Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שדרגו את חווית הבישול שלכם

שדרגו את חווית הבישול שלכם
קרדיט - Canva

אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי בישול שונים מלבד התנור והכיריים. בתנורים הפועלים על משאבים טבעיים כמו טאבון עצים או תנור עצים, החום והעשן הארומטי של העץ מחדיר לאוכל טעם מובחן וייחודי. התמצית המעושנת משפרת את טעמן של המנות ומעניקה להן אופי ייחודי שלא ניתן לשכפל בשיטות בישול אחרות. מירקות צלויים, פיצות ומאפים אחרים כמו בורקסים ופוקאצ'ות ועד בשרים על האש, כל מה שמתבשל בטאבון מקבל גוון מעושן טעים. עם זאת, לטאבון גם יש את החסרונות שלו, ובייחוד גודלו העצום שמקשה על הימצאותו בכל מטבח או חצר, מסיבה זו אנו רואים אותו בעיקר במטבחי מסעדות ופיצריות, ולפעמים גם בבתים גדולים מאוד עם מטבחי שף או חצר אחורית מפוארת. אז אם תמיד רציתם להתנסות בחוויית אכילה המשלבת מאכלים המשלבים את הטעם החרוך והמעושן הייחודי שמקבלים בטאבון, אבל בלי להקריב נתח נכבד משטח החצר שלכם, יש לנו פתרון עבורכם.

כיצד משתמשים בטנדיר?

הרשו לנו לספר לכם על הטנדיר, או בשמו האחר, טנדור. טנדיר הוא סוג של תנור אשר מקורו ומקור שיטת הבישול שמאפיינת אותו, ממדינות במרכז אסיה. בטנדיר ניתן לבשל מספר סוגי מאכלים במגוון דרכים – ניתן לצלות בו בשר, עוף או דגים, בין אם בתלייה של שיפודים ונתחי בשר גדולים או על גבי רשתות ברזל. ניתן גם להכין תבשילים בבישול ארוך כמו נתחי בשר עם שומן שמתפרק במהלך הבישול, ירקות שורש ואפשר גם לעשן את הבשרים. על גבי דפנות הטנדיר אפשר אפילו לאפות לחם, פיצות ועוגות.

המקום הטוב ביותר להתחדש בו בכלים

אז אם תמיד רציתם להרחיב את הניסיון שלכם בבישול, אבל היססתם לגבי כלים גדולים כמו טאבון או גריל מקצועי, ושכנענו אתכם לקנות טנדיר, עכשיו הזמן שלנו לספר לכם גם איפה תוכלו לקנות טנדיר איכותי ויפיפה, שישמש בין היתר גם בתור כלי דקורטיבי לחצר שלכם. חברת ART & COOK היא חברה לייבוא כלי אוכל וכלי בישול מכל רחבי העולם, על מנת שתוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות הנועדו לשלב את האומנות בבישול. באתר החברה תוכלו למצוא מבחר רחב של מוצרים ברמת איכות פרימיום, אך במחירים לכל כיס, המנגישים אותם לכל בשלן, בין אם חובב או מקצועי. כמו כן, באתר תמצאו מספר רב של מתכונים הנועדו לבישול במיוחד במוצרים אותם תוכלו לרכוש באתר. כנסו עכשיו והתחילו לתכנן את הארוחה הבאה שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...