Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?

איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
קרדיט - Canva

יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי גורם למצב בו מים חודרים אל תוך המבנה, נאגרים שם ומעודדים התפתחות של פטריות עובש והיחלשות של התשתיות. סדקים בקירות חיצוניים של מבנה הם אחד מליקויי הבנייה הנפוצים ביותר. סדק קטן בקיר המבנה מאפשר ללחות לחדור פנימה ולפתח בתוך הקיר מפגע עובש ורטיבות. איטום קירות חיצוניים יש לחדש אחת למספר שנים כאשר בחירה במיטב חומרי הגלם מבטיח שנים רבות של שקט מנזקי רטיבות.

איתור האזורים הבעייתיים בקיר

פרויקט איטום קירות חיצוניים מתחיל בהכנה של השטח. עלינו לבצע בדיקה יסודית לאיתור של סדקים, חורים ומקומות בהם הצבע מתקלף. יש להסיר בעזרת שפכטל את כל הסדק, החור או הקילוף עד לחשיפת שכבה חזקה שאינה מתקלפת. כעת נתחיל לאטום את הקירות מחדש עם חומרים איכותיים בעלי תו תקן מטעם מכון התקנים. שימוש מקצועי ומדויק במיטב חומרי האיטום הוא הדרך להבטיח עמידות לטווח ארוך. איטום קירות חיצוניים דורש גם עבודת הכנה, גם תשתית יציבה וגם חומרי איטום מתאימים. יש להקפיד על ייבוש מלא של החומרים בהתאם להנחיות היצרן.

איזה חומר איטום קירות נחשב לטוב ביותר?

איטום מקסימלי מחייב בחירה מדויקת בחומרי איטום שתואמים את המאפיינים של המבנה. צוות האיטום בוחן את חומרי האיטום הקיימים, שיטות האיטום בהן נעשה שימוש בעבר, גיל המבנה, חומר הגלם ממנו עשויים הקירות. בטון הוא חומר הגלם העיקרי שמרכיב קירות חיצוניים ובהתאם עלינו לבחור חומר איטום קירות חיצוניים שמתאים לבטון. ברוב המקרים יהיה צורך בכמה סוגים של חומרי איטום : חומר למילוי של החורים והסדקים, צבע קיר חיצוני אטום לחדירת מים, ציפוי איטום לקירות חיצוניים.

איטום קיר חיצוני דקורטיבי

יש לכם קיר חיצוני מעוצב במראה של אבן טבעית או בריקים? מומחה איטום יידע להמליץ על חומרי איטום שקופים שאינם נראים לעין. לאחר בדיקה יסודית של איש מקצוע לאיתור כל הסדקים והגורמים לנזילה ניתן יהיה למרוח שכבה חיצונית של חומר איטום. ליקויי איטום הם מתכון בטוח לצרה צרורה, הקדימו לטפל בבעיה מיד כאשר מופיעים סימנים ראשונים ותחסכו לעצמכם הרבה כסף.

היכן ממוקמת הנזילה?

כתם של רטיבות על הקיר או על התקרה אינו מעיד בהכרח על המיקום בו מים חודרים אל תוך המבנה. מים מחלחלים אל הנקודה הנמוכה ביותר ונאגרים, בדיקה של מומחה איטום נחוצה לאיתור מדויק של כל הגורמים לבעיה ופתרון מלא. שמתם לב לסימנים של רטיבות בקירות החיצוניים? הצוות המקצועי של חברת איטומים יפתור את הבעיה עם ליווי צמוד של מהנדס בניין, תעודת אוטם מורשה, חומרי איטום עם אישור של מכון התקנים, מענה מהיר ותמורה מלאה בעד כספכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
ערב מרגש ובלתי נשכח התקיים בחול המועד פסח בשכונת מישור הגפן, שם התאחדו תושבים, ארגונים ומוזיקאים לערב מחווה מיוחד לזכרם של האזרחים החפים מפשע שנרצחו ב-7.10
האירוע, שהתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין ארגון הג'וינט, עיריית אופקים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...