Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חברות אנרגיה סולאריות מומלצות

אנרגיה סולארית צוברת תאוצה בשנים האחרונות כחלופה בת קיימא למקורות אנרגיה מסורתיים. ככל שהעולם נעשה מודע יותר להשפעה שיש לדלקים על הסביבה, מדינות וחברות רבות מחפשות מקורות אנרגיה מתחדשים כמו אנרגיה סולארית כדי להפחית את הפליטה הפחמנית שלהם. בכתבה זה נדון בשינויים האחרונים בתעשייה הסולארית וביתרונות השימוש במערכות סולאריות וחברות אנרגיה סולאריות מומלצות לשנת 2023.

השינויים האחרונים בתעשיית האנרגיה הסולארית

אחד השינויים המשמעותיים ביותר בתעשיית החשמל הוא האימוץ הגובר של אנרגיה סולארית ברחבי העולם. לפי סוכנות האנרגיה הבינלאומית, אנרגיה סולארית היא מקור החשמל הזול ביותר בהיסטוריה, והיא צפויה להיות מקור האנרגיה הדומיננטי עד 2050. שינוי זה מונע על ידי מספר גורמים, כולל מדיניות ממשלתית, התקדמות טכנולוגית וירידת עלויות .

חברות מומלצות לייצור והתקנת מערכות אנרגיה שמנות את חוקי המשחק

שינוי נוסף בענף הסולארי הוא עלייתם של פרויקטים סולאריים קהילתיים. פרויקטים אלו מאפשרים למשקי בית או עסקים מרובים לחלוק את היתרונות של התקנה סולארית, גם אם אין להם את המשאבים להתקין פאנלים סולאריים בנכס שלהם. פרויקטים סולאריים קהילתיים הופכים פופולריים יותר באזורים שבהם העלות של התקנות סולאריות אוסרת, או שבהם בעלי נכסים אינם מסוגלים להתקין פאנלים עקב מגבלות ייעוד.

לבסוף, תעשיית האנרגיה גם רואה התקדמות בטכנולוגיית אחסון אנרגיה. אחסון אנרגיה חיוני למערכות אנרגיה סולארית מכיוון שהן מסתמכות על אור השמש לייצור חשמל. מערכות אחסון סוללות מאפשרות לבעלי בתים ולעסקים לאגור אנרגיה עודפת הנוצרת מהפאנלים הסולאריים שלהם במהלך היום ולהשתמש בה בלילה או בתקופות של אור שמש נמוך. ככל שעלות אחסון הסוללות ממשיכה לרדת, אנו יכולים לצפות לראות אימוץ נרחב יותר של אנרגיה סולארית.

בואו להכיר את חברות האנרגיה הסולארית המובילות בישראל

חברת ירוק אנרגיה מהטבע

מתמחה במתן פתרונות אנרגיה ירוקה ותחתיה שתי חברות בת. היא הוקמה בשנת 2008 ע״י ירון פרקטובניק ורן מזרחי. תחת החברה ישנה חברת ירוק אנרגיה מהטבע בע"מ המשמשת כחברת השקעות כאשר בבעלות החברה, מערכות סולאריות ועובדת בשיטת השכרת גגות. בחברה השנייה, ירוק נופר מערכות בע"מ, עוסקים בתכנון, הנדסה ומתן שירות לאנרגיה מתחדשת ומערכות סולאריות. החברה מעניקה את שירותיה הרבים הן לפרטיים והן לחברות ועסקים.

מעגלים אנרגיה מתחדשת

החברה עוסקת בתכנון והקמה של מערכות סולאריות בארץ ובחול החל משנת 2009. החברה ניהלה מגוון רחב של פרוייקטים לאומיים ולצורך כך עובדת עובדים עם בעלי המקצוע הטובים ביותר, לקבלת תוצאה ביצועית מושלמת, המתאימה בדיוק רב לצרכי הלקוח. אנשי הצוות בחברה מומחים בהתנהלות בירוקרטית מול הרשויות השונות, ומעניקים שירות חשוב זה ללקוחותיהם. צוות התקנות מיומן ועתיר ניסיון, דבר שתורם רבות לביצוע ולתוצאה הסופית וכן החברה מתנהלת באופן קבוע מול היבואנים הגדולים בישראל.

מאורות אנרגיה

חברת מאורות אנרגיה עוסקת בתחום האנרגיה המתחדשת, כאשר העומדים בראשה ניהלו למעלה מ 1500 פרוייקטים מסחריים וביתיים. החברה היתה בעשור האחרון שותפה אקטיבית בכל הקשור לעידוד התעשייה הסולארית ומתן הקלות מטעם הגוף המפקח על תעשייה זו. בשל ההכרות רבת השנים והתחום לעומקו, החברה מציעה שירותים מקצועיים בהתאמה אישית לכל לקוח לפי צרכיו. החברה דוגלת בשירותיות, מקצוענות ושקיפות מלאה מתחילת התהליך ועד לסופו. לחברה מודלים שונים בהתאם לייעודו של העסק, בין אם מדובר בלקוח פרטי או מסחרי. בחברה קיימת אפשרות לרכישת מערכת סולארית, השכרתה או שותפות, לבחירת הלקוח.

סי סולאר

חברת סי סולאר מתמחה בבמתן ייעוץ, פיקוח והקמה של מערכות פוטו וולטאיות לכל המגזרים. לחברה ניסיון רב שנים בתחום האנרגיה הסולארית בארץ, והיא מעסיקה אנשי מקצוע רבים הנחשבים למומחים בתחום זה. החברה חרטה על דגלה להיות שותפה מלאה להפיכת האנרגיה לאנרגיה ירוקה ועל פי משנה זו היא פועלת תןך מתן שירות נרחב ומקצועי לכל הלקוחות, פרטיים ועסקיים כאחד.

 אימפריום סולר

בחברת אימפריום סולר אשר מתקינה מערכות סולאריות לעסקים ופרטיים, מאמינים כי העתיד הוא באנרגיה סולארית, אשר טומנת בחובה אספקת אנרגיה ירוקה אשר תורמת גם להכנסות לאורך שנים. החברה מעניקה שירותי ייעוץ מקצועיים בכל הקשור להתקנת מערכות בטכנולוגיה מתקדמת. החברה מלווה את הלקוח החל מתהליך התכנון ועד לביצוע הפרוייקט וללא קבלני המשנה, הכל נעשה על ידי עובדיה המקצועיים של החברה.

FA ENERGY היא חברה חדשנית ומתקדמת המתמחה בפתרונות אנרגיה סולארית מתחדשת. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, החברה השלימה בהצלחה פרויקטים שונים החל ממגורים פרטיים ועד למבני תעשייה גדולים. פרויקטים אלו ניתן למצוא בכל רחבי הארץ, לרבות כרמים, חצרים, מעונה אשדוד, קריית שמונה, פתח תקווה, מרכזי קניות ביג ומפעלים. את החברה מובילים גולן מימון תא"ל במיל, אלי שרביט אלוף במיל, ואדריאן ישורון.

השירותים של FA ENERGY מקיפים את כל התהליך החל משלב התכנון ועד לביצוע וסיום מוצלח של הפרויקטים. בחברה מייחסים חשיבות רבה להשגת האישורים הדרושים מהרשויות וניהול לוגיסטי יעיל, הבטחת הצלחה ועמידות ארוכת טווח של פרויקטי האנרגיה הסולארית. תכנון יסודי הוא מרכיב מרכזי באופטימיזציה של ההחזר על ההשקעה והרווחיות. הצוותים המסורים של החברה מורכבים מאנשי מקצוע מיומנים ומתעדכנים באופן רציף המחויבים לתת שירות יוצא דופן ללקוחות. לחברה מרכזים לוגיסטיים הממוקמים בגורן (בצפון) ובפארק התעשייה עומר, בליווי מרכז ניהול בתפן ובמספר סניפים ברחבי הארץ. רשת זו מבטיחה שירות יעיל, מוניטין חזק והתקדמות טכנולוגית מתמשכת ללקוחותיהם.

אור סולאר

חברת אור סולאר, הינה חברה העוסקת בהתייעלות אנרגטית תוך חיסכון בחשמל, במתן פתרונות חשמל מתקדמים, פתרון בעיות ותקלות, התקנת מערכות סולאר ועוד. החברה מעניקה שירותי התקנת בקרים ומערכות החוסכת באופן משמעותי בצריכת חשמל הן לפרטיים והן לעסקים וחברותץ החברה מעניקה שירותי הגדלת חיבור חשמל עד ל 250 אמפר.
החברה הוקמה בשנת 2012 בדרום רמת הגולן. החברה שמה דגש רב על פתרונות אנרגיה ירוקה ומתן שירות מקצועי ללקוח החל משלב הייעוץ ועד לסיום התהליך.

 

יתרונות השימוש במערכות סולאריות

ישנם מספר יתרונות לשימוש במערכות חשמל סולאריות, כולל יתרונות סביבתיים, כלכליים וחברתיים.

יתרונות סביבתיים: אנרגיה סולארית היא מקור אנרגיה נקי ומתחדש המייצר אפס פליטות. שימוש באנרגיה סולארית יכול להפחית משמעותית את הזיהום הפחמני שלך ולעזור להילחם בשינויי האקלים. בניגוד למקורות אנרגיה מסורתיים כמו פחם וגז, אנרגיה סולארית אינה מייצרת גזי חממה או תורמת לזיהום אוויר.

יתרונות כלכליים: אנרגיה סולארית יכולה לעזור לבעלי בתים ולעסקים לחסוך כסף על חשבונות האנרגיה שלהם. לאחר התקנת פאנלים סולאריים, האנרגיה הנוצרת מהם היא למעשה בחינם. זה יכול להוביל לחסכון משמעותי לאורך זמן, במיוחד באזורים עם עלויות אנרגיה גבוהות. בנוסף, אנרגיה סולארית יכולה לספק מקור אמין של אנרגיה באזורים מרוחקים שבהם עשוי להיות יקר או קשה להתחבר לרשת.

יתרונות חברתיים: עלייתם של פרויקטים סולאריים קהילתיים הפכה את האנרגיה הסולארית לנגישה יותר למגוון רחב יותר של אנשים. פרויקטים אלו מאפשרים לאנשים ועסקים להתאחד כדי לחלוק את היתרונות של אנרגיה סולארית, גם אם אין להם את המשאבים להתקין פאנלים סולאריים בנכס שלהם. בנוסף, הצמיחה של התעשייה הסולארית יצרה הזדמנויות עבודה חדשות בייצור, התקנה ותחזוקה.

לסיכום

אנרגיה סולארית היא אלטרנטיבה פופולרית יותר ויותר למקורות אנרגיה מסורתיים, ומסיבה טובה. התעשייה הסולארית חוותה צמיחה משמעותית, עם אימוץ הולך וגובר של אנרגיה סולארית ברחבי העולם, עלייתם של פרויקטים סולאריים קהילתיים והתקדמות בטכנולוגיית אחסון אנרגיה. ישנם מספר יתרונות לשימוש באנרגיה סולארית, כולל יתרונות סביבתיים, כלכליים וחברתיים. ככל שעלות האנרגיה הסולארית ממשיכה לרדת, אנו יכולים לצפות לראות אימוץ גדול עוד יותר של מקור אנרגיה מתחדשת זה בשנים הבאות.