Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד

קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
קרדיט - Canva

כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים מאמינים בטעות כי האתגרים איתם הם מתמודדים, הם לא נחלת הכלל. אבל האמת היא כי הורים רבים, ממש כמותכם, מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים בתוך התא המשפחתי. זה מתחיל עם אתגרים הנוגעים לגידול הילדים ועובר דרך אתגרים בתחום הזוגי. האמת היא כי המשפחה שלנו היא המקור לכוחות שלנו, היא זו אשר תקבע אילו אנשים נהיה בעולם. אם נדע לגדל את הילדים שלנו בסביבה נעימה ותומכת, אנחנו נהפוך אנשים טובים יותר, הילדים שלנו יהפכו אנשים טובים יותר ובעיקר, כל אחד מבני המשפחה, ימצא את הדרך שלו להרגיש טוב יותר כאינדיווידואל בעולם. אם אתם רוצים לשמוע על העבודה של יועצת משפחתית ואיך היא יכולה לעזור לכם להרגיש טוב יותר, זה הזמן להמשיך לקרוא.

מה למעשה הייעוץ כולל?

לפעמים, דווקא בתוך מערכת יחסים קרובה ,אנחנו לא מצליחים להגיד את כל מה שנמצא לנו בלב. בין אם משום שאנחנו לא מודעים למשקעים אותם אנחנו סוחבים מהעבר או בין אם אנחנו מפחדים לפגוע בצד השני. ייעוץ משפחתי היא מסגרת בה אנחנו יכולים ליצור מרחב בטוח עבור כל הנוגעים בדבר. משום שהייעוץ מלווה באשת מקצוע, מי שיש לה את הכלים לעזור למשפחה לעבור את המשבר, היא זו אשר יודעת איך ליצור מרחב בו אפשר לדבר על הדברים בלי 'לשבור את הכלים' ולפרק הכל.

המפגש מתנהל במרחב בו אין טלפונים ואין דברים דחופים בהם אנחנו צריכים לטפל ממש עכשיו. כיוון שהמפגש מתנהל בכל פעם באותו המקום, המשפחה מייצרת כמו מרחב בו יש אמון של כל הנוגעים בדבר האחד בשני. ביחד, נוכל להבין מה מפריע לילדים ולמבוגרים במשפחה, האם יש מחלקוות אותן ניתן לפתור ביחד וכן הלאה.

יש רגעים בהם חשוב לקבל עזרה

לא תמיד אנחנו מודעים לכך שאנחנו צריכים עזרה עד שלב מאוחר מדי. אבל האמת היא כי אין דבר חשוב ומשמעותי יותר מהמשפחה שלנו. להשקיע בעצמנו, להשקיע במשפחה שלנו, זה המתכון לחיים מאושרים ובריאים. אם אתם מרגישים כי אתם צריכים ליווי ותמיכה, יש לנו רעיון עבורכם.

מירב ערן היא מדריכת הורים ויועצת חינוכית כבר לא מעט שנים. ערן מלווה משפחות והורים בתהליכים מורכבים, מתוך אמונה בכך שלכל משפחה מגיע להיות משפחה מאושרת. מחפשים מענה מקצועי באופן מיידי? צרו קשר עוד היום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כך תבנו את אולפן ההקלטות שלכם
כבר שנים אתם חולמים שיש להם אולפן מקצועי של הקלטות?...
המדריך השלם לרוכשי דירה ראשונה: צעדים חיוניים לפני לקיחת משכנתא
בעידן שבו רכישת דירה נתפסת כאחת ההחלטות הכלכליות החשובות והמשמעותיות...
מדרסים לנעליים
מדרסים לנעליים הן שם כולל לעשרות אם לא יותר מכך...
בשורה לתושבי אופקים: מהפכת תאגידי האנרגיה ברשויות המקומיות בדרך לעיר מהלך שיוזל עלויות, ישפר את השירות ויפחית את זיהום האוויר וכן קידום תוכנית הטמנת קווי החשמל להגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום ושיפור נראות פני העיר
שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן, קיים...
"ספגנו רימונים וטילים בכל רגע, אבל רוח הלחימה, הגאווה לאומית ותחושת שליחות הרימו אותנו"
היום התקיימה במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע עצרת...
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, בעצרת הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה: "כולנו עומדים מול אויבנו כאיש אחד"
"מזה חודשים רבים שאנחנו בעיצומה של מלחמת קיום, ונחשפים לגבורתם,...
לזכרם: 1,500 תלמידים שרים ומחזיקים את תמונת 1,500 הנופלים
מקיף אמית באר שבע, ערך השבוע שירת המונים לקראת יום...
איטום נגד חלודה- השיטה המנצחת
קרה לכם פעם שאחרי הגשם גיליתם חלודה על הסורג בחצר?...
להקת המחול קמע גאה להציג בבכורה : דרום – 3 מפה...
3 יצירות של כוריאוגרפים מהדרום בערב אחד! לירן מיכאלי, אורן לזובסקי,...
תינוקת כבת שנה ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום
איחרתי לעבודה אבל התחושה לחלץ עצומה, מענה נהדר של המתנדבים"*...