Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי

להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
קרדיט - Canva

הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את עצמנו במראה, באופן טבעי אנו שמים לב קודם כל לפנים שלנו. כך גם אנשים אחרים הפוגשים בנו. מבנה הפנים, וגם העובדה שהם תמיד חשופים, הופכים את שמירת מראה הפנים כפי שהיינו רוצים לאתגר לא קטן. אחד הדברים שאנשים לא נהנים לראות בפניהם הוא סנטר כפול הנוצר גם מהצטברות שומן באזור וגם מצניחה של העור כלפי מטה. ישנן היום שיטות נוחות ולא פולשניות בעזרתן נעשית גם המסת שומן בסנטר וגם חידוש העור והפיכתו לפחות רופס. חימום מבוקר של האזור מאפשר גם להמיס שומן מיותר וגם להביא להתחדשות העור ע"י צמיחת קולגן ואלסטין מוגברת. שיטות החימום יכולות להיות בעזרת גלי רדיו, אולטרסאונד, לייזר ואור אינפרא אדום כשיש מכשירים המשלבים בין שיטות שונות.

עור חלק יותר מקמטים וגם מכתמים- איך עושים את זה?

כאמור, במיוחד בפנים כל קמט קטן שנוצר או כתם שלא היה שם קודם נראים היטב. הן קמטים, כולל קמטים קטנים והן כתמים, גורמים לעור להיראות בוגר יותר והדבר משפיע על המראה הכולל. ישנן שיטות שונות לטיפול בקמטים וגם בכתמים. הסרת כתמי עור נעשית למשל באמצעות פילינג, כאשר היום לא חייבים להשתמש בפילינג כימי אלא ישנו פילינג ירוק שהוא עדין וטבעי ומבוסס על חומרים צמחיים מזינים. הטיפול מביא לקילוף עדין של שכבות העור עד לאזור בו נמצא הכתם וצמיחת שכבת עור חדשה ללא הכתם. גם שיטות היוצרות פציעות זעירות כמו טיפול בלייזר או אור מביאות לקילוף עדין וצמיחת עור חדש. שיטות אלה עוזרות גם להצערת העור והיפטרות מקמטים לא עמוקים. ישנן שיטות נוספות כמו בוטוקס להחלקת קמטי הבעה או מילוי הקמטים בחומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים.

גם טיפולים אסתטיים לא פולשניים יש לעשות במקום המתאים

רבים חושבים בטעות שטיפולים אסתטיים הנחשבים לא פולשניים ניתן לעשות בכל מקום. הדבר גורם להם לבחור את המקום בעיקר על פי המחיר. זוהי כמובן טעות. גם הסרת כתמי פיגמנטציה בפילינג או טיפול באמצעות גלי רדיו, מזותרפיה או כל סוג טיפול אחר חשוב שיתבצע ע"י מטפלים שעברו את כל ההכשרה וההסמכה הנדרשות וגם שיש להם ניסיון ומיומנות בסוג הטיפול. מעבר לכך חשוב לבחור מקום עם וותק, שיש לו מוניטין והמלצות ושההתרשמות שלכם מההיגיינה במקום, הסטריליות ובכלל האווירה והיחס היא חיובית מאוד.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מ 2010 מגוון רחב של טיפולים אסתטיים מתקדמים. במקום צוות מיומן ובעל ניסיון וגם ציוד חדשני ומתקדם. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
ערב מרגש ובלתי נשכח התקיים בחול המועד פסח בשכונת מישור הגפן, שם התאחדו תושבים, ארגונים ומוזיקאים לערב מחווה מיוחד לזכרם של האזרחים החפים מפשע שנרצחו ב-7.10
האירוע, שהתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין ארגון הג'וינט, עיריית אופקים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...