Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש

עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
קרדיט - Canva

מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא תמיד יש לנו את מלוא הביטחון במגע איתם. את הפעילות היומיומית שלנו אנחנו לרוב מבצעים דרך מכשיר הנייד החכם שלנו והלפטופ לעולם לא יהיה פשוט ונגיש לנו כמוהו. אז מה עושים כשמחפשים עבודה שתתאים לאופיינו, בעולם שבו מחשבים הם מובילי האנושות? יש לא מעט מקצועות ממוחשבים שאינם דורשים מאמץ מוחי המושקע במחשב, אם אתם מחפשים מקצועות כאלו שיהיו חלק מהדור העכשווי והקדמה האנושית אבל לא יכבידו עליכם כמו מקצועות ליבה בתחום אחרים שמחייבים אתכם ללמוד עמוק וארוך, כמו הנדסת מחשבים, תוכנות ועוד מילים שמרגישות לכם מורכב מדי- יש לנו מה להציע עבורכם. למשל- קורס טכנאי מחשבים יכול להיות מדהים עבור גברים, ויש גם הצעות לחצי הנשי של האנושות.

טכנאות מחשבים- מה זה

טכנאי מחשבים הוא לא מתכנת מחשבים וגם לא משהו דומה לכך. בשונה מעולם התכנות שבו תפקידו של המתכנת הוא לעבד ולכתוב שורות על גבי שורות שיבנו את התוכנה הבאה, תפקידו של הטכנאי הוא מעשי- להתקין תוכנות קימות ולא להמציא אותן, לתקן תקלות, לנקות וירוסים, אבטחת מידע ואנטי וירוס, ועוד המון היבטים של חומרה ותוכנה במחשב. מיומנויות שליטה מרחוק, התקנות מערכות הפעלה, וזה רק חלק מהתוכן בקורס שלנו. זהו קורס מיוחד עבור גברים מעשיים בעלי חוש טכני מפותח, שלא מעוניינים לבזבז את חייהם על תיקון ברזים וקדיחת חורים בקירות. אפשר לעסוק בדברים הכי טכניים שיש- בתוך תחום המחשוב העכשווי. זהו בהחלט מקצוע שלא יהיה ניתן לוותר עליו, וגם בינה מלאכותית לא תוכל להתמודד לבדה עם המטלות הללו, כך שיש גם עתיד ארוך טווח למקצוע הזה, לעומת לא מעט מקצועות שבעתיד הקרוב אולי יאבדו את מקומם לטובת יכולות עצמאיות של המחשב. לעומת טכנאות מחשבים, המומלץ שלנו עבור נשים הוא קורס מזכירה בכירה.

למה דווקא לנשים

אין מה שימנע מגבר להיות מזכיר בכיר ומיומן, אבל לרוב גברים נמשכים יותר לצד הטכני ופחות אוהבים את המיומנויות הכרוכות בעבודת מזכירות. מזכירות היא עבודה פשוטה יחסית שאינה מאמצת את הראש יתר על המידה, אבל דורשת הרבה אחריות, מעט יכולות ניהול זמן, שימת לב לפרטים וזריזות עבודה. לכן, ההמלצה שלנו עבור נשים היא לימוד מזכירות בכירה, זה עשוי להיות מקצוע נוח, רגוע וקליל עם משכורת מסודרת ורוגע כלכלי, עבור לא מעט נשים. במכללה לניהול מזמינים אתכם ואתכן להתרשם ממגוון מקצועות ולנסות להצטרך אלינו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...