Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סגנונות בניה באזור המרכז

סגנונות בניה באזור המרכז
קרדיט - Pixabay

אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק חיים ומתבטא בסגנון ייחודי משלו. כיאה לעיר הגדולה, אזור המרכז מתאפיין בבניינים גבוהים ורבי קומות, בנייני משרדים מודרניים ומוצגים אדריכלים מרשימים, יחד עם חנויות בוטיק בכל פינה. עם זאת, בישראל הבנייה הישנה עדיין נמצאת במקומות רבים, גם בערי המרכז, והם משתלבים עם הנוף העדכני כדי לתת נגיעה עיצובית במרחב. מעצבת פנים במרכז מתחשבת בסגנון הייחודי של ערי ארץ ישראל בעיצובים שלה ומאפשרת חיבור הרמוני בין הפנים לחוץ ובין החדש לישן כאשר היא מעצבת בית באזור המרכז. העיצוב במרכז מתמקד ברובו באלמנטים מודרניים, עם דגש על יוקרה ואלגנטיות – בנייה חדשה של משרדים או בתי מגורים בתל אביב למשל, לרוב נעשית בצורה שמשלבת חללים פתוחים ומוארים, חלונות גדולים ושימוש בפריטים כמו דלפקי שיש וגרניט או משטחי זכוכית כדי להעניק לחלל תחושה של מקום מפואר באמת.

משרדים ועסקים עם עיצוב ייחודי למרכז

מלבד בתי ובנייני מגורים, מעצב או מעצבת פנים במרכז מעצבים גם בתי עסק – משרדים של חברות הייטק רבות נמצאים במרכז, באזורים ייעודיים בהם מתאספות חברות רבות ומקימות שלוחות שלהן. לרוב ניתן למצוא מסעדות ובתי מאפה יוקרתיים באותו המתחם הנהנים מהמוני עובדים שבאים לסעוד בשעת הצהריים. המתחמים הללו מעוצבים בקפידה, בעבודה צמודה של המעצבים עם בעלי העסק ומותאמים במיוחד עבור האווירה בה מעוניינים הבעלים, מהות העסק ותרגום החזון של בעל העסק לעיצוב מתאים, ייחודי ומעניין. משרדי הייטק לרוב מעוצבים בצורה אינטרקטיבית ודיגיטלית, עם אזורי מנוחה ייעודיים לעובדים, כיסאות מפנקים ומטבחי ענק הכוללים מבחר מקררים ומכונות קפה, שתיה וחטיפים. במשרדים כאלו לרוב ניתן למצוא גאדג׳טים מיוחדים כמו אינטרקום שמחובר ישירות לחברות משלוחים ומזמין את המשלוח עבור העובדים, או מכשירים אלקטרוניים שעובדים עם פקודות קוליות.

מעצבת פנים מיומנת ואיכותית לעבודה מושלמת

עיצוב פנים יכול להיות כיפי, מעניין ולהפיח חיים בכל חלל ישן ועייף. זקוקים לשירותיה של מעצבת פנים במרכז עבור חידוש ושיפוץ המרחב הפרטי שלכם? או שאולי רכשתם לאחרונה נכס חדש שברצונכם לעצב כך שיהיה מושלם כבר ברגע הכניסה? אל תחפשו רחוק יותר – אודליה ברזילי היא מעצבת פנים וסטיילינג מיומנת, בעלת הכשרה באדריכלות וניסיון של כ-17 שנים בתחום. אודליה מתהדרת בפרויקטים רבים ומגוונים שכולם שונים אחד מהשני, כפי שכל בני האדם שונים אחד מהשני. אודליה מוודאת כי היא מבינה את הסגנון והסיפור האישי של בעל הנכס, או את המהות והאמירה של בית העסק או החברה, ומבטאת אותם בעיצובים שלה – כל זאת בהתאם לתקציב שמוגדר לה על ידי בעל הנכס. רוצים לדעת כי עיצוב הפנים שלכם יעשה על הצד הטוב ביותר ובדיוק כמו שהייתם מצפים? צרו קשר עם סטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים ותיענו ברצון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
ערב מרגש ובלתי נשכח התקיים בחול המועד פסח בשכונת מישור הגפן, שם התאחדו תושבים, ארגונים ומוזיקאים לערב מחווה מיוחד לזכרם של האזרחים החפים מפשע שנרצחו ב-7.10
האירוע, שהתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין ארגון הג'וינט, עיריית אופקים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...