Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קבוצת "הגר" – אלופת טורניר מאמאנט הראשון באופקים

קבוצת "הגר" – אלופת טורניר מאמאנט הראשון באופקים
צילום: אתי וולפרט

קבוצת "הגר" מבאר שבע היא אלופת טורניר מאמאנט הראשון בכדורשת שנערך השבוע באופקים. קבוצת "רמות מיקס", גם היא מבאר שבע, הגיעה למקום השני, ואת המקום השלישי תפסה קבוצת מרחבים. קבוצת מאמאנט מאופקים דורגה במקום הרביעי, קבוצת מיתר טיקס סיימה חמישית, וקבוצת רמות אולטראס חתמה את דירוג הקבוצות שהשתתפו בטורניר.

היכל הספורט ע"ש יוסי שושן באופקים נצבע ביום שני כולו בצהוב, כאות הזדהות עם החטופים בעזה, כשטורניר מאמאנט הראשון בעיר יצא לדרך לעיני עשרות צופים. האירוע, אשר נערך לרגל יום האישה הבינ"ל בהשתתפות יותר מ-70 שחקניות, והתקיים בסימן "גיבורות", נפתח בטעימת שייקים בריאים ובהרצאה של מנחה לאורח חיים בריא. לאחר מכן נשאה דברים יועצת ראש העיר למעמד האשה, שולה דהן, אשר ברכה את המשתתפות, והבטיחה להמשיך לקדם את ספורט הנשים בעיר. בנוסף, הוענק טרם הפתיחה מגן הוקרה לשחקנית קבוצת מאמאנט אופקים, רפ"ק מורן טדגי, אשר לחמה ב-7 באוקטובר בגבורה במחבלי חמאס.

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מאמאנט שדואגת לחוסן הקהילתי באמצעות הספורט, בטח בימים אלה", אמרה מנהלת מחלקת הספורט בעיריית אופקים, אילנה איטח. "אופקים עברה ב-7 באוקטובר אסון נורא. מעבר להעצמת נשות אופקים והסביבה מאמאנט גם חיזקה את הנשים שנלחמו וסייעו. בקרוב ייפתחו באופקים קבוצות נוספות של איגוד הכדורשת וכך נוכל להרחיב את החשיבות של עיסוק הנשים בספורט. אני רוצה להודות למאמאנט, ליועצת ראש העיר למעמד האשה, שולה דהן, על התמיכה בכל מה שקשור לספורט נשי, לקרן בן טוב על ההנחיה והסיוע, לצוות מחלקת הספורט, ולראש העיר איציק דנינו והמנכ"ל יורם נחמן על התמיכה, התקציבים והעידוד לקידום ספורט הנשים".

"אין יותר מעצים ומשמעותי מלפתוח את יום האישה באופקים בטורניר של גיבורות", סיכמה מנכ"לית מאמאנט, סיון שפר. "דווקא בעיתות מלחמה, קהילה היא לא רק פיסת אדמה אליה אנחנו משתייכות וחולקות – קהילה היא מרכיב ייחודי בזהות שלנו. קהילה היא הקשרים, החברויות החוויות המשותפות והאנשים איתם אנחנו נמצאים, מאמאנט – עבור רבות ועבורנו – היא בדיוק זה".
"מאמאנט" – ליגת אמהות ארצית בכדורשת, נוסדה בשנת 2005 והיא ארגון הספורט החברתי-עממי הגדול ביותר בישראל, אשר מחבר בין אימהות דרך משחק הכדורשת. במאמאנט ישראל חברות למעלה מ-11,000 אימהות במעל ל-80 רשויות – מיזם שהועתק ל-15 מדינות נוספות ברחבי העולם. באמצעות משחק הכדורשת, מציעה מאמאנט העצמה נשית ומימוש הפוטנציאל בתחומים שונים בחיים. מאמאנט בונה קהילות, מובילה פרויקטים חברתיים ותרומה לקהילה, משלבת אורח חיים בריא ופעיל דרך המגרש הספורטיבי, ושמה את האמא במרכז.

צילום: נטלי עמר
צילום: נטלי עמר
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...