Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב דירות קטנות בתל אביב – כי הכל מתחיל בעיצוב

עיצוב דירות קטנות בתל אביב – כי הכל מתחיל בעיצוב

להקל על הדרך

בעת תהליך עיצוב הפנים, אנו נדרשים להחלטות רבות ומגוונות. אותן החלטות לא מסתכמות רק בבחירת הצבעים והרהיטים. יותר מכך, הבחירה החשובה ביותר בתהליך עיצוב הפנים מתחילה בשאלה – כיצד מבצעים אותו – לבד, או בליווי איש מקצוע? הבחירה בליווי איש מקצוע יכולה לשנות את חווית התהליך- רגוע, ברור וכיף ולא מבלבל, מלחיץ ומייאש. שוק הנדל"ן בארץ הוא שוק חם ובתל אביב עוד יותר. עם השנים יותר דירות ובתים נבנים ודורשים תהליך עיצוב לצד התיישנות נכסים שונים שדורשים ריענון ושינוי. בשוק תחרותי ויקר שכזה, איש מקצוע הוא כמעט בגדר בחירת חובה. מעצבת פנים בתל אביב תוכל לעזור בשני רבדים. קודם כל, בתהליך העיצוב עצמו שהוא תהליך מורכב ויקר בפני עצמו. שנית, היכרות שוק הדירות בתל אביב תעזור בהבנה של הסביבה הן ברמת הביקוש וצורת העיצוב מתאימה והן ברמת ההיכרות עם ספקים מקומיים מתאימים. אם זו דירה להשקעה או להשכרה, איש מקצוע יכול להעריך נכונה את גודל ההשקעה הנדרשת ברמה של עלות-תועלת.

וואבי סאבי הנו סטודיו לעיצוב פנים בהשראת העיצוב באסתטיקה יפנית. בסטודיו תקבלו ליווי מקצועי ונעים, אשר יתאים לרצונות הצרכים והתקציב שלכם.

לבחור נכון

שוק הדירות בתל אביב הוא שוק של יותר ביקוש ופחות היצע ולרוב מוצעות בו דירות קטנות שלרוב זקוקות לשיפוץ מאסיבי. למרבה הצער, הדירות בתל אביב לא רק קטנות, הן לעיתים גם יקרות יותר ולכן, בעת עיצוב דירות קטנות בתל אביב נדרשת חשיבה לעיצוב מיטבי – מבחינת תקציב, ניצול ומקסום השטח, עיצוב שירגיש מרווח ונוחות. כיון שעלות הדירה גבוהה, יש חשיבות בשמירה על תקציב סביר בעת העיצוב והשיפוץ. בנוסף, החלל הקטן של הדירה הופך את התהליך למעט מורכב יותר. כיצד לשמור על תחושת חלל מרווחת? אילו רהיטים אינם מכבידים על החלל? שטחי אחסון והאם והיכן לאחסן אורחות חיים של צמצום עירוני הם עניין שבשגרה בעיצוב היפני, שכידוע סובל מבעיות דומות.

הבית שלכם זה אתם

אנשים רבים מחליטים לבחור באורחות חיים שונים זה מזה. אורח החיים נגזר מהערכים שהם מאמינים בהם, מהדרך בה הם חונכו וגם משינויים חברתיים ואישיים. לעיתים, הצצה לביתו של אדם מגלה לנו פרטים רבים עליו ואנו יכולים להבין מיהו, מהם הערכים שלנו וכיצד הוא בוחר לחיות את חייו. אחד מאורחות החיים שהתפתח בעולם המודרני, הוא המינימליזם הנוגד את תרבות השפע העכשווית. רבים אשר מקיימים אורח חיים כזה שבבסיסו נמצאת הבחירה להשתמש רק ברהיטים וחפצים המתאימים לצרכים המדויקים של האדם, בוחרים עיצוב מודרני מינימליסטי. בחירה שכזו מתאימה את עצמה בכך שהם בוחרים את הדברים המדויקים עבורם, ללא הפרזה והגזמה.

וואבי סאבי הוא סטודיו לעיצוב פנים, אשר מאמין ביצירת חלל נעים, שקט וטבעי שתוכלו לקרוא להרגיש שהוא שייך לכם.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
אחת הדרכים המיוחדות ביותר והיפות ביותר להעניק מסיבת סוף שנה...
בדק בית - מה צריך לדעת?
בדק בית נדרש, לרוב, בעת רכישת דירה ובית חדשים או...
אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות
76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב...
שלומי בן עזרי: אני מאמין שבשנים הקרובות תיבלם ההגירה השלילית מאשדוד
"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של שנים בהן כמעט...
מופע טלפתיה - מתאים לכל גיל?
הבת שלכם רוצה מסיבת יום הולדת שאף אחד לא ישכח?...
הבחירה שלכם לשפר את דירוג האשראי – היא החלטה אחראית וחכמה
בדיוק כמו שאתם בוחרים לסגור את המינוס בבנק, ככה אתם...
מצבות מיוחדות
מצבות מיוחדות - הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו
מצבות בעיצוב אישי אין ספור משפחות יעידו שכשאר בן משפחה...