Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות

אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות
צילום: דוברות עיריית אופקים.

76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב של עיריית אופקים – כך עולה ממדגם שערך המרכז במלאת שנה להקמתו. כ-79% מהפונים היו מרוצים מאוד ממקצועיות נציג/ת השירות, 74% היו מרוצים מאוד מהרצינות בה התקבלה הפניה, ועוד כ-74% היו מרוצים מזמן ההמתנה לנציג/ה. עוד עולה מהמדגם, כי 69% היו מרוצים מאוד ממשך הטיפול בפנייתם, ו-67% מהפונים היו מרוצים מאוד מאיכות הטיפול.

לאחר שנים רבות בהן פעל תחת אגף ביטחון, עבר לפני כשנה המוקד העירוני (106) לאחריותו של מרכז שירות ומידע מתכלל לתושבים. מרכז השירות עובד 24 שעות, 7 ימים בשבוע, כאשר מ-23:00 עד 07:00 בבוקר ובסופי שבוע מועברים הפונים למוקד חיצוני. במקום עובדות 5 נציגות שירות.

בתחילת הדרך, מופו השירותים הניתנים בכלל אגפי ומחלקות העירייה, והתווספו נושאים לטיפול. כמו כן, עודכנו זמני התקן במערכת הפניות, הופעל קו טלמסר לתושבים ונפתחו 27 קבוצות וואטסאפ ו-7 קבוצות טלגרם עירוניות בנושאי חינוך, תחבורה, תעסוקה, אירועים, עדכונים לאזרחים ותיקים, לנוער ולבעלי עסקים, קבוצות שכונתיות, קבוצות כלליות, עדכונים ברוסית ועוד, וחברים בהן אלפי תושבים.

בשנת 2022 התקבלו במוקד 48,000 שיחות, לעומת 40,000 ב-2021 (עלייה של 20%). זמן ההמתנה הממוצע עמד על 43 שניות. 23,500 פניות טופלו, בנוסף ל-3,200 פניות שנועדו לצורך קבלת מידע. 11,753 פניות הועברו לאגף שפ"ע, 6,465 לאגף ביטחון, ו-2,744 פניות לחברת מי שבע. בחלוקה למחלקות – 6,335 פניות נגעו למחלקת תברואה, 3,365 למוקד העירוני ו-1,656 לפיקוח העירוני.

בעיר מפוזרות כיום 113 מצלמות, מתוכן 32 בגן הידידות, 16 בפארק אופקים, 10 בדרך נחל ותיקים, ו-55 ברחבי העיר. התקנתן של מצלמות נוספות נמצאת בשלבי תכנון וביצוע – בשכונת הפארק יותקנו בעתיד 95 מצלמות + 26 שופרי כריזה, באזה"ת שקד 142 מצלמות + 21 שופרי כריזה, בדרך ישרים 41 מצלמות, ברחוב רמב"ם 36 מצלמות + 2 שופרי כריזה, ובכביש 2 – 64 מצלמות + 8 שופרי כריזה. בסה"כ יותקנו בעיר עוד 419 מצלמות + 57 שופרי כריזה.

"תושבי אופקים נמצאים תמיד במרכז כל המחשבה והעשייה העירונית, ואגף שירות לתושב הוא ראש וראשון למעטפת השירותים המוניציפליים שמספקת הרשות", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "האגף הביא לקפיצת מדרגה במתן השירות לתושב והזניק אותו קדימה. נתוני המדגם מוכיחים את חשיבותו של המרכז לעיר שגדלה ומתפתחת, ואני שמח על פיתוח התחום והצבתו במוקד עיסוק הליבה של אופקים בשנים הקרובות".

"בשנת 2023 נמשיך לקבל משוב עדכני מהתושבים", הוסיף מנהל אגף שירות לתושב בעיריית אופקים, דניאל אורי. "בנוסף, נפיק דוחות מתוזמנים למנהלי אגפים ומחלקות ברמה השבועית והחודשית. נקים פורום ניתוח שירות חודשי, ונבנה תכנית עבודה מוגדרת למרכז השירות. כמו כן, נוסיף וננתח את המגמות הרבעוניות לפי נושאים ורחובות, על מנת לאתר ולהציף בעיות חוזרות, ונעדכן את אמנת השירות. כל זה מתווסף לפיתוח שירותים מקוונים, שנוגעים ישירות לאיכות חיי התושב, במגוון רחב של אפשרויות, כשמטרה העיקרית היא להוות מוקד למידע מהימן ועדכני ולשירות פורץ דרך מכלל האגפים מהמחלקות".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...