Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצבות מיוחדות – הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו

מצבות מיוחדות – הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו
credit: canva.com

מצבות בעיצוב אישי

אין ספור משפחות יעידו שכשאר בן משפחה הולך לעולמו, נותר אחריו חלל ריק שקשה למלא אותו, גם שנים רבות לאחר הפטירה. אותו בן משפחה אהוב השאיר חותם שלא ימחק לעולם בקרב אהוביו, ולכן פעמים רבות הם מעוניינים להציג אותו, לשמר את הזיכרון ואף ליצור מזכרת בדמות מצבתו שתישמר לעולם. על מנת ליצור את המצבה הייחודית אשר תייצג את רגשותינו לאדם האהוב אשר הלך לעולמו, חשוב לפנות אל בעל מקצוע מומחה בכל הנוגע לעיצוב, בניית מצבות והצבתן. בעל המקצוע ייפגש איתכם לשיחה בה תספרו על המנוח, חייו, אמונותיו ותכונותיו, יעצב סקיצה ראשונית ויעביר אותה אליכם לביקורות ותיקונים. לאחר מכן הוא יעצב סקיצה סופית ויתחיל לבנות את המצבה עצמה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר כמו שיש אמיתי ואבנים איכותיות כמו גרניט, בזלת, אבן ועוד.

לכבד את בני המשפחה

לכל אדם יש כמה אנשים, בין אם הם בני משפחה, בני זוג או אנשים אהובים בכלל אשר כאשר הם הולכים לעולמם, הם משאירים אצלו חור בלב. לעיתים קרובות, בני המשפחה והקרובים של אותם אנשים אהובים מעוניינים להדגיש, להציג ולשמר את המשמעות של הקשר שלהם עם ההולכים לעולמם בעזרת מצבות מיוחדות, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת התוכן הכתוב עליהן. כיום, ניתן למצוא בבתי הקברות השונים מגוון עצום של מצבות בעיצובים ייחודיים ויוצאי דופן, אשר מנציחים את הקשרים שהיו בחייהם ונשארו במותם של ההולכים לעולמם. מצבת יכולות להיות מיוחדות לא רק בזכות העיצוב שלהן, אלא גם חומרי הגלם- לעיתים ניתן להשתמש בחומרי גלם צבעוניים או במרקמים פחות שגרתיים כמו אבנים צבעוניות, אבן בזלת, שיש מסותת בצורה מיוחדת ועוד.

לזכור את הנופלים

מדינת ישראל היא מדינה רוויית מלחמות למרבה הצער, ואלפי חיילים נפלו במהלך שירותם הצבאי במלחמות ובמבצעים השונים. בהמשך לכך, ידוע כי כמעט בכל בית קברות אזרחי מוצב לוח זיכרון אשר נוצר לליבנו את שמות הנופלים ומסייע לקורבנם לא להישכח לעולם. יתר על כן, ניתן למצוא גם לוחות זיכרון במרכזי ערים, פארקים ומקומות ציבוריים נוספים, כמו גם אנדרטאות לזיכרון ופסלים מיוחדים שמסמלים אירוע, מלחמה או מקרה זה או אחר. אדם ואבן בניצוחו של רוני קורש הם המומחים בכל הנוגע למצבות מיוחדות ומפוסלות, כמו גם שימוש בחומרים פחות שגרתיים. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו בטלפון 0522797554 ונשמח לענות על כל שאלה, בקשה או חשש.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
אחת הדרכים המיוחדות ביותר והיפות ביותר להעניק מסיבת סוף שנה...
בדק בית - מה צריך לדעת?
בדק בית נדרש, לרוב, בעת רכישת דירה ובית חדשים או...
אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות
76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב...
שלומי בן עזרי: אני מאמין שבשנים הקרובות תיבלם ההגירה השלילית מאשדוד
"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של שנים בהן כמעט...
מופע טלפתיה - מתאים לכל גיל?
הבת שלכם רוצה מסיבת יום הולדת שאף אחד לא ישכח?...
הבחירה שלכם לשפר את דירוג האשראי – היא החלטה אחראית וחכמה
בדיוק כמו שאתם בוחרים לסגור את המינוס בבנק, ככה אתם...
מצבות מיוחדות
מצבות מיוחדות - הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו
מצבות בעיצוב אישי אין ספור משפחות יעידו שכשאר בן משפחה...