Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אירוע מרגש שייזכר כל החיים

אירוע מרגש שייזכר כל החיים
קרדיט CANVA

בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה מקורית ומעניינת הרבה יותר מאשר אירוע סתמי באולם אירועים. כשיש לכם כל כך הרבה משמעות היסטורית ורוחנית לטקס של העלייה לתורה והנחת התפילין, למה לא לערוך אותו במקום שבאמת עושים בו אירועים כאלה עם כל עם ישראל וההיסטוריה הרוחנית של כולנו? בר מצווה בכותל יכול להיות אירוע בלתי נשכח לכולם ולאחר מכן אפשר לערוך סעודה לכל המוזמנים במקום שבוחרים להתכנס בו לנסוע אליו בצורה מאורגנת. אפשר להזמין כל תפריט שרוצים על ידי הזמנת קייטרינג בשרי בצפון או כל תפריט שמעניין אתכם, ולחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים בר מצווה ייחודית באווירה יוצאת דופן מאוד. חברת ארץ אהבתי שמחה לארגן לכם בר מצווה משגע וייחודי לפי ההעדפות שלכם ושל בנכם, בתוספת הצעות ורעיונות שעובדים תמיד בחגיגות כאלה. את האירוע תוכלו להתחיל בכותל ואחר כך להגיע לכל מקום שבו תרצו לאכול את הכיבוד והארוחה שהזמנתם.

לחגוג שבת שלמה

היום נהוג לא פחות מאירוע בכותל גם לערוך אירוע שבת חתן בר מצווה במקום מסוים שבו אפשר לבוא עם כל האורחים ולהתארח שם כדי ליהנות מהאווירה משפחתית למשך שבת שלמה. באירוע כזה לא רק עולים לתורה בבית הכנסת שבו תיאמתם זאת מראש, אלא גם ישנים יחד בבית הארחה או בתי מארחים שונים, תלוי ביישוב שבו אתם בוחרים לחגוג. דואגים לכל הארוחות מראש וגם מזמינים את הקייטרינג לבית הכנסת על מנת לערוך גם קידוש ולכבד את כולם. זה אחד המנהגים היפים ביותר שנפוצים בזמן האחרון והחוויות שמספרים מאירוע כזה מלווים את הבן והמשפחה שנים רבות.

לחגוג בירושלים באירוע מיוחד

אם תרצו לערוך שבת חתן בר מצווה בירושלים גם זה אפשרי. האירוע של בר מצווה בירושלים הוא ללא ספק אחד הייחודיים והמרגשים שיש משום שירושלים מלא האתרים ובתי כנסת שבהם אפשר לערוך גם עלייה לתורה. אין ספק שמי שבוחר לערוך עליה לתורה בכותל יחווה חוויה מרתקת של טקס חשוב לכל הדעות יחד עם המשפחה ועם האורחים שיבואו מכל קצוות הארץ. אתם מוזמנים לארגן גם הסעות מיוחדות מכל מקום בארץ על מנת שהאורחים שלכם יגיעו בנוחיות רבה מכל מקום. כך גם תבטיחו שאף אחד לא יישכח וכולם יבואו לטקס ולמסיבה שלכם בכותל ובירושלים. חברת ארץ אהבתי מארגנת את האירוע המיוחד הזה בעזרתכם ולמענכם, עם שפע של רעיונות מעניינים למסיבה ייחודית. צלצלו אלינו עוד היום 055-969-8788

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...