Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב הבית מתחיל בכם

עיצוב הבית מתחיל בכם
קרדיט - Pixabay

כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב אתכם לא רק על התכניות של הבית ועל המתווה של העיצוב הנראה לכם, אלא גם תתחקר אתכם לגבי מה שתרצו לראות בבית ולהרגיש בו. זה נכון לגבי עיצוב דירה קטנה כמו גם לגבי עיצוב פנטהאוז מודרני, שבהם יש אתגרי עיצוב שונים. פנטהאוז, למשל הוא דירה שמורכבת מיותר מקומה אחת ולכן יש בו יותר אזורים ייעודיים לעיצוב משלהם, כמו אזור האירוח הייצוגי ואזור ההתכנסות המשפחתית, ואגף חדרי השינה והעבודה שצריך להיות נבדל כדי לשמור על הפרטיות. בפרויקט כזה היוקרתיות היא הקו המנחה והיא זאת שגם נראית בבירור הודות לאלמנטים שאפשר להוסיף כמו חפצי אמנות ונוי, גינה שלמה על הגג, בריכה או פרגולה ודק ועוד שפע של פתרונות אירוח לבעלי הפנטהאוז שירצו לנצל אותו. המעצבת מלי לוי אלבוים מעצבת כבר שנים רבות עיצוב פנים בדירות יוקרה שונות ברחבי הארץ ועוזרת לבעלי הדירות ליהנות מהבית בדיוק כפי שציפו לכך.

מקורות ההשראה של מעצבת פנים

עבודה עם מעצבת פנים על עיצוב הבית שלכם פותחת בפניכם יותר אפשרויות לדייק בעיצוב המראה שתרצו לשוות לבית. מעצבת פנים שלמדה שנים רבות והתמחתה בעיצוב הגיעה לשם לא רק בגלל אהבת האסתטיקה שלה אלא גם בגלל הרצון לקבל השראה ממקורות שונים וליישם אותם בצורה פונקציונלית ואסתטית במרחב הבית. זה אפשרי אם יש לכם חזון ואתם יכולים להגדיר את הצרכים שלכם בבית במדויק. כשאתם בוחרים מעצבת פנים מומלצת לפי תיק העבודות שלה אתם יכולים לראות את הדרך שבה היא מתרגמת את ההשראה שלה ליישום מעשי. שם היא משלבת בין דרישות הלקוחות לבין מה שמצוי במפרט הדירה. זאת ההמלצה הטובה ביותר שאפשר לתת לכל מעצבת כזאת ולהחליט לגביה. כל זה נוסף כמובן למידת הכימיה וההבנה שיש ביניכם כדי לתרגם גם את הרעיונות שלכם לעיצוב מתאים.

כל בית אפשר לעצב

התחושה של בית קיימת גם בדירות גדולות מאוד, שמציבות אתגר מעניין הודות לאין ספור האפשרויות שגלומות בהן. עיצוב פנים כזה חייב לקחת בחשבון את החללים הגדולים ואת המטרות של בעלי הבית ולמצוא את הקו המאחד בין כל החדרים כדי ליצור מתווה עיצובי אחיד ושלם. התקציב אינו מגבלה כל עוד התכניות מתאימות לו ואפשר למצוא רעיונות נהדרים לבתים יוקרתיים כמו גם לדירות קטנות. המעצבת מלי לוי אלבוים מעצבת למענכם כל בית וחלל מגורים שתרצו לחיות בו בצורה נעימה ובתחושה של בית החלומות שלכם.  חייגו לפרטים נוספים: 054-4620273

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...