Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסתכלים פנימה: עיצוב קירות פנים 

מסתכלים פנימה: עיצוב קירות פנים 
מקור freepik

כשיש לכם דירה משלכם, אתם רוצים שקירות הבית ייראו טוב מבפנים כמו שהם נראים טוב מבחוץ. אם הבניין או הבית הפרטי מסויד כראוי, אתם רוצים להכניס את העיצוב גם לקירות הפנימיים. וכשמדובר בחללים הפנימיים שלכם, השמים הם הגבול. כאן אתם לא צריכים לחשוב על מה יגידו השכנים או לסכם על צבע הקירות. תוכלו לעוף עם הדמיון וליצור את העיצוב המיוחד שלכם. בייחוד כשמציעים לכם עיצוב חיפוי קירות פנים חדש בניחוח ישן – עיצוב בעזרת בריקים.

מסתכלים פנימה: עיצוב קירות פנים 
מקור freepik

עיצוב קירות פנימיים באמצעות בריקים – למי זה מתאים?

חיפוי קירות פנימיים באמצעות בריקים הוא אחד מבין החיפויים הנפוצים יותר נכון להיום. הבריקים הם למעשה הלבנים המעוצבות שמעניקות לקירות שלכם נפח באזור המטבח, הסלון, חדר האורחים או כל מקום שרק תרצו. אז למי מתאים להכניס בריקים לבית? בואו נראה:

  1. למי שמחפש עיצוב בניחוח של פעם.

הבריקים מביאים עמם מראה כפרי של פעם ושיטת בנייה של הימים ההם. באותם ימים רחוקים הניחו לבנה אחר לבנה וכך יצרו את המבנים הישנים ששרדו עד ימינו. ישראלים רבים רוצים לשמר את המבנה העתיק, ועל כן הם בוחרים לעצב את ביתם בניחוח של פעם ולבצע חיפוי בעזרת אבנים.

  1. למי שרוצה להעניק לדירתו תחושה חמימה וביתית.

הבריקים מעניקים לדירה תחושה של חמימות, בייחוד אם בחרתם אבנים בצבעים חמים כמו חום בהיר או צהבהב. יש המשלבים עם הבריקים גם קמין מלאכותי או אפילו אמיתי, וכך יוצרים תחושה של חום וביתיות. ובלילה סוער, כשהגשם מטפטף על הגג והחלונות, אין כמו לשתות כוס תה בסלון המעוצב בבריקים, לשבת ליד הקמין ולקרוא ספר טוב.

  1. למי שחשוב לו לשמור על איכות הסביבה.

לא רבים יודעים זאת, אבל הבריקים עשויים מחומרים ממוחזרים. חומרים אלה שימשו פעם לבנייה באמצעות לבנים, ובמקום לזרוק אותם, החליטו למחזר לטובת חיפוי קירות.

  1. למי שמעוניין במראה ייחודי עבור חללי החדר.

הבריקים מעניקים מראה ייחודי לבית, ללא ספק. הם בולטים ומבליטים את האזור שבו הם נמצאים. אי אפשר לעבור מבלי להבחין בבריקים. הם מתאימים במיוחד כחיפוי לאזור שקט ונעים שבו אתם אוהבים לבלות את הזמן, דוגמת חדר אוכל, מזנון, ספרייה, אזור הטלוויזיה או חדר השינה.

  1. למי שלא אוהב מזגנים.

לבריקים יש תכונת בידוד טובה למדיי. הם מסוגלים לשמר את חום החדר בימים קרים ולהשאיר אותו קריר ונעים בתקופת הקיץ. כך שלא תצטרכו להשתמש הרבה במזגנים כדי לשלוט בטמפרטורת החדר, כי המזגנים יעשו זאת בשבילכם.

איך נדע אילו בריקים מתאימים לבית שלנו?

החלטתם ללכת על חיפוי בריקים? נהדר. כעת נותר לכם לבחור את האבנים המתאימות. דבר ראשון, אתם רוצים לראות איך הבריקים נראים באמת. אחרי הכול, חיפוי בריקים בתמונה יכול להיות שונה מזה שבמציאות. אם יש לכם חברים שיש להם קיר בריקים בבית, מה טוב. כך תוכלו לבחון את החיפוי מקרוב ולראות אם הוא מתאים לכם.

דבר שני, בתי קפה ומסעדות אוהבים לעצב את החללים באמצעות בריקים. די לקפוץ לקפה השכונתי כדי להתרשם מהעיצוב. דבר שני, חשוב לבחור חברה מקצועית המציעה שירותי חיפוי בריקים. חברה זו תבחן את השטח שלכם ותציע לכם הצעות לעיצוב שאתם יכולים לקבל או לדחות. ולבסוף, הכול תלוי בתחושה שאתם רוצים ליצור בבית. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לשמור על העיצוב המודרני והמינימליסטי שכבר קיים אצלכם, כדאי לשקול להוסיף אבנים בצבע לבן. אבל אם אתם מחפשים את הכפריות והביתיות, אבנים חומות יעשו את העבודה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...