Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ממשיכים לחזק את העסקים: עיריית דימונה הודיעה על הקמת אתר אינטרנט לנשות עסקים מהעיר

ממשיכים לחזק את העסקים: עיריית דימונה הודיעה על הקמת אתר אינטרנט לנשות עסקים מהעיר
קרדיט צילום: אבירן מויאל באדיבות עיריית דימונה

מפגש עוצמתי נוסף של קהילת מחוברות דימונה התקיים השבוע בהשתתפות כ-50 נשים עצמאיות ובעלות עסקים מהעיר. במרכז הערב הודיעה ימית רווח, היועצת לקידום מעמד האישה בעיריית דימונה על הקמת אתר אינטרנט ייעודי לנשים בעלות עסקים מהעיר במטרה להנגיש את המגוון העסקי שקיים בדימונה תחת פלטפורמה אחת.

פורום נשות עסקים, מחוברות דימונה הוקם ביוזמת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, ימית רווח, ובשיתוף פעולה עם מחלקת העסקים בעיר, אגף קהילה במתנ"ס, חברת בנג׳ו פיתוח יזמות, מעוף דימונה ונגב מזרחי מטעם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומרכז צעירים.

מזניקים את נשות העסקים מדימונה- לאחר 3 שנים של הצלחות עם בעלות העסקים בעיר דימונה, הוחלט להקים קהילה אחת שתחבר ביניהן, כך שהן יהיו מחוברות ומאוחדות. במסגרת פעילות הקהילה, הודיעה עיריית דימונה על הקמת פורטל ייחודי בו יופיעו חברות הקהילה וזאת במטרה לעודד רכישה מעסקים מתוך העיר. כאמור, מפגש קהילת מחוברות דימונה שהתקיים השבוע במתנ"ס השחר, הינו השלישי בסדרת המפגשים שנועדו לקדם שיתופי פעולה בין נשות עסקים בעיר, יצירת מיזמים חדשים בין חברות הקהילה וחיזוק עסקי.

ימית רווח, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בעיר הוסיפה ואמרה: "ההירתמות של הגופים העירוניים לקידום כלכלת העיר ונשים בפרט אינה מובנת מאליה. מדובר באמירה ברמה העירונית ששמה את נשות העסקים מהעיר בקדמת הבמה. כדי להמשיך ולחזק את העסקים בעיר, החלטנו להקים אתר אינטרנט ייעודי לנשות הקהילה, אתר שיציג את השירותים העסקיים שלהן ויעודד רכישה וחשיפה שלהן בפני קהלים חדשים". עוד הוסיפה רווח כי: ״באמצעות מפגשים בקהילה אנו תקווה לקדם מיזמים משותפים ולהמשיך להיות קשובים לצרכים של בעלות העסקים בעיר ולקדם את פעילותן במרחב העסקי והחברתי״.

קרדיט צילום: אבירן מויאל באדיבות עיריית דימונה

עודד עמר, מנהל המחלקה לפיתוח כלכלי בעיר הציג בפני הנשים מספר מיזמים לקידום העסקים בעיר בהם: מיזם חברתי כלכלי למפעלים וחברות בדרום שירכשו מעסקים בנגב, אינדקס עסקים באתר העירייה והכשרות ייעודיות לעסקים מדימונה להקמת אתר מכירה.

לצד חשיפת ההזדמנויות העסקיות עבור נשות העסקים בעיר, נהנו המשתתפות מפעילות חיבורים ונטוורקינג לקידום שיתופי הפעולה ביניהן. כמו כן, התקיימה סדנה מקצועית בהנחיית נדב בנג'ו- מומחה לפיתוח יזמות, בנושא שיתופי פעולה בין עסקים בקהילה. בהמשך הערב, התקיימו הרצאות של נשים מהקהילה ששיתפו מהדרך העסקית שלהן, העניקו טיפים להתמודדות עם האתגרים וההזדמנויות שבניהול עסק עצמאי.

איילת עמר, מנהלת מעוף דימונה ונגב מזרחי, מסרה אף היא ברכתה למשתתפות ואמרה: "אני שמחה על החיבורים של הבנות ובעיקר שמחה על הפניות החדשות של בעלות העסקים למעוף, אני מאמינה ויודעת שיצמחו מהפורום עוד שיתופי פעולה עסקיים נוספים שיעצימו ויתרמו לנשות העסקים בעיר".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...