Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה כוללת חבילת טריפל? טיפים לבחירה נכונה

מה כוללת חבילת טריפל? טיפים לבחירה נכונה

כמעט כל חברות התקשורת מציעות היום חבילות טריפל. חברות כמו הוט טריפל חנכו את השירות והפכו אותו לחלק מהחיים שלנו ואחריהן הגיעו הרבה חברות נוספות שהבינו שהיום אנחנו רוצים כמה שיותר קל, נוח וכמובן זול. המחירים היחסית דומים שמציעות כל החברות גורמים לנו להרבה שאלות שלא נוגעות דווקא למחיר, אלא לשירות, לתוספות ולתכנים שהחבילה כוללת.

אז איך בוחרים חבילת טריפל מתאימה? קבלו כמה טיפים מאיתנו.

מה כוללת חבילת טריפל? טיפים לבחירה נכונה

מה יש לראות בטלוויזיה?

ברוב המקרים נחפש חבילה כמו של הוט טריפל או כל חברה אחרת כדי לשפר את הרגלי הצפייה שלנו בטלוויזיה ולהקטין את ההוצאות על הצפייה. ובכל זאת, אחד הדברים הכי חשובים בבחירת החבילה הוא בדיקת התכנים המוצעים לנו על ידי אותה חברה.

האם החברה מציעה לנו לצפות בערוצים שאנחנו באמת אוהבים ורגילים לצפות בהם באופן קבוע? האם ישנם ערוצי נישה שאנחנו או בני המשפחה שלנו אוהבים לצפות בהם? האם הבחירה בחבילה מסוימת לא תשנה או תשבש לנו הרגלי צפייה שאנחנו אוהבים?

האם יש תוספות למחיר החבילה?

בכל החבילות שתבדקו תמצאו שיש תוספות מסוימות למחיר החודשי שתשלמו. כך למשל מחיר התקנה שהוא חד פעמי, תשלום על הממיר, תוספות להתקנת VOD ועוד, בהתאם כמובן לחבילת הטריפל שבחרתם.

חברות כמו הוט טריפל מציעות דמי התקנה נמוכים יחסית לאחרות מתוך ההבנה שהתוספת הזו, שהיא אמנם חד פעמית, עלולה להכריע בבחירת החבילה. חברות אחרות שומרות על ממוצע גבוה יותר של בין 99-199 שקלים. כדאי להכניס את הסכומים האלו לשקלול הסופי שלכם.

עוד תוספות הן הממירים שעליהן גובות כל החברות תשלום נוסף של כמה עשרות שקלים בממוצע. חלק מהחברות מחייבות תשלום על כל ממיר שמגיע הביתה, אחרות מספקות ממיר נוסף ללא תשלום.

מהי מהירות הגלישה?

אחד הדברים הכי חשובים בחבילות טריפל המבוססות על תשתית אינטרנטית היא מהירות הגלישה. לצד החלק החשוב בחבילה שעוסק בתשתית האינטרנט הביתי, חשוב לבדוק שהמהירות מספקת גם בכל הקשור לצפייה בטלוויזיה.

בנוסף, חשוב לבדוק על מה אתם משלמים. חלק מהחבילות כוללות ספק ותשתית ואחרות כוללות תשתית בלבד. לכן חשוב לעשות את השקלול הסופי ולוודא שאתם מקבלים גלישה מהירה במחיר טוב ככל האפשר, כולל תוספת ספק אם יש צורך.

האם המחיר עקבי?

ברוב חבילות הטריפל יש אותיות קטנות שלא כולנו זוכרים לקרוא. לרוב הן עוסקות במה שקורה לאחר שנה או כמה חודשים, בהתאם לחבילה. האם המחיר שקיבלתם בתחילת הדרך וגרם לכם בין היתר לבחור בחבילה מסוימת, נשמר עבורכם לתקופת זמן ארוכה?

חשוב לבדוק האם ישנה עקביות במחיר לטווח ארוך, כדי שלא תמצאו את עצמכם בעוד תקופה מסוימת עורכים שוב את השוואת המחירים הזו ועוברים לספק אחר. בסופו של דבר האותיות הקטנות האלו מאפשרות לכם להתמקח על התנאים ולקבל את מה שהכי מתאים לכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...