Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה עסקים צריכים CRM ?

למה עסקים צריכים  CRM ?
קרדיט PIXABAY

עסקים רבים אשר החליטו להתקדם מבחינה טכנולוגית, להתקדם בשוק העסקי ולספק את השירותים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלהם, חקרו ולמדו מה זה מערכת CRM ומדוע היא כל כך שימושית לבעלי העסקים. מערכות ה-CRM מספקות לעסקים מגוון יתרונות אשר מאפשרות להם לשמור על מקומם האטרקטיבי בין שאר העסקים. מערכת ה- CRM אוגרת מידע מגוון על הלקוח: שם, אנשי קשר, היסטוריית רכישות ושיחות לחברה, היסטוריית השתתפות במבצעים. בהתבסס על נתונים אלה, העסק ממריץ את צמיחת המכירות, מגביר את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים ומציג טכנולוגיות חדשות לתקשורת עם הלקוח.

קרדיט PIXABAY

היתרונות של שימוש במערכות CRM

  • מערכת המאחסנת את כל הנתונים שנאספו על לקוחות החברה.
  • שקיפות ובקרה על עבודת מחלקת המכירות. ברור מיד מי אחראי לאילו משימות ובאילו שלבי העסקה.
  • חשבונאות וניתוח סטטיסטיקות על תנועת פקודות. ניתן לקבוע במהירות של מי ההזמנה נפלה, לנתח את הסיבות ולהסיק מסקנות.
  • בהתבסס על סטטיסטיקה וניתוח, אתם יכולים לחזות הכנסות ולתכנן את התפתחות הארגון.

כיצד מערכות CRM משפרות את איכות המכירות

חברות מנתחות נתוני CRM ועל סמך המידע המתקבל מהמערכת לגבי מה יעניין את הלקוח, בנוסף למוצרים האהובים עליו. העסק מגלה מכירות צולבות – "מכירה נוספת" של מוצר שימושי ללקוח על סמך רכישות קודמות שלו. הודות למערכות ה-CRM, חברות רבות מגדילות את הסבירות לרכישה.  ניתן להחזיר לקוחות לא רק במרדף המבצע החם. אם לקוח וותיק לא ביקר בחנות רשת קמעונאית במשך זמן רב, החברה יכולה "להחזיר" אותו באמצעות הצעה אטרקטיבית על ידי שליחת SMS או שיחת טלפון.

ניהול קשרי לקוחות בעזרת מערכת CRM

ניתן להשקיע סכומי כסף עצומים במשיכת לקוחות – בשיווק, פרסום, קידום אתרים. אבל סתם כך, לקוחות לא הופכים ללקוחות. לכל מערכת CRM ישנן תוכנות שיכולות לעזור לכם להפוך קונים פוטנציאליים ללקוחות.

פניות של קונים פוטנציאליים באתר ושיחות דרך מרכזיה נרשמות אוטומטית במאגר והופכות למשימות לצוות המכירות.

כל שלבי ההתקשרות נשלטים במערכת המידע. התוכנית אומרת לעובד מה לעשות הלאה. למשל, להזכיר ללקוח את המועדים, לשנות את סטטוס העסקה, להוציא חשבונית. הודות לעבודה עם מערכת CRM, הנזק מטעויות ושכחה של הצוות ממוזער.

ההיסטוריה של החוזים והמסמכים הנלווים זמינה למפקחים ולמבצעים. חיפוש במסד נתונים מוצא בקלות את הנתונים הדרושים.

עבודה עם CRM מאפשרת לכל עסק לתכנן ולפתור מקרי עבודה מהר יותר, להגדיר משימות עבור עמיתים, לקבוע פגישות עם לקוחות, לקבוע שיחות או לשלוח מיילים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...