Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יו״ר קק״ל וראשי הרשויות של העוטף סיירו ביערות ובשטחים שנפגעו בגל טרור השריפות

יו״ר קק״ל וראשי הרשויות של העוטף סיירו ביערות ובשטחים שנפגעו בגל טרור השריפות
צילום יערני קקל

הבוקר (ב׳) התכנסו ביער שוקדה, יו״ר קק״ל דני עטר יחד עם ראשי הרשויות והמועצות האזוריות שנפגעו מבלוני התבעירה במהלך שלושת השבועות האחרונים ובפרט בגל הטרור שהסלים בסוף השבוע האחרון. בסיור השתתפו עובדי ויערני קק״ל הפועלים לכיבוי השריפות בשטח, יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים שי חג׳ג׳, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש מועצת אשכול גדי ירקוני, ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, סגן יושב ראש השלטון המקומי וראש עיריית דימונה בני ביטון וסגן ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן.

סיור ביערות שנשרפו
צילום יוסי איפרגן מערך הסברה קקל

מיד בתום הסיור פרצה שריפה גדולה נוספת ביער בארי, בסמוך לאזור בו התקיים הסיור, בה מטפלים ברגעים אלו עובדי קק״ל בשיתוף כוחות כב״ה והרבש״צים של האזור.

מסקירה שהעביר ראש מרחב דרום בקק״ל, דני גיגי, צויין כי החל מה 5.8 ועד היום היו כ- 450 מוקדי שריפות ביערות קק״ל שהביאו לנזק מוערך של כ- 1,800 דונם בכל עוטף עזה. המוקדים המרכזיים שנפגעו הם יערות כיסופים, בארי, נחל עוז, ניר עם ונתיב העשרה. יערני קק״ל שנלחמים בשריפות בנוסף לעבודה השוטפת שלהם ביערות, מספרים שההכנה שלהם השנה הוכיחה את עצמה, ההערכות כללה פעולות מניעה ותגובה מהירה.

סיור ביערות שנשרפו
צילום יערני קקל

דני עטר, יו״ר קק״ל: ״בימים אלו אנו בעיצומו של מאבק משפטי, במסגרתו הוגשה תביעה נגד העמותות שמגייסות כסף למען החמאס. עורכי דינם של חמאס מנסים למנוע את קיומו של המשפט, ואנו ממתינים להחלטת השופט. מבחינתנו, אנו מקצים את כל המשאבים העומדים ברשותינו, ואני מאמין שבסופו של יום נצליח לגרום להם נזק גדול הרבה יותר מהנזקים שהם מנסים לגרום לנו באמצעות בלוני התבעירה. אתם, עובדי קקל שנלחמים בשטח מוכיחים יום יום שהרוח יכולה לנצח את הבלונים ואת השריפות.״

בני ביטון, סגן יושב ראש השלטון המקומי וראש עיריית דימונה: "קרן קימת לישראל היא נדבך רציני במדינת ישראל, עובדי ויערני קק"ל עובדים קשה בשטח ועושים עבודה מצוינת לאורך כל השנה בעבודות פיתוח, תשתיות וחינוך בצורה מרשימה מאוד. נקווה שעם פתיחתה של השנה החדשה לא יהיו יותר שריפות ועובדי קק"ל יוכלו להמשיך בעשייתם השוטפת."

תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב: "אם המשתתפים פה בסיור יראו את ההסתערות של עובדי ויערני קק"ל לתוך האש ברגע פרוץ השריפה הם לא יאמינו למראה עיניהם. בכל מקרה של אזעקת שריפה, עובדי קק"ל תמיד מגיעים ראשונים לכל מוקד, בשיתוף פעולה עם כוחות הכיבוי והרבש"צים, ולא רק בשטחי היערות. אני מודה לכל הצוותים שעמלו על העשייה המבורכת הזו, תמיד כשאנחנו צריכים את הסיוע אנחנו מקבלים אותו מכם ועל כך תודתי."

שי חג'ג', יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים: "תודה רבה לדני עטר יו"ר קק"ל שהעברת החלטה אמיצה לגבי עוטף עזה, ולכל עובדי ויערני קק"ל שתמיד עושים עבודה מצוינת ועשייה מרובה, תמיד נרתמים לשיתופי פעולה מדהימים."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...