Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טורניר שחמט עירוני מוצלח התקיים השבוע בעיר נתיבות

טורניר שחמט עירוני מוצלח התקיים השבוע בעיר נתיבות
קרדיט: רם חכמון

"במהלך השנה, בכל יום שלישי בין השעות 16:00-18:00 נפגשו ילדים בגילאים שונים לחוג שחמט מאתגר ומעניין במיוחד  בהובלתו של המדריך שלומי בן חיים במהלכו נחשפו הילדים לכללי המשחק ואסטרטגיות חשיבה שונות, נפגשו עם קבוצות שונות בארץ, השתתפו בתחרויות שונות והיום שאנו בסיום השנה נערך טורניר שחמט עירוני מכובד במיוחד" (תהילה חורי, אמו של אליה שהשתתף בטורניר).

טורניר שחמט עירוני מוצלח בנתיבות
קרדיט: רם חכמון

מזה כארבע שנים פועלת בעיר נתיבות קבוצת שחמט לתלמידי העיר נתיבות. את החוג מלווים חבר מועצת העיר ירון סמימי שרתם את עמותת השחמט צל”ש (צעירים לומדים שחמט) ומאמן השחמט המקצועי שלומי בן חיים

כחלק מאותה פעילות עירונית שכללה גם השתתפות בטורנירים מחוזיים וארציים בהם תלמידי נתיבות הביאו השגים מרשימים התקיים הערב בפעם השנייה טורניר שחמט עירוני במתחם הצים סנטר בנתיבות. הטורניר שהתחלק לשני מקצים- מתחילים ומתקדמים היה מותח ומרגש וכלל משתתפיו קיבלו בסיום תעודת הוקרה ומדליה והמקומות הראשונים זכו בגביעים מרשימים.

במקצה המתחילים במקום הראשון זכה הלל כהן, במקום השני אברהם טויטו ובשלישי אברהם ישראלי. במקצה המתקדמים זכה במקום הראשון אמיתי אבינועם, במקום השני בניה למפרט ובמקום השלישי אורי ממן.

אלו הדברים שאמרה בסוף הטורניר תהילה חורי, אמו של אליה המשתתף בחוג השחמט: "במהלך השנה, בכל יום שלישי בין השעות 16:00-18:00 נפגשו ילדים בגילאים שונים לחוג שחמט מאתגר ומעניין במיוחד  בהובלתו של המדריך שלומי בן חיים במהלכו נחשפו הילדים לכללי המשחק ואסטרטגיות חשיבה שונות, נפגשו עם קבוצות שונות בארץ, השתתפו בתחרויות שונות והיום שאנו בסיום השנה נערך טורניר שחמט עירוני מכובד במיוחד.

טורניר שחמט עירוני מוצלח בנתיבות
קרדיט: רם חכמון

זה המקום להודות למדריך שלומי בן חיים המדהים על כל ההשקעה, ההכוונה, והאמונה שהוא מעניק לכל אחד וכן לחבר מועצת העיר- ירון סמימי על היוזמה המבורכת להקמת חוג זה וכן על ההשקעה במהלך כל השנה להצלחתו.  לילדנו היקרים-מאחלים לכם שתמיד תשאפו מעלה מעלה ותקצרו הצלחות- כי "השמיים הם הגבול…" ניפגש אי"ה בשנה הבאה לעוד שנה של התפתחות, למידה ומצוינות".

ירון סמימי– חבר מועצת העיר אמר בסיום הטורניר את הדברים הבאים: "נושא השחמט יקר לליבי ואני מבין את המשמעות הרבה שטמונה בלימדו, הטורניר היה מרגש ומשמעותי ואנו נמשיך לעלות את המודעות למשחק השחמט בעיר נתיבות. כמו כן נמשיך לפעול על מנת לשלב את השחמט בתוכנית הלימודים והקמת טורנירים עירוניים ובזאת לגרום באופן משמעותי לקידום החינוך והמציונות בעיר נתיבות.

טורניר שחמט עירוני מוצלח בנתיבות
קרדיט: רם חכמון

הייתי רוצה לנצל את הבמה ולהודות למספר אנשים חשובים שבזכותם הגענו תוך שנתיים לרמה כה גבוהה במשחק השחמט, לרוה"ע יחיאל זוהר ולעיריית נתיבות, לראובן פיניש- מהמחלקה לתרבות תורנית, לתמר בונה– רכזת קהילת "נתיבים" על התמיכה ונתינת מקום הפעילות לקבוצה ובכלל, לעמותת צל"ש– צעירים למען שחמט, על התמיכה במהלך השנה, למאמן שלומי בן חיים שהחדיר בילדים מקצועיות וערכיות מדי שבוע,וכמובן למתחם הצים סנטר ולמנכ"ל עדי זמיר שלקחו את החסות על הטורניר זאת הפעם השנייה ומימנו את כלל הפירסום, המדליות והגביעים.

אחרונים חביבים הינם הילדים עצמם שהשקיעו שעות אימון רבות ולקחו ברצינות רבה את התחרות ובזכות זאת הביאו הישג חסר תקדים וזכו במקום הראשון בארץ.

כעת אנו עמלים על הרחבת החוג לקראת שנת הלימודים הבאה והוספת קבוצה שלישית נוספת. בנוסף יש לנו רצון לפתוח קבוצה בוגרת של בנות בגילאי 10-12 (פרטים נוספים ינתנו בהמשך בקבוצת הפייסבוק "צריכים משהו נתיבות").

טורניר שחמט עירוני מוצלח בנתיבות
pixabay

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...