Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חדרי שינה זולים: אם תרצו אין זו אגדה

חדרי שינה זולים: אם תרצו אין זו אגדה

רכישה של חדר שינה היא לא עניין של מה בכך ועל כך יוכל להעיד כל מי שאי פעם התנסה בעניין. בדומה לפרויקט בנייה למשל, פרויקט הרכישה יכול להתאפיין בשתיים משלוש התכונות הבאות: זול, מהיר או איכותי. הכוונה היא לכך שניתן לרכוש חדר שינה איכותי במהירות אבל לרוב העלות תהיה גבוהה. מצד שני, ניתן לרכוש במהירות חדר שינה זול אך רוב הסיכויים שהוא לא יהיה איכותי במיוחד. מצד שלישי, אפשר להתאזר בסבלנות ולהשקיע הרבה זמן בפרויקט הרכישה. באופן הזה יתכן מאוד שתמצאו חדר שינה זול ואיכותי, אך התהליך לא יהיה מהיר כלל וכלל.

חדרי שינה זולים: אם תרצו אין זו אגדה

סבלנות היא מילת המפתח

לאור כל זה, ניתן לקבוע כי בכל הקשור לחדרי שינה זולים, סבלנות היא מילת המפתח. לכן לפני הכול נמליץ לכם לנשום עמוק ולהבין שכדי לחסוך, חייבים קודם כל להירגע. את הלחץ והרצון לרהט במהירות, השאירו מחוץ לדלת. רק כשמתאזרים בסבלנות ניתן לבצע סקר שוק מקיף ויסודי, לבחון מה חשוב ומה פחות ולקבל החלטות מושכלות. נתקלתם במודעת פרסומת שמפצירה בכם לקבל החלטה מהירה כי המבצע עוד רגע יסתיים? קחו בחשבון שמדובר בסך הכול בדרכו של המפרסם לגרום לכם להיכנס ללחץ ולקבל החלטה חפוזה.

איך בוחרים?

אז אחרי שנשמנו עמוק ונרגענו, באפשרותנו להבין על מה אנחנו לא מוכנים להתפשר ובאילו נקודות אנחנו יכולים להתגמש. ישנם למשל שמקדשים את ארון הבגדים ומקפידים לרכוש אך ורק ארונות איכותיים במיוחד, עם שפע של חלל אחסון, מגירות, מדפים ועץ מלא. אחרים יקדשו דווקא את איכות המיטה וישנם כאלו שישימו דגש דווקא על העיצוב הכולל.

בהקשר זה נציין כי חשוב לזכור שלא תמיד חייבים לרכוש את כל הריהוט בבת אחת. כל עוד אתם יכולים להסתדר עם הריהוט הקיים, בהחלט ישנה אפשרות להתחיל ברכישת מיטה איכותית, להמשיך עוד כמה חודשים ברכישת זוג שידות לילה ורק בהמשך להחליף את הארון למשל.

עשה זאת בעצמך

אחת השיטות המוצלחות והמדליקות ביותר לרכוש חדרי שינה זולים היא לתת הזדמנות לרהיטים יד שנייה שניתן להשיג למשל בשווקי פשפשים. ישנם רהיטים נפלאים שניתן להשיג במחירי רצפה בשווקי הפשפשים או באתרים המקשרים בין רוכשים לקונים. דבר אחד בטוח – כל אותם רהיטים ותיקים שכבר הוכיחו את עצמם בקדנציה הראשונה או השנייה (או השלישית), הם ללא ספק רהיטים עמידים.

מעניין לציין כי לא אחת מדובר ברהיטים נפלאים שלא זקוקים אפילו לתיקון קל. אך גם כשמדובר ברהיטים הזקוקים לטיפה של צבע או לשיפוץ קליל, אל לכם לפסול אותם על הסף. מעבר לכך, צביעה של שידה ישנה או תיקון של ארון בגדים, יכולים להיות יופי של פעילות לשבת בבוקר. יתרה מזאת, מדובר ברהיטים עם סטייל וחן שכבר לא ניתן למצוא היום. למעשה השילוב בין רהיטים מודרניים לרהיטים עתיקים, יוצר מראה אקלקטי ומעניין של ישן מול חדש ויכול בהחלט לשדרג בכמה רמות את המראה של חדר השינה הסטנדרטי שלכם.

בשבחי המיקוח

מה שחשוב לזכור בנוסף לכל הכתוב לעיל, זה שהמחיר שהוצע לכם הוא אף פעם לא המחיר הסופי. אז נכון, חברת רהיטים מובילה אמנם לא מתנהלת כמו דוכן ירקות בשוק. אבל גם כשרוכשים חדרי שינה מחברה גדולה, תמיד יש מקום לגמישות. כל מה שצריך לעשות זה להביע עניין ובאותה נשימה להביע הסתייגות. המטרה היא לגרום לנציגי השירות או למוכרים לחזר אחריכם. יתכן גם שבמקום הנחה תוכלו לקבל למשל גוף תאורה על חשבון הבית. בנוסף תמיד ניתן להציע לשלם במזומן במקום בתשלומים, מה שבמקרים רבים מוביל להנחה משמעותית.

היו יצירתיים

לסיום נמליץ לכם לגלות יצירתיות. כך לדוגמה אתם יכולים לוותר על הובלת חדר השינה ולחסוך לא מעט כסף, אם יש לכם במקרה חבר טוב עם רכב מסחרי. כמו כן במקום לשלם על הרכבת הרהיטים, אתם יכולים להזמין חבר עם ידיים טובות, שישמח לבצע את העבודה בתמורה לפיצה איכותית וכמה בירות. החיסכון נמצא בפרטים הקטנים ולכן עם קצת יצירתיות, סבלנות וראש פתוח, אין שום ספק שגם אתם תוכלו לחסוך לא מעט כסף ברכישה הבאה שלכם. בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...