Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלקתם או נפצעתם בבריכה ציבורית? אולי כדאי לדבר עם עורך דין

החלקתם או נפצעתם בבריכה ציבורית? אולי כדאי לדבר עם עורך דין
קרדיט pixabay

בריכות שחייה הן מקום מועד לפורענות וכל מיני סוגים של תאונות יכולות לקרות בו. אם קרתה לך תאונה בבריכה ציבורית – כמו למשל מצב שבו החלקתם על שפת הבריכה ונגרמה לכם פציעה, או אולי נפלתם וספגתם חבלה במלתחות או בשירותים של הבריכה הציבורית, שלא לדבר על מיקרים של טביעה ממש בתוך הבריכה שעלולה חס וחלילה להיות מלווה גם בנזקים בריאותיים גם במקרה שניצלתם – יש סיכוי לא רע בכלל שתוכלו לקבל איזשהו פיצוי כספי ממפעיל הבריכה הציבורית.

 כדי לוודא שבאמת תוכלו לקבל מה שמגיע לכם – מומלץ מאוד לדבר להתייעצות עם  עורך דין נזקי גוף מוסמך, שיש באפשרותו להגיש בשמכם תביעת פיצויים כספית כדי לקבל פיצוי ממפעיל הבריכה הציבורית בבית המשפט. 

לפי החוק, אם נגרם לכם נזק רפואי כלשהו בגלל חבלה שנחבלתם בבריכה ציבורית שקשורה לרשלנות שהייתה מצד המפעיל, על בית המשפט לפסוק לכם פיצוי שמותאם והולם לחבלה שנחבלתם ולעלויות שזה עלה לכם, כלומר למעשה מבחינה משפטית צריך לכסות עבורכם את המחיר שהיה עולה להחזיר אתכם למצב הבריאותי שהיה לכם עוד לפני שנגרמה לכם הפציעה או התאונה שהובילה אתכם לנזק רפואי.

החלקתם או נפצעתם בבריכה ציבורית? אולי כדאי לדבר עם עורך דין
קרדיט pixabay

עורך דין נזקי גוף והפיצוי שמגיע לך

לרוע המזל, זה לא מספיק להיות צודק כדי לקבל את הפיצויים הכספיים שלדעתכם מגיעים לכם בגלל הפציעה, יהיה עליכם להתאמץ ולקחת עורך דין נזקי גוף שיטפל עבורכם בעניין מול מפעיל הבריכה הציבורית ויגיש תביעת פיצויים משפטית.

לא תמיד יהיה עליכם להגיע לבית המשפט ולחכות לפסק הדין הסופי כדי לקבל פיצוי ממפעילי הבריכה הציבורית – אחרי פגישה ראשונית וקליטת הנתונים והמסמכים, הדבר הראשון שיעשה בדרך כלל עורך דין נזקי גוף הוא להוציא מכתב רישמי למפעיל הבירכה הציבורית בה אירעה לכם התאונה.

מבחינה משפטית יש חובה להוציא מכתב רשמי כזה הכולל דרישה לפיצוי כספי ואת כל הטענות של הצד שלכם, עוד לפני הגשה של תביעה לפיצוי כספי לבית המשפט באופן רשמי ומחייב.

מבחינה מסוימת אלו הן חדשות טובות עבורכם כי יש אפשרות שמפעיל הבריכה הציבורית שיקבל את המכתב, יתייעץ עם היועץ המשפטי שלו ויחליט להציע לכם פיצוי כספי שאולי יהיה הולם עבורכם גם בלי הצורך להגיש תביעה משפטית לבית המשפט. במצב כזה, באופן טיבעי, תצטרכו לשלם הרבה פחות כסף על שירותיו של עורך דין נזקי גוף כי אם כך יתנהלו הדברים מבחינתו הוא יצטרך רק לכתוב עבורכם מכתב משפטי מפורט, ולא לנסח תביעת פיצויים שלמה ולייצג אתכם בה מול בית המשפט בתהליך דיון ארוך שיכול לקחת חודשים או שנים – ואפילו שנים רבות.

כדאי גם לשים לב להבדל הגדול והחשוב בין תאונה בבריכה פרטית לבין תאונה בבריכה ציבורית – הנזק הבריאותי או הגופני שנגרם לכם הוא כמובן אותו נזק בלי קשר לשאלה מי מפעיל את הבריכה, אבל אם קרתה לכם תאונה בבריכה הפרטית שלכם כמובן שזו בעיה אחרת לגמרי – הרי לא תוכלו ולא תרצו לתבוע את עצמכם.

בכל מקרה, צריך להוכיח את קיום התאונה מבחינה משפטית – אחת המטרות הראשונות של פגישה שלכם עם עורך דין נזקי גוף תהיה להבין ביחד אתו את כל הפרטים של מקרה התאונה שקרתה לכם בבריכה, למשל על ידי בדיקה של כל המסמכים שלכם שקשורים לתאונה. מעבר לכך,  אחר כך יהיה צורך גם להוכיח שהייתה רשלנות או בעיה שנגרמה מצד הגורם שאתם טוענים שהתאונה באחריותו – מפעיל הבריכה הציבורית בדרך כלל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...