סיפורי ילדים שמלמדים על העולם

סיפורי ילדים שמלמדים על העולם
קרדיט - Freepik

סיפור הוא הדרך שבה אנשים לומדים על העולם ועל החיים ולא בכדי הוא מלווה אותנו מילדות ועד זקנה. סיפור טוב לא מנסה לדחוף לנו ערכים בכוח ולשנות אותנו בכפייה אלא מספר לנו סיפור טוב שאנחנו יכולים להזדהות אתו ולקחת ממנו משהו לעצמנו ולחיים שלנו. יש לכולנו אפשרות ללמוד מסיפורים כאלה על אירועים שונים שיש בהם טריגר רגשי שגורם לנו ללכת לאיבוד, והסיפור מתווה לנו דרך שבה נוכל ללמוד לעבד את הרגשות ולהפיק מהם את המיטב. רגשות יכולים להפחיד מאוד ילדים ולכן להם סיפורים כאלה מתאימים מאוד כדי ללמוד להסיק מהם מסקנות ולקבל כלים לחיים. ספרים על רגשות לילדים בתחומים שונים הם אהובים מאוד כאשר הילד מוצא שם משהו מעצמו ומתחבר לכך. באמצעות קריאת ספרים הוא ילמד מהם את הדרך הטובה ביותר לשמור על עצמו ולהבין את רגשותיו בדרך בונה. וובעלם מקונן היא יועצת חינוכית, מאמנת ומטפלת רגשית שמציעה לכם ספרי ילדים נהדרים שילדים אוהבים לקרוא וללמוד מהם על עצמם ועל אחרים. התובנות שיקבלו ילוו אותם כל החיים עד שיוכלו לנסח בעצמם את הרגשות שלהם לעצמם ולילדיהם בתורם.

ללמוד מכל סיפור

סיפורים ומשלים הם דרך חינוכית מאוד מעודנת ומתוחכמת ויעילה. סיפורים ליד מדורת השבט, בלדות ואגדות עם, סיפורי ילדים וסיפורים מיתולוגיים עוסקים כולם בדרך הטובה ביותר שבה אפשר להעביר מסורות ומורשת וללמד את הערכים שעליהם בנויה החברה אנושית. הערכים והעקרונות הטובים ביותר שאפשר ללמוד מהם הם אלה שמהם נבנות חברות ותרבויות ולכן הבחירה בספרים לילדים היא חשובה כל כך. כשאתם נותנים לילד ספר טוב לקריאה הוא נושא אותו עמו לכל החיים בגלל מה שהוא גורם לו להרגיש ולהבין על עצמו. בחירה טובה כזאת היא חיונית לכל אחד ולכן ספרים כאלה שמדברים על רגשות צריכים להיות על כל מדף.

ללמוד ממי שכבר התנסתה בכך

ככל שיודעים יותר על החיים כך גם יש יותר מה להציע אם יודעים להתנסח היטב ולהעביר את המסר לאחרים. וובעלם מקונן היא מאמנת אישית שעובדת עם כל מי שרוצה לשפר את חייו וללמוד דרכים שונות להטמעת ערכים ועקרונות לחיים טובים יותר, עם ילדים, נשים וגברים. היא מעשירה בהרצאות ומעבירה סדנאות כבר שנים רבות, וכותבת ספרי ילדים עם סיפורים מקסימים לילדים שגם יכולים לשמש אמצעי תרפויטי לילדים שזקוקים לאמצעי אחר כדי להתמודד עם רגשותיהם ועם מצבים שונים בחיים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן