לאחרונה נחנכה תחנת האחיות במחלקה לגריאטריה בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, כללית לזכרם של יבגני ודינה קפשיטר וילדיהם, אלין בת ה־7 ואיתן בן ה־5 הי"ד, שנרצחו ב־7 באוקטובר 2023 בעת שנסעו בכביש יד מרדכי שדרות בדרכם לביתם בדימונה.
הודות לתרומתו של תורם אנונימי, שביקש להנציח משפחה שנגדעה באחת בדרך שתמשיך לשרת אנשים ולהעניק להם תקווה, באמצעות עמותת "משפחה אחת" ובשיתוף המרכז הרפואי סורוקה, הוקדשה תחנת האחיות לזכר בני משפחת קפשיטר, כך שבכל יום, במקום שבו מטפלים באנשים ברגעיהם הפגיעים ביותר, יישמר גם זכרם.
הבחירה להקדיש את תחנת האחיות לזכרם של בני משפחת קפשיטר מחברת את סיפורם למקום שבו מלווים אנשים ברגעים של קושי, התמודדות והחלמה. מדי יום עוברים בתחנה אנשי צוות, מטופלים ובני משפחותיהם, ובכך יהפוך זכרם של דינה, יבגני, אלין ואיתן ז"ל לחלק בלתי נפרד מהעשייה האנושית והמסורה המתקיימת בין כתליה.

בטקס השתתפו בני משפחות קפשיטר ודחטירב, חברים, חברי הנהלה ואנשי צוות מסורוקה, , התורם, מנכ"ל עמותת "משפחה אחת" משה סוויל, לייזר אמיתי רכז דרום בעמותה ואורחים נוספים.
יהודית אוחיון, מנהלת הסיעוד במחלקה לגריאטריה בסורוקה, ציינה:
"עבורנו, הצוות הסיעודי, תחנת האחיות היא הלב הפועם של המחלקה, המקום שבו אנו פוגשים את המטופלים ברגעיהם הרגישים ביותר ומעניקים להם טיפול ומסירות. העובדה שהתחנה הזו נושאת את שמם של בני משפחת קפשיטר מעניקה לנו משמעות נוספת; היא מזכירה לנו בכל רגע את הערך העליון של קדושת החיים, ומעניקה לנו השראה להמשיך להעניק למטופלינו לא רק רפואה מקצועית, אלא גם את האנושיות והחמלה שהיו כל כך מאפיינים את משפחתם."
שנטל בלזברג, מייסדת עמותת "משפחה אחת", מסרה:
"יש זיכרונות שנשארים בלב, ויש כאלה שממשיכים לחיות דרך מעשים. הבחירה להקדיש את תחנת האחיות לזכרם של דינה, יבגני, אלין ואיתן יוצרת חיבור בין סיפור חייהם לבין מקום שמוקדש לנתינה ולדאגה לאחר. זו הנצחה שממשיכה לפעול בכל יום מחדש ומעניקה לזיכרון משמעות שחורגת הרבה מעבר לרגע אחד."

משה סוויל, מנכ"ל עמותת "משפחה אחת", מסר:
"לאורך השנים אנחנו מלווים משפחות שכולות ורואים כיצד הגעגוע מלווה אותן בכל יום מחדש. עבור רבות מהן, הידיעה שזכר יקיריהן ממשיך להיות נוכח במקום שמעניק טיפול ומסירות לאחרים היא בעלת משמעות עמוקה. תחנת האחיות שנחנכה בסורוקה מבטאת את האפשרות להפוך את הזיכרון למקור של נתינה, אנושיות ותקווה, ולהבטיח שסיפורם של דינה, יבגני, אלין ואיתן ימשיך ללוות אנשים גם בעתיד."
עמותת “משפחה אחת” היא הארגון הלאומי למשפחות שכולות ופצועים בישראל. היא הוקמה לפני 25 שנים ומלווה משפחות שכולות, נפגעי טרור ופעולות איבה באמצעות מעטפת רחבה הכוללת תמיכה רגשית, טיפול פרטני וקבוצתי, חוסן נפשי, סדנאות ותמיכה כלכלית. מאז ה־7 באוקטובר פועלת העמותה להרחיב את המענים ולהגיע לכל משפחה שנפגעה, לצד ליווי אישי מתמשך. הגב' שנטל בלזברג, מייסדת העמותה, זכתה בפרס ישראל על מפעל חיים, כהוקרה על פועלה רב השנים למען משפחות שכולות, נפגעי טרור ופעולות איבה בישראל.