Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רדיו דרום חוגג 26 עם כל הכוכבים

רדיו דרום חוגג 26 עם כל הכוכבים
קרדיט יוגב שוורץ

ביום שני האחרון יס פלאנט באר שבע לבש חג לכבוד יום ההולדת ה-26 של רדיו דרום. האירוע הכי נוצץ בביצה השנה כלל יום שידורים מיוחד ממתחם ה-VIP של יס פלאנט באר שבע שידוע בחווית האירוח המפנקת שלו.

המוזמנים השנה הצטרפו למסע בין כוכבים עם השדרנים והאמנים של ישראל ורדיו דרום,  וביניהם דידי הררי, נדב אבוקסיס, נועם פתחי, יותם זמרי, יורם סוויסה ועוד.

את הקפה של הבוקר פתחו השדרנים פתחי וזמרי עם שלושה כוכבי ראליטי, שמעון בוסקילה, שהוא כבר לא רק מוסיקאי אלא גם הבשלן ממאסטר שף, ספיר סבן וואלרי חמאתי. בוסקילה ריגש את הנוכחים עם השיר ״יא מאמא״. בשעה השנייה הצטרפו לשידור שמות נוצצים במיוחד – דודו אהרון, פאר טסי ועידן יניב.

בשיא היום היה אולי קריר בחוץ אבל חם באולפן, כשיורם סוויסה ונדב אבוקסיס אירחו את אליעד ובניה ברבי. השניים הרימו את הקהל על הרגליים כששרו את הלהיט ״מישהו איתי כאן״. גם מרגול עלתה לשידור בטלפון מהדרכים.

רוביק דנילוביץ׳, ראש עיריית באר שבע הצטרף לזמרים על הבמה. ״אתן לכם סקופ אני חוגג יום הולדת יחד עם הרדיו״, אמר בקריצה ובירך את ראש עיריית אשקלון תומר גלם שהגיע גם כן לאירוע. מיד אחר כך התארחו באולפן דקלה, ישי ריבו, אייל גולן וחנן בן ארי.

קרדיט – יוגב שוורץ

אור הזרקורים האיר דווקא על עמדת השדרן כשתפס אותה דידי הררי, אבל גם האורחים שלו היו נוצצים. בשעה הראשונה הוא אירח את משה פרץ. בשעה השנייה עדן חסון ומרגי הרימו את האולפן. כישרונות לא רק מהמוסיקה התארחו אצל הררי אלא גם שחקני הפועל באר שבע עם המאמן החדש אליניב ברדה. אל הנבחרת המנצחת הצטרפה באירוע גם בעלת הקבוצה אלונה ברקת.

כפיר ולדמן ולאה סולומון אירחו את כוכבי הטיק טוק הכי עכשוויים אופק וניר. בשעה הבאה שוחחו ולדמן וראם כהן עם הגר יפת, מור, וקווין רובין.

גם ליאור נרקיס, מושיקו מור ואושר כהן לא יכלו לפספס את יום ההולדת של רדיו דרום במתחם ה-VIP ביס פלאנט באר שבע. בשעה האחרונה אירחו אותם איציק כלפי, ראם כהן וחיה גולן.

קרדיט – יוגב שוורץ

לא רק היוצרים השתתפו בחגיגה של רדיו דרום אלא גם מנהיגים ומובילי דעת קהל – ביניהם חבר הכנסת אמיר אוחנה וחבר הכנסת מיקי זוהר. איציק דנינו, ראש עיריית אופקים, ניר ונגר, ראש מועצה אזורית תמר ויוחאי דמרי, ראש מועצה אזורית דרום הר חברון כיבדו את הרדיו בנוכחותם.

בהמשך היום הגיעו לבקר גם ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו וראש מועצת להבים יוסי ניסן. כוכבים בשמי ערוצי התקשורת נצפו באירוע, ביניהם מנחם ותחייה. אנשי רדיו דרום גם כן השתתפו באירוע ביניהם המגיש אמנון סופר.

הכתב הוותיק מנחם הורוביץ מנחה בעת האחרונה את הפינה שלו בערוץ 12 יחד עם רעייתו תחיה. שני הכוכבים יצאו מן המסך והגיעו השבוע לחגוג יחדעם אנשי רדיו דרום וטובי הזמרים את יום ההולדת של הרדיו. הם הגיעולבדוק וגם כמובן לטעום את האוכל המשובח שהוגש לאורחים במתחם ה-VIP של יס פלאנט באר שבע.

קרדיט – יוגב שוורץ

ביום שני האחרון יס פלאנט באר שבע לבש חג לכבוד יום ההולדת ה-26 שלרדיו דרום. האירוע הכי נוצץ בביצה השנה כלל יום שידורים מיוחד ממתחםה-VIP של יס פלאנט באר שבע שידוע בחווית האירוח המפנקת שלו. המוזמנים השנה הצטרפו למסע בין כוכבים עם השדרנים והאמנים שלישראל ורדיו דרום, הרדיו המושמע ביותר באיזור הדרום וביניהם דידיהררי, נדב אבוקסיס, נועם פתחי, יותם זמרי, יורם סוויסה ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...