Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ביטוח בריאות לתינוק שנולד: כל הפרטים

ביטוח בריאות לתינוק שנולד: כל הפרטים

תינוק חדש שמתווסף למשפחה תמיד מעורר שמחה רבה, ובו זמנית מעורר לא רק את היצר להשלים שעות שינה, אלא גם שלל סימני שאלה ודברים שצריך ללמוד ולעשות. מכאן ממש כפי שחשוב להבין כמה להאכיל ומתי להחליף חיתול, כך גם חשוב להבין כיצד מבטיחים שניתן לתינוק הטוב ביותר בכול רגע נתון, ופה נכנס למשוואה ביטוח בריאות. אז האם חכם לעשות ביטוח בריאות בגיל כה צעיר, האם לא מגיע ביטוח בריאות מטעם המדינה, כיצד בוחרים את הביטוח הרצוי ועוד מספר שאלות עשויות לצוץ, ועל כן ננסה לעשות מעט סדר – אם לא בתחום החיתולים אז בתחום הביטוחים.

ביטוח בריאות לתינוק שנולד: כל הפרטים

התחרות טובה לכם!

ראשית נציין שכל תושב מבוטח מטעם חוק הביטוח הממלכתי, אך עדיין שווה לעשות ביטוח בריאות פרטי ופה מוטב לשקול האם לבצע ביטוח בריאות פרטני, או שמא ביטוח בריאות לכל המשפחה. מה עדיף? בנקודה זו מוטב לבחון מה כל אופציה מציעה, עובדה שמובילה לדגש הבא – ישנה תחרות גדולה בתחום הביטוחים ועל כן לכם ההורים רק נותר לנצלה כהלכה. לפי אבנר הייזלר (מומחה בתחום הביטוח) תמיד מוטב לבחון נתונים חדשים ולא להסתמך על היכרות מוקדמת, וזאת כי עשויים לצוץ מבצעים, המדיניות עשויה להשתנות ובאופן כללי מדובר בתחום דינאמי. כמו כן, הייזלר יודע להמליץ אלו חברות עומדות בהתחייבות בצורה יותר חלקה, אלו חברות מציעות כיסויים יותר רחבים (ולא רק נפוחים) ואף אלו חברות אידאליות עבור תינוק מתוק שזה עתה התווסף למשפחה.

דווקא עכשיו!

עבור ביטוח רפואי יש לשלם מדי חודש בחודשו ועל כן אנשים רבים טועים לחשוב שמוטב לחכות מעט עם הביטוח, ולו בכדי לחסוך תשלום של כמה חודשים. עם זאת, אבנר הייזלר מציין שעם כל התקווה לבריאות מלאה, לעולם אין לדעת מה יביא היום הבא, ועל כן דווקא כאשר התינוק בריא לגמרי מומלץ לעשות ביטוח בריאות. שנרחיב? מספיק שהתינוק יגדל מעט ופתאום תתגלה בעיה, למשל אלרגיה לבוטנים, כך שהביטוח שתבקשו ליישם יערים קשיים, משמע יוסיף הסתייגויות ממגוון כיסויים ואף עשוי לבקש תשלום יותר גבוה, וזאת כי עתה הוא נוטל על עצמו יותר סיכונים. מכאן שביטוח בריאות לתינוק שזה עתה נולד הוא בדיוק מסוג הדברים שמוטב לעשות בהקדם ולקוות שלעולם לא תאלצו לנצל, כך שתהיה זו רק הוצאה לשם שקט נפשי ותו לא.

דגשים לדרך

כמומחה לתביעות חברות הביטוח, מסביר אבנר הייזלר עד כמה חשוב לבצע ביטוח בריאות ועד כמה חשוב לתבוע את שמגיע כאשר מתעוררת הסיטואציה, ופה הוא מבקש לחדד שילד שנוסף למשפחה מביא עמו ברכה אך גם שורה של הוצאות, ועל כן אם ניתן להבטיח שתחום הבריאות מגודר, הרי שניתן להוריד דאגה מסדר היום. כמו כן, הייזלר מציין שאם מתעורר הצורך, חשוב לבחון האם אפשרי להפעיל את הביטוח, ואם הביטוח אינו משתף פעולה אין למהר להרים ידיים, אלא נדרש לבחון את הדברים לצד איש מקצוע שאינו רואה לנגד עיניו את האינטרס של החברה. שנסכם? אנו כהורים תמיד מבקשים להיות בשליטה מלאה, ופה תשלום מזערי מאפשר לישון טוב יותר בלילה, כך שבהחלט מומלץ לנצל זאת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה
תאונות דרכים הן בלתי צפויות ועלולות לשבש את החיים בכל...
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...