Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה

למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה
קרדיט - Canva

תאונות דרכים הן בלתי צפויות ועלולות לשבש את החיים בכל מיני דרכים. הן יכולות לגרום לנזקים פיזיים או נפשיים ולהותיר אותנו מצולקים בצורה גופנית, מנטלית או גם וגם. עם זאת, לא מדובר בעניין שצריך לעבור אל סדר היום, גם כאשר הנזק שנגרם הוא אולי מזערי. תסמינים ובעיות שנגרמו עקב התאונה לא תמיד מופיעים ישר, אלא עלולים להתפתח לאורך זמן או בעקבות פעולה מסוימת שמהווה טריגר לאותה הפציעה הישנה בעתיד. מסיבה זו, בדיקה רפואית מקיפה לאחר תאונה היא הכרחית, כדי שבמידה ובעתיד העניין יסלים, תהיה לכם אסמכתא. על הליכים כאלו ועוד יכול להמליץ עורך דין תאונות דרכים במרכז, בצפון, או בכל אזור אחר בארץ, אשר יטפל במקרה שלכם. התייעצות עם עורך דין מומלצת כבר מרגע התאונה, במידה שניתן לעשות זאת וכדאית לביצוע מוקדם ככל האפשר.

מתי תאונה מערבת גם התנהלות מול הביטוח הלאומי

כאשר מדובר בתאונה שהיא גם תאונת עבודה, למשל, כאשר עברתם תאונת דרכים בדרככם למקום העבודה, בדרך הביתה ממקום העבודה, או בזמן פעילות מסוימת שקשורה לעבודה, תצטרכו להגיש גם תביעה בגין תאונת עבודה. כמו כן, כאשר הפגיעה מהתאונה הותירה אתכם עם נזק שגרם לנכות או לאובדן של כושר עבודה, גם אז תצטרכו לעמוד אל מול הביטוח הלאומי במסגרת התביעה לפיצויים. הביטוח הלאומי אמור לספק לכם קצבה מסוימת במידה וימצא כי אתם אכן זקוקים לה עקב התאונה, אך מדובר במשימה שאינה פשוטה לביצוע בצורה עצמאית. עורך דין מומחה לביטוח לאומי לצדכם יכול לסייע בארגון והגשה של המסמכים, כמו גם לוודא כי אתם יודעים בדיוק אילו מסמכים עליכם להגיש ומתי. כמו כן, עורך הדין יכול ללוות אתכם לועדות הרפואיות או לייצג אתכם בהן ולהכין אתכם לשאלות שישאלו אתכם בועדה בהסתמך על מקרים דומים שטיפל בהם לפני כן.

יתרונות נוספים בעבודה עם עורך דין

עם חותמת משפטית ועבודה מדויקת, פנייה אל עורך דין מסייעת גם לוודא כי התביעה המוגשת לביטוח תהיה קשה יותר לדחייה וכן, להוביל לקבלת הפיצויים שאכן תהיו זכאים אליהם ולא סכום נמוך יותר שהביטוח אולי ירצה שתתפשרו עליו. במידה ואתם זקוקים לעזרתו של עורך דין מומחה לביטוח לאומי, או עורך דין שיסייע לכם עם תביעת ביטוח, פנו אל משרד עורכי הדין דניאל חלדרוב. המשרד מציע ייעוץ מקצועי כולל וליווי מקיף לאורך ההליכים, החל מהשלבים הראשונים ועד לסיום ההליכים. עבודה עם הצוות המקצועי של משרד עורכי דין דניאל חלדרוב מבטיחה טיפול יסודי בכל היבטי התיק, כמו כן, במשרד תוכלו לקבל גם ייצוג מיומן ומקיף בערכאות השונות. אל תתפשרו על הכסף שלכם, קבעו פגישת ייעוץ והבטיחו את הטיפול המסור ביותר בתיק שלכם והגעה לפיצויים הולמים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על סלקל לתינוק
כל הורה יודע שהוא יעשה הכל בכדי לשמור על הבטיחות...
כך תבנו את אולפן ההקלטות שלכם
כבר שנים אתם חולמים שיש להם אולפן מקצועי של הקלטות?...
המדריך השלם לרוכשי דירה ראשונה: צעדים חיוניים לפני לקיחת משכנתא
בעידן שבו רכישת דירה נתפסת כאחת ההחלטות הכלכליות החשובות והמשמעותיות...
מדרסים לנעליים
מדרסים לנעליים הן שם כולל לעשרות אם לא יותר מכך...
בשורה לתושבי אופקים: מהפכת תאגידי האנרגיה ברשויות המקומיות בדרך לעיר מהלך שיוזל עלויות, ישפר את השירות ויפחית את זיהום האוויר וכן קידום תוכנית הטמנת קווי החשמל להגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום ושיפור נראות פני העיר
שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן, קיים...
"ספגנו רימונים וטילים בכל רגע, אבל רוח הלחימה, הגאווה לאומית ותחושת שליחות הרימו אותנו"
היום התקיימה במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע עצרת...
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, בעצרת הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה: "כולנו עומדים מול אויבנו כאיש אחד"
"מזה חודשים רבים שאנחנו בעיצומה של מלחמת קיום, ונחשפים לגבורתם,...
לזכרם: 1,500 תלמידים שרים ומחזיקים את תמונת 1,500 הנופלים
מקיף אמית באר שבע, ערך השבוע שירת המונים לקראת יום...
איטום נגד חלודה- השיטה המנצחת
קרה לכם פעם שאחרי הגשם גיליתם חלודה על הסורג בחצר?...
להקת המחול קמע גאה להציג בבכורה : דרום – 3 מפה...
3 יצירות של כוריאוגרפים מהדרום בערב אחד! לירן מיכאלי, אורן לזובסקי,...