Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות

נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
קרדיט - Canva

לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל במשך מספר שנים. ישנן סיבות שונות לכך,  כולל הקורונה שהותירה נזקים וגם מצב מלחמה בו אנו נמצאים עדיין, מצב הגורם לרבים לאבד את העסק שלהם או את עבודתם. התוצאה היא לקיחת הלוואות  על גבי הלוואות עם קושי אמיתי להחזירן ונפתחים כנגדם תיקים בהוצאה לפועל. ההתמודדות עם נושים יכולה להיות במספר דרכים. אם יש לכם מספר קטן של נושים, ניתן להציע תהליך מו"מ והגעה להסדר חוב מולם בהליך גישור. היתרון הוא שזו פרוצדורה קצרה יותר ולכן לא מעט נושים מעדיפים אותה על פני התנהלות דברים בבית המשפט או דרך ההוצאה לפועל. אם מספר הנושים רב וגם הסכום גדול מאוד כדאי לפנות אל עורך דין חדלות פירעון מומלץ ולראות האם אתם עומדים בתנאים של כניסה להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

מהו בדיוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי?

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא שינוי של חוק פשיטת רגל שנעשה ב 2019[. המטרה בשינוי היא להביא להחזרת החוב לנושים במידת האפשר אך גם לאפשר לחייב לחיות בצורה סבירה לאורך תקופת החזרת החוב וגם לאתר מכן. ישנם מספר תנאים לכניסה להליך, ביניהם גובה החוב הכולל שאמור להיות מעל כ 160,000 ₪ . כדאי לפנות אל עורך דין חדלות פירעון מומלץ עוד לפני הגשת הבקשה לכניסה להליך כדי שיאמר האם זו אכן האופציה הטובה ביותר לחייב וגם שהגשת הבקשה תיעשה בעזרתו. לאחר כניסה להליך עובר החייב מספר שלבים. השלב הראשון הוא שלב ביניים בו נבדק האם יש נכסים ברשותו, מצב חשבונו ועוד. זאת כדי לקבוע את צו התשלומים שיצטרך להחזיר מדי חודש ויחולק בין נושיו. השלב הבא הוא החזר התשלומים ולאחר שמסיים החייב להחזיר את התשלומים על פי הצו הוא יקבל צו הפטר הפוטר אותו משאר חובותיו.

איך לבחור עורך דין לליווי התהליך?

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי נראה כמו חלום לחייבים עם חובות גדולים ולמספר נושים. אמנם בסוף התהליך יתקבל צו הפטר ומחיקת כל החובות אך הדרך לשם לא קלה. לכן חשוב לבחור עורך דין חדלות פירעון מומלץ. כדאי לבחור עורך דין המתמחה בתחום ושיש לו ניסיון רב בליווי חייבים בהליך חדלות פירעון אך גם בהליכים נוספים המתקיימים מול הוצאה לפועל. כדאי לבחור עורך דין מקומי המכיר את הנפשות הפועלות בבית המשפט ובסניף ההוצאה לפועל. הדבר יכול לסייע בזירוז תהליכים ובירוקרטיה. כדאי כאמור  לחפש המלצות, לשאול חברים או אנשים שאתם סומכים על דעתם שנקלעו למצב דומה ויהיו מוכנים לשתף בכך ולהמליץ על עורך דין שהצליח להוביל אותם למקום חדש.

עו"ד אריאל שמילה הוא עו"ד חדלות פירעון מומחה בתחום ובעל ניסיון וידע רב, גם מצידו השני של המתרס, שעה ששימש תקופה ממושכת כבא-כוח נאמן ומכיר היטב את הליך חדלות הפירעון מכל צדדיו. מומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות הניתן הִנו מקיף ויסודי וכולל הקשבה סבלנית, אמפטיה והפנמה לצרכים, יכולת בניהול מו"מ, ייצוג וליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחויות והשתלמויות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד יכולותיו המוכחות, כישוריו ואת התשתית הקיימת ברשותו לטובת אחרים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כך תבנו את אולפן ההקלטות שלכם
כבר שנים אתם חולמים שיש להם אולפן מקצועי של הקלטות?...
המדריך השלם לרוכשי דירה ראשונה: צעדים חיוניים לפני לקיחת משכנתא
בעידן שבו רכישת דירה נתפסת כאחת ההחלטות הכלכליות החשובות והמשמעותיות...
מדרסים לנעליים
מדרסים לנעליים הן שם כולל לעשרות אם לא יותר מכך...
בשורה לתושבי אופקים: מהפכת תאגידי האנרגיה ברשויות המקומיות בדרך לעיר מהלך שיוזל עלויות, ישפר את השירות ויפחית את זיהום האוויר וכן קידום תוכנית הטמנת קווי החשמל להגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום ושיפור נראות פני העיר
שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן, קיים...
"ספגנו רימונים וטילים בכל רגע, אבל רוח הלחימה, הגאווה לאומית ותחושת שליחות הרימו אותנו"
היום התקיימה במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע עצרת...
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, בעצרת הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה: "כולנו עומדים מול אויבנו כאיש אחד"
"מזה חודשים רבים שאנחנו בעיצומה של מלחמת קיום, ונחשפים לגבורתם,...
לזכרם: 1,500 תלמידים שרים ומחזיקים את תמונת 1,500 הנופלים
מקיף אמית באר שבע, ערך השבוע שירת המונים לקראת יום...
איטום נגד חלודה- השיטה המנצחת
קרה לכם פעם שאחרי הגשם גיליתם חלודה על הסורג בחצר?...
להקת המחול קמע גאה להציג בבכורה : דרום – 3 מפה...
3 יצירות של כוריאוגרפים מהדרום בערב אחד! לירן מיכאלי, אורן לזובסקי,...
תינוקת כבת שנה ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום
איחרתי לעבודה אבל התחושה לחלץ עצומה, מענה נהדר של המתנדבים"*...