Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה עסקים צריכים CRM ?

למה עסקים צריכים  CRM ?
קרדיט PIXABAY

עסקים רבים אשר החליטו להתקדם מבחינה טכנולוגית, להתקדם בשוק העסקי ולספק את השירותים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלהם, חקרו ולמדו מה זה מערכת CRM ומדוע היא כל כך שימושית לבעלי העסקים. מערכות ה-CRM מספקות לעסקים מגוון יתרונות אשר מאפשרות להם לשמור על מקומם האטרקטיבי בין שאר העסקים. מערכת ה- CRM אוגרת מידע מגוון על הלקוח: שם, אנשי קשר, היסטוריית רכישות ושיחות לחברה, היסטוריית השתתפות במבצעים. בהתבסס על נתונים אלה, העסק ממריץ את צמיחת המכירות, מגביר את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים ומציג טכנולוגיות חדשות לתקשורת עם הלקוח.

קרדיט PIXABAY

היתרונות של שימוש במערכות CRM

  • מערכת המאחסנת את כל הנתונים שנאספו על לקוחות החברה.
  • שקיפות ובקרה על עבודת מחלקת המכירות. ברור מיד מי אחראי לאילו משימות ובאילו שלבי העסקה.
  • חשבונאות וניתוח סטטיסטיקות על תנועת פקודות. ניתן לקבוע במהירות של מי ההזמנה נפלה, לנתח את הסיבות ולהסיק מסקנות.
  • בהתבסס על סטטיסטיקה וניתוח, אתם יכולים לחזות הכנסות ולתכנן את התפתחות הארגון.

כיצד מערכות CRM משפרות את איכות המכירות

חברות מנתחות נתוני CRM ועל סמך המידע המתקבל מהמערכת לגבי מה יעניין את הלקוח, בנוסף למוצרים האהובים עליו. העסק מגלה מכירות צולבות – "מכירה נוספת" של מוצר שימושי ללקוח על סמך רכישות קודמות שלו. הודות למערכות ה-CRM, חברות רבות מגדילות את הסבירות לרכישה.  ניתן להחזיר לקוחות לא רק במרדף המבצע החם. אם לקוח וותיק לא ביקר בחנות רשת קמעונאית במשך זמן רב, החברה יכולה "להחזיר" אותו באמצעות הצעה אטרקטיבית על ידי שליחת SMS או שיחת טלפון.

ניהול קשרי לקוחות בעזרת מערכת CRM

ניתן להשקיע סכומי כסף עצומים במשיכת לקוחות – בשיווק, פרסום, קידום אתרים. אבל סתם כך, לקוחות לא הופכים ללקוחות. לכל מערכת CRM ישנן תוכנות שיכולות לעזור לכם להפוך קונים פוטנציאליים ללקוחות.

פניות של קונים פוטנציאליים באתר ושיחות דרך מרכזיה נרשמות אוטומטית במאגר והופכות למשימות לצוות המכירות.

כל שלבי ההתקשרות נשלטים במערכת המידע. התוכנית אומרת לעובד מה לעשות הלאה. למשל, להזכיר ללקוח את המועדים, לשנות את סטטוס העסקה, להוציא חשבונית. הודות לעבודה עם מערכת CRM, הנזק מטעויות ושכחה של הצוות ממוזער.

ההיסטוריה של החוזים והמסמכים הנלווים זמינה למפקחים ולמבצעים. חיפוש במסד נתונים מוצא בקלות את הנתונים הדרושים.

עבודה עם CRM מאפשרת לכל עסק לתכנן ולפתור מקרי עבודה מהר יותר, להגדיר משימות עבור עמיתים, לקבוע פגישות עם לקוחות, לקבוע שיחות או לשלוח מיילים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך השלם לרוכשי דירה ראשונה: צעדים חיוניים לפני לקיחת משכנתא
בעידן שבו רכישת דירה נתפסת כאחת ההחלטות הכלכליות החשובות והמשמעותיות...
מדרסים לנעליים
מדרסים לנעליים הן שם כולל לעשרות אם לא יותר מכך...
איטום נגד חלודה- השיטה המנצחת
קרה לכם פעם שאחרי הגשם גיליתם חלודה על הסורג בחצר?...
תינוקת כבת שנה ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום
איחרתי לעבודה אבל התחושה לחלץ עצומה, מענה נהדר של המתנדבים"*...
חופשה מושלמת לכולם: בודפשט לזוגות ולמשפחות עם ילדים
האם כדאי לנסוע לבודפשט עם ילדים? כן, מדובר בהזדמנות לחופשה...
הנוכחות המרחפת שמפיחה אור באירועים
בעולם ההפקות לאירועים, ההשפעה הוויזואלית היא קריטית. זה לא רק...
למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה
תאונות דרכים הן בלתי צפויות ועלולות לשבש את החיים בכל...
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...