Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה מושלמת לכולם: בודפשט לזוגות ולמשפחות עם ילדים

חופשה מושלמת לכולם: בודפשט לזוגות ולמשפחות עם ילדים
קרדיט - Canva

האם כדאי לנסוע לבודפשט עם ילדים? כן, מדובר בהזדמנות לחופשה מעולה עם ילדים ומתבגרים, אשר יכולים למצוא פעילויות ואטרקציות מעניינות גם לבני גילם. ילדים גדולים יותר ישמחו ללוות את הוריהם לטיולים או לביקור במוזיאונים, להתפנק במספר מסעדות בבודפשט שמגישות אוכל מעולה. עבור ילדים בגיל הגן וילדים בגיל בית ספר יסודי, גם כן ניתן למצוא אטרקציות מהנות כמו:

  • פארק מים;
  • גן חיות;
  • רכבל;
  • משטח החלקה על הקרח בחורף ועוד.

ילדים אוהבים לבלות בפארקים הרבים בבודפשט. אחד מהם ממוקם באי מרגרט. זהו אזור ירוק לחלוטין עם מזרקות, גני ורדים וגנים יפניים. כאן יש חורבות של מנזר ישן, מרפסת תצפית מפוארת ומיני פארק מים עם פעילויות ומגלשות מהנות. הפארק העירוני של Városliget מושך עם המיניאטורות שלו של מבנים אדריכליים אירופאים מפורסמים. מקום נפלא נוסף הוא הר יאנוס. ניתן לבקר במגדל התצפית בחינם. ילדים אוהבים את הרכבל באורך 1,500 מטר. כאן אפשר גם לטייל ברכבת הילדים.

בודפשט: מרכז הקניות האירופאי

להסתובב במרכזי קניות בבודפשט ובבוטיקים היא גם דרך מצוינת לבלות בחופשה. מה כדאי לקנות בבודפשט? לכל אחד כאן יש העדפות משלו. מזכרות צבעוניות משאירות זיכרונות חיים מהמדינה. בסניפים הקמעונאיים של העיר תוכלו לרכוש בגדים לאומיים רקומים יפים, מפות שולחן בעבודת יד, וילונות ומצעים.

כדאי לעשות קניות בשוק המרכזי, שוק להל. בין החנויות הקמעונאיות, יש להדגיש את הווסט אנד ומרכז הקניות ארנה פלאזה (ליד המרכז ההיסטורי של העיר). באזורי תיירות אפשר לקנות דברים בבוטיקים ממותגים של גוצ'י, ארמאני, דיור ומותגים נוספים. אם אתם רוצים להתלבש אופנתי, אבל לא יקר, אז לרשות התיירים יש חנויות יד שנייה רבות. בודפשט נקראת לפעמים בירת יד שנייה של אירופה.

המטבח המיוחד של הונגריה

למטבח ההונגרי אין את התחכום של המטבח האיטלקי והוא לא הפך למותג הדומה למטבח הצרפתי. עם זאת, המטבח ההונגרי מפורסם בכל העולם בשל הגיוון והטעמים שלו, ובשל כך הוא מושך תיירים מכל העולם. כל אחד יכול למצוא את המסעדה האהובה עליו בבודפשט. בתי קפה בבודפשט הם משהו מיוחד, שמגישים קפה נהדר ועוגות טעימות. אפילו למאפיות יש שולחנות שבהם אפשר לשבת באווירה נינוחה ולשתות קפה. בברים ובפאבים בהחלט כדאי לנסות בירה הונגרית ויין מקומי. אוכל כשר ניתן למצוא במסעדות כשרות ברובע היהודי. המטבח ההונגרי המגוון והעשיר מציע לכם מגוון מאכלים מיוחדים. ואם אתם לא אוהבים את המטבח ההונגרי, תמיד תוכלו למצוא עוד מגוון מטבחים מפורסמים ברחובות בודפשט, כמו מטבח איטלקי, צרפתי ואפילו מזרחי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על סלקל לתינוק
כל הורה יודע שהוא יעשה הכל בכדי לשמור על הבטיחות...
כך תבנו את אולפן ההקלטות שלכם
כבר שנים אתם חולמים שיש להם אולפן מקצועי של הקלטות?...
המדריך השלם לרוכשי דירה ראשונה: צעדים חיוניים לפני לקיחת משכנתא
בעידן שבו רכישת דירה נתפסת כאחת ההחלטות הכלכליות החשובות והמשמעותיות...
מדרסים לנעליים
מדרסים לנעליים הן שם כולל לעשרות אם לא יותר מכך...
בשורה לתושבי אופקים: מהפכת תאגידי האנרגיה ברשויות המקומיות בדרך לעיר מהלך שיוזל עלויות, ישפר את השירות ויפחית את זיהום האוויר וכן קידום תוכנית הטמנת קווי החשמל להגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום ושיפור נראות פני העיר
שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן, קיים...
"ספגנו רימונים וטילים בכל רגע, אבל רוח הלחימה, הגאווה לאומית ותחושת שליחות הרימו אותנו"
היום התקיימה במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע עצרת...
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, בעצרת הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה: "כולנו עומדים מול אויבנו כאיש אחד"
"מזה חודשים רבים שאנחנו בעיצומה של מלחמת קיום, ונחשפים לגבורתם,...
לזכרם: 1,500 תלמידים שרים ומחזיקים את תמונת 1,500 הנופלים
מקיף אמית באר שבע, ערך השבוע שירת המונים לקראת יום...
איטום נגד חלודה- השיטה המנצחת
קרה לכם פעם שאחרי הגשם גיליתם חלודה על הסורג בחצר?...
להקת המחול קמע גאה להציג בבכורה : דרום – 3 מפה...
3 יצירות של כוריאוגרפים מהדרום בערב אחד! לירן מיכאלי, אורן לזובסקי,...