Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רעיונות מה לעשות עם חברה שמגיעה מחו"ל

רעיונות מה לעשות עם חברה שמגיעה מחו"ל
קרדיט PIXABAY

חברה הכי טובה שלך מהתיכון שגרה כבר שנים בחו"ל הודיעה שהיא מגיעה לארץ? גם אם ברגע הראשון קפצת משמחה, מאוד יכול להיות שכמה דקות לאחר מכן פתאום התפכחת ושאלת את עצמך: מה אני הולכת לעשות איתה? איך מגשרים על פערים של הרבה זמן שלא נפגשנו? קודם כל, אם הקשר ביניכן חזק, כנראה שאחרי כמה דקות של מבוכה תחזרו אחורה לתקופת התיכון ולקשר החזק ביניכן שנמצא בפנים. מעבר לכך, לא חסר מה לעשות, מקומות להגיע אליהם ואטרקציות ליהנות מהן ביחד. כמה אפשרויות מה לעשות ביום בילוי משותף.

תחנה ראשונה: ארוחת בוקר טובה במקום כיפי

אם חברתך לא הייתה בארץ הרבה זמן תוכלי להכיר לה מקומות כיפיים לשבת בהם. היום אפשר להגיע לבתי קפה ומסעדות מיוחדים ולא שגרתיים, למשל לכאלה שנמצאים במושב או קיבוץ, אפילו בחצר של מישהו. כנראה שלחברה שלא הייתה בארץ הרבה זמן ארוחה ישראלית מפנקת עם אוירה כפרית, אותנטית ומיוחדת תהיה חוויה של ממש. עם האוכל גם בא התיאבון לא רק ללעוס אלא גם לשפוך… סיפורים אנחנו מתכוונים… אין כמו ארוחה כיפית לשבירת הקרח אז שזו תהיה התחנה הראשונה שלכן.

הלבשה תחתונה
קרדיט PIXABAY

תחנה שניה: שופינג לקירוב לבבות

אחרי שאכלתן וששבעתן זה הזמן להסתובב ולפרוק אנרגיות תוך כדי תנועה וקניות… הרבה קניות. אנחנו סומכים עליכן שתלכו למקומות ששתיכן אוהבות ומכירות ותמשיכו להחליף חוויות בין קניות של הלבשה תחתונה בה תיזכרו בקניית החזיה הראשונה שלכן יחד, בגדי ספורט ובגדים בכלל. אמנם הרבה מהארון שלכן נקנה באונליין, אבל דווקא בשל כך קניית בגדים עם חברה טובה, בטח כזו שלא ראית הרבה זמן הופכת לחגיגה של ממש.

תחנה שלישית: פגישה עם חברות משותפות

אם יש לכן חברות משותפות, מהתיכון או מתחנה אחרת בחייכן, תיפגשו גם איתן. אז החוויה של המפגש המחודש מתעצמת עוד יותר. אמנם כבר ישבתן היום לארוחה אך זו הייתה ארוחת בוקר. אתן יכולות להיפגש מעם החברות דווקא במקום המוכר לכולכן, מקום שאהבתן לשבת בו בתור נערות (אם עדיין קיים) ואם לא, אפשר גם לשבת במקום חדש אך כזה שנמצא בשכונה שלכן, בסביבה בה אהבתן להיפגש. בכלל אפשר לשלב גם סיבוב בשכונה, ישיבה בפארק או פינה שאהבתן לשבת בה ופשוט לקשקש…

תחנה רביעית: הרצאה, סדנה או סרט

החלפתן כבר את כל החוויות ועדכנתן אחת את השנייה בכל מה שאפשר. זה הזמן לצבור עוד חוויות משותפות. הזמיני לכן סדנה בתחום ששתיכן אוהבות. זה יכול להיות בתחום הקולינריה: בישול, אפיה, שוקולדים, לחמים ועוד, או בתחום היצירה. הרצאה יכולה אף היא להיות בכל נושא שמעניין אתכן ואם לא מצאת משהו מתאים, גם סרט נחמד יכול להיות אופציה.

אם יש יום נוסף יחד: טיול

אם יש לכן יום בילוי נוסף יחד, טיול לאזור בארץ בו מזמן היא לא הייתה והיא מתגעגעת אליו יכול להיות כיפי. לא חייבים שהנסיעה תהיה ארוכה ומתישה. אפשר גם לבחור ביעד לא מאוד רחוק. אם אתן מהמרכז, אפשר לבחור באזור השפלה וירושלים, אם אתן מהצפון, הגליל והכנרת הם בטוח יעדים שהיא תשמח להגיע אליהם. אפשר בכלל להחליט על טיול ברכבת. היום ניתן להגיע ברכבת למגוון יעדים ואז גם את תרגישי כמו תיירת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...