Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פסטיבל דרום אדום חוזר בפברואר

פסטיבל דרום אדום חוזר בפברואר
צילום רפי בביאן

פסטיבל "דרום אדום" חוזר עם מרבדים אדומים ושלל פעילויות במרחבים הירוקים בין נחל שקמה לנחל הבשור בצפון הנגב. גם השנה קרן קיימת לישראל שותפה לחגיגה האדומה. ביערות ובחניוני קק"ל, בהם עיקר מוקדי הפריחה, יערכו שלל הפעלות וסיורים מודרכים ללא תשלום, לרווחת המבקרים בפסטיבל.

בין הפעילויות המתוכננות במהלך הפסטיבל השנה: "גאונים חשבו על זה קודם" – לאורך סופי השבוע מוזמנים להגיע ולשחק במשחקי חשיבה ואתגר ייחודיים בפינות חמד בטבע – ללא תשלום, סיורי פריחה מודרכים בהדרכת קק"ל – ללא תשלום, "צבע בטבע" – סדנאות הפעלה ויצירה בטבע, 'נוגעים בעבר' עם רשות העתיקות בבית הכנסת העתיק מעון – נירים, תערוכה מיוחדת לציון 40 שנה לפינוי חבל ימית, סיורים חקלאיים האופייניים וייחודיים לאזור, סיורים היסטוריים וסיורים מודרכים ברכב וברגל בכל המרחב אל מוקדי הפריחות.

צילום רפי בביאן

וכשהערב יורד, זו השעה של דרום אדום Live – מופעים עם מיטב האמנים: גורי אלפי, תיסלם, חווה אלברשטיין במופע חדש, הדג נחש שחוגגים 25 שנות פעילות, מארינה מקסימיליאן ונרקיס.

כמו בשנה שעברה, צעדת הכלניות המסורתית של קק"ל, לזכרה של ענקית הזמר שושנה דמארי, תתקיים על פני מספר ימים בתאריכים 21-25.2, וכמוה גם מרוץ הכלניות שייערך בתאריכים 7-11.2 ויספק חוויית ריצה בין שדות חקלאיים ופריחה.

לאורך סופי השבוע, וגם במהלכם, ניתן להגיע לבקר בשדות האינסופיים של הכלניות בצפון הנגב, וליהנות מעשרות פעילויות באתרים בסביבה כמו קטיף תותים וירקות, סיורים חקלאיים, מגוון סדנאות יצירה, סיור מודרכים, ביקורים בחוות, מוזיאונים בכניסה ללא תשלום בשישי ושבת כחלק ממיזם "שבת ישראלית", טיולי אופניים בטבע ועוד.

לא פחות מ-10 שווקים וירידים יתקיימו בימי הפסטיבל, והם יציעו למבקרים את מיטב התוצרת המקומית, עם דוכני אוכל מוכן, ירקות ופירות, גבינות, בירות ויין, יצירות אומנות ועוד.

וגם למי שכלניות פותחות את התיאבון אין מה לדאוג, באזור מחכים מגוון גדול של בית קפה, בשלנים ביתיים, פוד טראקס, מסעדות והמון סלי פיקניק מעולים, שרק צריך להזמין מראש ולאסוף בדרך אל הטבע.

פסטיבל דרום אדום, חג הכלניות של צפון הנגב, 1-28 בפברואר

לפרטים נוספים אודות הפסטיבל, מידע על אתרי לינה, מסעדות ואטרקציות: www.habsor.co.il
או בדף הפייסבוק "פסטיבל דרום אדום" ובאפליקציית "מטרו נגב"

דרום אדום 2022 – תכנית הפסטיבל המלאה

סיורי פריחה מודרכים
ללא תשלום ובהרשמה מראש

מיער ניר משה לגבעת הכלניות – בהדרכת קק"ל
כל שני, נפגש – בכניסה ליער ניר משה
סיור רכוב על דרך נוף שאורכה 7.3 ק"מ. סיפור מפעל ההתיישבות בצפון הנגב: חקלאות, מים, הקמת המושבים בשנות ה-50 ופועלה של קק"ל לפיתוח השטחים במרחב. מלחמת העולם הראשונה דרך סיפורם של 'פרשי היֵ אומַ נְ רִ י', חיילים מתנדבים בריטים שהגנו על גבולות הממלכה הבריטית בא"י. התפתחות מפעל המים שאפשר את ההתיישבות באזור מאז ועד היום. משך הסיור כשעה וחצי

פארק נחל גרר – יער שרשרת בהדרכת קק"ל
כל שלישי ושישי, נפגש בחניון הראשון של פארק נחל גרר מצד ימין
נחל גרר שימש כמקור מים חשוב עוד מימי המקרא, כפי שמעיד ספר בראשית בו מסופר על יצחק חופר הבארות. במהלך הסיור הרגלי נלמד מהממצאים הארכיאולוגים המספרים את סיפורן של תקופות מיושבות רבות במהלך ההיסטוריה של א"י, החל מתקופת האבן ועד היום. נכיר את הצמחייה הייחודית שגורמת ל"העלמות" המים מיוני ועד אוקטובר ואת החי הייחודי לאזור בעיקר על ציר נדידת הציפורים ונקנח בפריחת הכלניות. משך הסיור – כשעה וחצי

חניון ורמולן – יער בארי ודרך השישה – בהדרכת קק"ל
כל שלישי ושישי, נפגש בחניון יונתן ורמולן ליד צומת סעד
סיור רכוב ב'דרך השישה' ביער בארי, הגדול ביערות קק"ל בצפון הנגב. על שמם של שישה לוחמי שריון שנהרגו ברצועת עזה. ננוע על חלק מדרך השישה ונשמע סקירה על התיישבות, חקלאות, מים ובטחון בנגב אז והיום. נראה את מאגר המים שנפרץ ונתוודע לסיפורו של החייל יונתן ורמולן. נסיים במגדל המים העתיק המספר את סיפורה של בארות יצחק הישנה וסיפור ההתיישבות בנגב. משך הסיור – כשעה וחצי

יער בארי -חניון רעים "דרך מתקני המים" בהדרכת קק"ל
כל שלישי, נפגש בכניסה לחניון רעים, ליד הבאר
סיור רגלי החוצה את חלקו הדרומי של יער בארי. בסיור נתוודע אל שיטות איסוף ואיגום מים לאורך ההיסטוריה. בניית מתקני מים קדומים, בורות, בארות לאגירה ושינוע מים שיובילו את המטיילים במנהרת הזמן של ההתיישבות לפני קום המדינה ולאורך ההיסטוריה. משך הסיור -כשעה וחצי.

מים חקלאות ופריחה בנגב – חנין מרווה יער שוקדה בהדרכת קק"ל
כל רביעי, נפגש בחניון סמוך לשולחנות
החקלאות המשגשגת בנגב המערבי זיכתה את האזור בשם "אסם התבואה של ישראל". התפתחות החקלאות וההתיישבות שהחלה עם הנחת קו המים ל-11 הנקודות בסוף שנות ה-40 ,הובילה לפיתוח ויצירת סביבה ירוקה. בסיור נתוודע לסיפור מפעל המים והחקלאות בנגב. סיור רגלי לזכרה של מרווה בביאן ז"ל, מקיבוץ עלומים. משך הסיור –כשעה וחצי

אל בתרונות רוחמה בהדרכת קק"ל
כל רביעי, נפגש בכניסה לקיבוץ רוחמה, ליד הפסל משמאל
נוף ציורי של גבעות מעוגלות הנצבע בשלל צבעים. סיור רגלי אל חורבת ג'ממה, שרידי כפר ערבי של פלחים ועובדי אדמה, אשר בנו ביתם על שרידי ישוב ביזנטי עתיק. נעבור בשבילים לצד מרבדי הכלניות ונקודות תצפית ונשמע על סיפור ההתיישבות באזור, מתקופות קדומות ועד ימינו, וכיצד הפך המדבר מאזור ספר לריאה ירוקה. משך הסיור – כשעה וחצי

ארבעים שנה לפינוי ימית סיפורו של חבל ימית "חייו ומותו" בהדרכה קק"ל
כל שישי-שבת, נפגש בחניון אנדרטת אוגדת הפלדה
נשמע סקירה קצרה על כיבוש חצי האי סיני – באנדרטת אוגדת הפלדה. נערוך תצפית מראש האנדרטה ונמשיך אל "קירות ימית"-בית קברות לבתים שנעזבו למען השלום. נסיים סמוך למעבר המשאיות במעבר כרם שלום ונתוודע על משמעות המעבר ועל משולש הגבולות. משך הסיור – כשעה וחצי

דרך נוף הבשור התיכונה (החדשה) בהדרכת קק"ל
כל שישי, נפגש מול המתקן של מקורות על כביש 241 ,כק"מ מזרחית לצומת מעון לכיוון אופקים
דרך נוף הבשור התיכונה נחנכה לאחרונה וחושפת טפח נוסף במראה הייחודי של הנגב המערבי ונחל הבשור. ניסע לאורך 13 הק"מ של הדרך, נתחיל בנסיעה בין פרדסים נחצה את יער המילואים ונעצור לתצפית ממצפור שי הממוקמת 90 מ' מעל פני הים ומאפשרת מבט על המרחב שבין עזה לבאר שבע. נמשיך אל אחת מנקודות התצפית היפות באזור על מאגר נירים, נשמע על בעיית המים וכיצד באה על פתרונה. נמשיך בנסיעה ל'באר הדקלים' זכר לכפר קטן שסיפורו מהווה תעלומה בלתי פתורה. משך הסיור – כשעה וחצי

שביל הזהב ביער להב – חורבת אבו חוף בהדרכת קק"ל
כל שבת, נפגש בשער הכניסה של מוזיאון ג'ו אלון
'חורבת אבו חוף' משתרעת על פני גבעה ביער להב. סיורנו יעסוק בתקופה הביזנטית עם הקמת יישוב נוצרי גדול במקום. בתחילת המסלול נצפה באחת מבארות המים הקדומות בישראל שהשתמרה ונמשיך לטיול רגלי קצר על שביל הזהב העובר בין שרידי ההתיישבות הקדומה: מערת מגורים, גת, שרידי מחצבה וקולומבריום ייחודי (בנוי ולא חצוב). נחפש את מטמון מטבעות הזהב, שלפי הסיפורים, הוסתר במקום על ידי גובה מיסים מטעם השלטון העות'מני ולא נמצא עד עצם היום הזה. משך הסיור – כשעה וחצי.

אל הבתרונות והפריחה בנחל בשור בהדרכת רט"ג
כל שישי ושבת כל שעה עגולה בין השעות 10:00-16:00
נפגש בגשר התלוי נחל בשור, משך הסיור כ-40 דקות.

פעילויות בטבע
ללא תשלום

מצטלמים בשדה
כל שבת בין השעות 10:00-15:00, ללא תשלום,
הכנו את הרקע לצילום שלא ישכח, באלת חציר, בגדים מפעם, עת ,טוריה ונוף קסום.
בואו להשתלב ולעצב את התמונה שלכם!
אנו נחכה לכם בחניון ורמולן, ביער ניר משה וביער שרשרת.

גאונים חשבו על זה קודם – משחקי חשיבה בליווי שחקן מבריק – חינם לכל המשפחה
כל שישי בין השעות 10:00-15:00 בקירות ימית וחניון מרווה
כל שבת בין השעות 10:00-15:00 ביער דבירה וניר משה
תעוזה ,חזון, דמיון וגאונות – הובילו את הראשונים ,לפני קום המדינה, להניח את צינור המים הראשון לנגב ובכך לאפשר את מפעל ההתיישבות שלא פסק עד ימינו.
מוזמנים לפגוש את "דמות הגאון " ולשחק במשחקי חשיבה ואתגר ייחודיים. הנאתכם מובטחת!

מציירים בטבע – חווית ציור לכל המשפחה – ללא תשלום
כל שישי בין השעות 10:00-15:00 במגדל תצפית רוחמה
כל שבת בין השעות 10:00-15:00 מצפור מאגרים
הקהל מוזמן להשתתף בציור על בד ענק בלב הטבע, הכנו עבורכם. צבע ומכחול
וכולם יכולים להתנסות בציור חופשי של נופים ופריחות. כולנו ציירים ליום אחד!

מרוץ הכלניות ה-9 של קק"ל – יער שוקדה
7-11.2 | ימים שני עד שישי | יער שוקדה | בהרשמה מראש
השנה אתם בוחרים מתי לרוץ , כמה לרוץ ועם מי לרוץ.. לכל היתר אנחנו כבר נדאג : שילוט, הכוונה , ערכה מפנקת והכי חשוב – לתפאורה הכי יפה למרוץ: מרבדים של כלניות באדום ,שדות ירוקים, שמים כחולים ומרחבי טבע ואוויר נקי. אז איך זה יעבוד?
מזמינים חברים ומשפחה להצטרף לריצה, ונרשמים באתר ליום שהכי מתאים לכם לרוץ בו. אוספים מראש את ערכת המרוץ מנקודת האיסוף (בחנות קולומביה עודפים בקלחים או לה מדווש בבארי) ויוצאים לרוץ בכיף בקצב שלכם. ערכת המרוץ כוללת מתנות ממותגות של הפסטיבל, מספר חזה ופינוקים נוספים מנותני החסות.
בניגוד למרוצים אחרים, אין צורך לתכנן את מסלול הריצה מראש – לזה אנחנו דואגים.
בשטחי המרוץ יחכו לכם שלטי הכוונה למקצה שבחרתם, מרוץ הכלניות 2022 אינו תחרותי, התוצאה אישית והחוויה כולה שלכם. ההשתתפות במרוץ מותנית בהרשמה מראש במצב בריאותי תקין.
מסלולי המרוץ 2 ק"מ, 5 ק’’מ, 10 ק’’מ ו-15 ק"מ ,לבחירתכם. הכרטיס כולל מסלול משולט , ביטוח וערכה מפנקת לכל משתתף. הביטוח מכסה רק מי שרכש כרטיס באתר: www.daromadomrun.co.il

צעדת הכלניות של קק"ל
21-25.2 | שני עד שישי 9:00-15:00 | בהרשמה מראש | בתרונות רוחמה
צעדת הכלניות הנחשבת לאחת הצעדות העממיות המובילות במדינה כבר מעל מעשור-צעדה לכל המשפחה בין גבעות מוריקות באזור יער רוחמה ושמורת בתרונות רוחמה.
השנה תתקיים הצעדה באופן שונה, בוחרים את היום והשעה שרוצים, בוחרים שותפים לצעדה, ויוצאים לצעוד בכיף בין שדות ירוקים, שמים כחולים, מרחבים פתוחים, פריחה ואוויר נקי .
מסלול הצעדה עובר בין כלניות ופרחי בר הפורחים באזור, שדות חקלאים, נקודות תצפית ומרחבים פתוחים.
בצעדה שלושה מסלולים: מסלול קצר (3.5 ק"מ) מסלול בינוני (5.5 ק"מ) וארוך (8 ק"מ). דרגת הקושי קלה עד בינונית וההליכה עוברת ברובה במסלול מישורי. ההליכה בקצב שלכם. לאורך המסלול ישולבו תחנות הפעלה, משחקים וחידות. ההשתתפות בצעדה מותנית בהרשמה מראש. כל נרשם יקבל ערכת הרשמה מפנקת. היציאה למסלול בסמוך לחניה, באתר הראשונים בקיבוץ רוחמה. המסלולים מומלצים מגיל 3 ומעלה ואינם מתאימים לעגלות. מומלץ להצטייד במנשאים. ניתן לערוך פיקניק באתר ראשונים או לאורך המסלול. למידע נוסף והרשמה: www.habsor.co.il
דרום אדום LIVE:
לרכישת כרטיסים לכל המופעים – habsor.co.il – 8449*

תיסלם רוקנר'ול
אולם המופעים מ.א אשכול
חמישי | 3.2.22 | 21:00
לאחר סיבוב קיץ שכלל הופעות בקיסריה, בריכת הסולטן, לייב פארק, נהלל, בית גוברין בית גבריאל, שוני ועוד
יחד עם עשרות אלפי צופים נרגשים, מגיעה הלקה למופע שכולו רוקנרול במסגרת פסטיבל 'דרום אדום' באולם המופעים מועצה אזורית אשכול.
תיסלם הם: יזהר אשדות, יאיר ניצני, דני בסן, יושי שדה, צוף פילוסוף, סמי אבזרדל, ניהול : נועם פיינגולד.

חווה אלברשטיין במופע חדש
אולם המופעים קיבוץ דורות
שישי | 11.2.22 | 21:30
אחרי כמעט שנתיים שקטות בחסות הקורונה, נרקם המופע החדש, או יותר נכון המתחדש.
על הבמה אנסמבל הכולל את חוה, ערן ויץ (גיטרות וניהול מוזיקלי) ושני חברים חדשים נפלאים, מאיה בלזיצמן (צ'לו ושירה) ומתן אפרת (כלי הקשה ומחשב).
ההרכב החדש צובע את השירים בסאונד וצבעים אחרים, כמו תמונות קולנוע. שירים שטרם בוצעו על הבמה לצד כאלה שכן. אקרובטיקה עדינה מהלכת בינות הרפרטואר העשיר של אלברשטיין הכולל מעל ל 60 אלבומים ומאות שירים. זה לצד זה נארגים שירים מאז ומהיום, על הארץ הזו ועל מקומות רחוקים, על האישי ועל הקולקטיבי – יחד הם הופכים את הערב לרקמה אנושית אחת.

הדג נחש
אולם המופעים מ.א אשכול
שבת | 12.2.22 | 15:00
הדג נחש הם הלהקה המצליחה ואהובה בישראל, עם 25 שנות פעילות רציפה, אלבומי זהב, פלטינה ובעיקר מטען שירים שתופסים אצל כל אחד מאתנו רגע, תקופה ומצב בחיים, לכל אחד יש את הפלייליסט הדג נחש האישי שלו.
גם הפעם הם מזמינים אתכם לזוז איתם בחגיגת להיטים מכל האלבומים, מכל התקופות.

נרקיס
היכל התרבות שדות נגב
חמישי | 17.2.22 | 21:00
שדות, אל תעזוב, ענני, ממה אתה בורח וגבלי הם רק חלק מלהיטיה הגדולים של נרקיס שפרצה בשנתיים האחרונות כרוח סערה אל לב הקונצנזוס הישראלי. מלווה בלהקת נגנים מעולה כובשת נרקיס את הבמה תוך שהיא חושפת את מסע חייה המרתק הנע בין העולם החילוני לעולם הדתי, בין אשקלון, לגוש גוש קטיף, בין תל אביב להודו, בין צפת לעוטף עזה. הכנות שלה סוחפת את הקהל למערבולת של רגשות והנאה צרופה .

גורי אלפי
אולם המופעים ביישוב מבועים
חמישי | 24.2.22 | 21:00
מהכוחות החזקים בעולם התרבות
מוביל את הקומדיה והסאטירה בישראל כבר מעל 20 שנה
לצד קריירת טלוויזיה מצליחה ושנה מרשימה וגדושה על המסך עם תוכניות כמו: ”הלילה
עם לוסי וגורי", ״הטבח״, ״בלקספייס״, ״שקופים״ ״היהודי החדש״ ועוד
גורי חוזר בענק לאהבה הכי גדולה שלו -סטנדאפ!
המופע של גורי שנון, מושחז, אותנטי, פרוע, משוחרר ובעיקר קורע.

מארינה מקסימיליאן
אולם המופעים קיבוץ דורות
שישי | 25.2.22 | 21:00
במופע להקה בלתי נשכח ומהפנט עם מיטב הרפרטואר שלה מכל התקופות – עמוק בטל, 1990, Hurricane, Tango, Glow now והשירים החדשים שנכנסו ללב – בוער בי השינוי, ביחד, אמא… כיאה לפרפורמרית הטובה בארץ, מדובר באחד המופעים המבוקשים בישראל.

לאוהבי טיולים וסיורים

דרך הבשור הצפונית
בתאריך 15.2.22 יחנך קטע הדרך בטקס שילווה בסיור רכוב מודרך בשטח. הסיור הינו עם רכב עצמאי בליווי מדריך העובר במספר נקודות עניין לאורך הדרך שאורכה כ-20 ק"מ. ניתן להצטרף לסיור בהרשמה מראש באתר.

נקודה ירוקה בקיבוץ ניר עוז
בתיאום מראש 077-7295820
סיור מודרך בגן הבוטני בקיבוץ ניר עוז, נווה מדבר אקולוגי שהוא פלא מדעי בו נכיר ונלמד על דרך אחרת ליצירת סביבה ירוקה, כיצד יוצרים גן בוטני בלב מדבר, שמתחייב לחיסכון מקסימלי במים ולחקלאות ברת- קיימא, שמתחשבת גם בדורות הבאים. האגרונום רן פאוקר ילווה אתכם בשבילי הקיבוץ ויחשוף בפניכם את הסיפור הייחודי של המקום

על הגבול עם יפעת בנתיב העשרה וסיורים בכל האזור
בתיאום מראש 077-7295792
אירוח ביתי אצלי בנתיב העשרה (כולל כיבוד קל) וסיפור החיים כאן, על הגבול כולל ביקור בתצפית ניר פרס ובחומת הגבול. סיורים בני מספר שעות ברחבי האזור: תצפיות, פריחות, שדרות ועוד. סיורים במלאת 40 שנים לנסיגה מסיני כולל מפגשים עם תושבים מחבל ימית. את הסיורים והאירוח מובילה יפעת, תושבת האזור היום, שגדלה כאן כילדה.
סיורים מודרכים בשדרות
בתיאום מראש
1. סיור בעקבות המוזיקה עם חיים אוליאל 077-7295801
הצטרפו לסיור מרתק בעקבות המוזיקה בשדרות בעבר ובהווה עם היוצר חיים אוליאל. בסיור נכיר את התחנות השונות בחייו של היוצר הבינלאומי חיים אוליאל ונכיר את סיפורן המרתק של להקות הרוק האיכותיות שיצאו משדרות.

2. סיורי איזיריידר – מגלים בגלגלים את הדרום האדום 077-7295825
מגלים בגלגלים את הדרום האדום, סיורי פריחה משגעים בכלי השטח החדש שהטריף את המדינה- איזיריידר. מאגם המוזיקה למאגר נירעם דרך השבילים והפריחה. הסיור יעבור בתצפית על עזה, פארק המוזיקה ונק' טבע נוספות בשדרות ובסביבתה.

נתיב העשרה תיירות עד הקצה (נגישות לנכים)
בהרשמה ותיאום מראש 077-7295807
מפגש וסיור עם תושב/ת שיספר לכם את סיפורו המיוחד של נתיב העשרה, חקלאות ,אתגרים של יישוב צמוד גדר, ובעיקר על קהילה חזקה ,חוסן וצמיחה. סיור הכולל ביקור בתצפית מרהיבה לכיוון עזה על שם אל"מ ניר פרס ז"ל, וביקור בחומת הגבול. האירוח במרכז המבקרים כולל שתייה חמה וכיבוד קל.
ז
לאוהבי חקלאות – פעילות חקלאית

קטיף תותים ב'משק 77' בתקומה
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7295896
קטיף משפחתי של ביו תות תלוי ולקיחת סלסלה הביתה.
סיור חוויתי בטרקטור עם קרונות רכבת בחלקות האננס והבננות, פעילות לילדים הכנת עציץ ושתילה, במתחם יהיה ניתן לרכוש מתוצרת המשק. דוכני מזון כגון: פיתה דרוזית, שייקים טריים מפירות המשק, פופקורן, שערות סבתא, תירס חם, צ'יפס, פירות חתוכים, מתנפח ענק לילדים ועוד…

'אורי תותים' קטיף עצמי של תות תלוי בישע
בתיאום והרשמה – 077-7295757
קטיף עצמי של תותים טעימים ואיכותיים, הדרכה על שיטת הגידול, תוכלו לקטוף ולאכול תותים ממגוון הזנים שלנו ולחזור הביתה עם סלסלת התותים שקטפתם. החממות שלנו מקורות ומתאימות גם לימים גשומים.

'בחצר של אורה' בכפר מימון
בתיאום והרשמה מראש – לא בשבת – 077-7295739
סיור מודרך בבוסתן של 120 עצי פרי אקזוטיים וייחודים, הכולל טעימת מיצים תוצרת בית מפירות הבוסתן, בליווי סיפורי שורשים אישיים מרתקים וסיפורים על ראשית ההתיישבות בנגב.

'שביל הסלט' בתלמי יוסף
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7295702
חוויה חקלאית לכל המשפחה, שילוב של טעם, ריח וצבע. סיור מודרך בו נטעם בחממות עגבניות שרי בשלל צבעים, תות שדה תלוי, מלפפונים, פלפלים חריפים, מבוך פסיפלורה, גזר צבעוני, משק תבלינים, פרדס תפוזונים סיניים ומרוץ יוני דואר.
'מבוך מרים' בניר משה
בתיאום והרשמה – 077-7295715
מבוך מפותל בין שיחי תבלינים ובשמים. פעילות מלאה ריחות טעמים וצבעים, בה מזהים ומכירים צמחי תבלין שונים בעזרת חוש הריח וחוש הטעם. הסיור כולל הכנת שקיות ריח וקינוח בחליטת לימונדת הבית. חנות הבית למכירת עציצים, שמן זית, דבש ומארזי צמחי תבלין ותוצרת חקלאית. פינות פיקניק ומטבח גריל עם שף מקומי. בימי חמישי יתקיים סיור לילה באור גחליליות.
'חמדת שדות' בפרי גן

בתיאום מראש 077-7295878
טיול קסום בהשראת ימי הבריאה בין מעגלי צמחי המרפא, בוסתן העצים ומשק החי ותנו לטבע לנגן על כל החושים שלכם. בסיור נכיר את צמחי המרפא השונים המלווים את האדם, דרך רפואת הרמב"ם ועד הארומתרפיה של היום, נחלוט תה מצמחי המקום, נפגוש בעלי החיים במשק, נאפה פיתות על הסאג'. במקום קפיטריה וחנות עם מגוון מוצרי קוסמטיקה טבעיים וסבונים מצמחי המקום.

'קטיף לי' בתלמי יוסף
בתיאום והרשמה – 077-7295864
איסוף וליקוט של שלל ירקות מיוחדים: עגבניות שרי ייחודיות, מלפפוני בייבי, תרד, סוגי נענע שונים, פלפל חריף במיוחד, תפוחי אדמה, גזר צבעוני, צנוניות אדומות, חסה, עלי מנגולד, שמיר, סלרי ועוד. ההיצע עד גמר המלאי. מוזמנים לבקר, להריח, לטעום, לקטוף ולחזור הביתה עם בטן מלאה, סל מלא וחיוך גדול על הפנים

תיירות קיבוץ חצרים
בתיאום מראש 077-7295809
ביקרו ללא תשלום, "מעץ בודד לקיבוץ פורח", במרכז המבקרים של קיבוץ חצרים,הסבר קצר על קיבוץ חצרים וענפיו, סרטון קצר על שמן החוחובה הטהור, הקוסמטי והאיכותי, המופק ממטעי החוחובה הירוקים הסובבים את הקיבוץ. מכירת מוצרי קוסמטיקה מבוססי שמן חוחובה טהור. ביקור והדרכה במוזיאון הצריף המספר את סיפור חצרים מרגע העלייה לקרקע ועד היום.

'חוות רימון' בביער להב
בתיאום והרשמה 077-7295796
חווה טיפולית לקידום נוער בסיכון. דרך חקלאות בת קיימא וסביבה קהילתית תומכת, אנו נותנים כלים והזדמנות נוספת לנערות ונערים שנשרו מהמסגרות הלימודיות. סיור חקלאי מרתק, שעובר בין הכרמים והגידולים השונים ומספר את סיפור המקום, התהליך החינוכי-טיפולי, הצד החקלאי והאקולוגי. במקום קיימות פינות יצירה לילדים, ונית לרכוש מתוצרת החווה הטריה.

'חוות שיח השדה' בשובה
כל שישי, בתשלום 077-7295847
בחווה נקיים הפנינג עם שלל פעילויות לכל המשפחה: סיור וליקוט בערוגות צמחי המרפא, סדנאות מלאכות קדומות, טיול לילדים על עגלה בשדות, פינת ליטוף חיות, פיתה על הסאג' עם טחינה, בר שייקים, קפה ומוצרי ערוגות לרכישה במרכז המבקרים במחירי מבצע.

'החווה של גילר' בנתיב בעשרה
בתיאום והרשמה 077-7295834
אצלנו בחווה תוכלו להכנות מגבינות טעימות מקומיות ויין משובח, ג'חנון, פיתה בטאבון, מיץ תפוזים סחוט, קפה וגלידות לילדים. ניתן להזמין סיור בדיר בו הילדים יוכלו ללטף והאכיל את הטלאים והגדיים. סדנה להכנת גבינה וסיור הספר את סיפור החקלאי בשילוב טעימת גבינות עיזים

חוויה קיבוצית מתוקה ביד מרדכי
בתיאום והרשמה 077-7295701
שלל פעילויות מתוקות מדבש: מסע אל עולמן הקסום של הדבורים בבית הדבש והדבורה. סיור בטרקטור הקיבוצי במרחבי הקיבוץ וצפייה מזווית חדשה ומעוררת השראה על תחומי המשק החקלאי שלנו. סדנא מתוקה לאפיית עוגות דבש במהלכה אתם הקונדיטורים, נחשוף בפניכם את המתכון הסודי של עוגות הדבש המפורסמות שלנו ויחד נכין עוגה חמה ומתוקה.

גן שירת הארץ| נווה, חבל שלום
בתיאום והרשמה 077-7295882 * סגור בשבת
גן פורח בשטח של כ-20 דונם הכולל כרם ענבי יין, שבעת המינים, אתרוגים והדסים, צמחי תבלין ומרפא ועוד מצמחי ארץ ישראל. במקום סיורי מורשת וציונות, קופסא משפחתית לקטיף תבלינים, משחק זיהוי צמחיה עפ"י הריח, קופסאות עם חידות ברחבי הגן- סיפורם של עצים מיוחדים, קישוט צנצנות בשמים לילדים. קיימת אפשרות לקניית תוצרת מקומית.

 

'הזית 43' בכוכב מיכאל
כל השבוע בתיאום מראש 077-7295837
מרכז מבקרים הכולל ביקור והדרכה אודות התהליך היחודי של הפקת שמן הזית. צפייה בסרט קצר – "מכרם הזיתים ליצור שמן הזית", הדרכה על עולם שמן הזית ואיכויותיו. במקום חנות לרכישת שמן זית וזיתים כבושים תוצרת בית, דבש טהור, סבונים בעבודת יד וחפצי קרמיקה .

פעילויות לכל המשפחה

ניווט לכל המשפחה ביער דבירה
שבת – 26.2.22 בתיאום והרשמה 077-7295894
פעילות ניווט משפחתית באוויר הפתוח. מקבלים הדרכה, מפת ניווט, דף חידות, ערכת מדבקות לילדים ויוצאים לדרך. כל משפחה צועדת בדרך שלה ובקצב שלה וחוזרת מתי שמתחשק. המסלול מגוון ומתאים לנווטים מתחילים וגם למתקדמים. בסיום הילדים מקבלים תעודות ומתיישבים לפיקניק בחיק הטבע. אפשרות להזמנת סל פיקניק בהזמנה מראש.

מרכז המבקרים 'עוז בנגב' בנחל עוז
בתיאום והרשמה 077-7295798
מרכז המבקרים עוז בנגב יארח אתכם לקפה ועוגה וטעימה מההיסטוריה של נחל עוז, החל מהיאחזות הנח"ל הראשונה בישראל ועד היום כולל צפייה בסרטון מרגש על הקיבוץ, מפגש עם אחד מחברי הקיבוץ וסיור לעמדה הקדמית בקרבת גדר הקיבוץ. במרכז המבקרים יש קפיטריה ובה ניתן לרכוש מתוצרת העוטף והאזור.

'FLY AWAY' טיסה בכדור פורח
בתיאום והרשמה 077-7295851
טיסה בכדור פורח מעל השדות, הפרדסים ומרבדי הכלניות באזור צפון הנגב. עם ההגעה לשדה ההמראה, נפתח בשתיה חמה, כיבוד וצפייה בתהליך ניפוח הכדור. טיסה שנמשכת כשעה בגבהים משתנים ועד 5000 רגל. לאחר הנחיתה יתקיים טקס הרמת כוסית שמפנייה כמיטב מסורת הכדורים הפורחים. שתייה קלה ושינוע מנקודת הנחיתה חזרה לרכבים.

כיף בעוטף- מרכז המבקרים בכרם שלום
כרם שלום • 077-7295844
תושבי כרם שלום רוצים לספר לכם איך להפוך את האתגרים לסיפור הצלחה המשלב חילוניים ודתיים בקהילה חזקה ומגובשת. נתחיל את הסיור בביקור וסרטון קצר במרכז המבקרים, ומשם נמשיך לסיור רגלי בו נקבל הדרכה על סיפור הקיבוץ ועוטף עזה, נצפה ביצירות הגרפיטי מלאות החיים שצוירו על החומה המקיפה את הקיבוץ על ידי מיטב האמנים מהארץ והעולם, ונבקר בעמדת התצפית מהחומה ובתצוגת האמנות "חלון בחומה" המספרת את סיפור החיים באזור העוטף דרך יצירות אמנות מיוחדות ומעוררות השראה.

מרכז ג'ו אלון ביער להב
בתיאום והרשמה 077-7295735
מוזיאון תרבות הבדואים ממחיש את אורח החיים ואת התרבות הייחודית לקהילה הבדואית שמקורה באזורי הנגב וסיני.
אנו מבקשים ליצור שיח עכשווי שמטרתו להנכיח את סיפורה של הקהילה הבדואית בלב הציבוריות הישראלית. במוזיאון קיימות מספר תערוכות על החיים והתרבות הבדואית עבור המבקרים ואירוח באוהל בדואי מסורתי.

המרוץ למטמון בחוות הדקלים על ערוץ נחל גרר
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7925866
בואו להשתתף במרוץ נגד הזמן במשחק משפחתי מהנה ומגבש סביב נחל גרר, ובשטח החווה שלנו. לאורך המשחק תעברו במגוון תחנות משימות ואתגרים: העברת מים בין שתי נקודות, מחט בערימת שחת ,הצופן שבנחל ,מפצח הכספות ועוד כולל פרסים שווים.
מתחם הנינג'ה ברנן
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7925874
המתחם מציע לכם את מסלולי הנינג'ה המקצועיים, הדומים למסלולי הנינג'ה התחרותיים וקירות טיפוס בכל הרמות. המסלולים מתאימים לנשים וגברים מגילאי 5 ומעלה ברמות: מתחילים, חובבנים ומקצוענים. במקום ישנו קיוסק המציע שתייה קרה/חמה, כן גם מוצרי ספורט.

'עיט סקיי כיף' שדה תימן
בתיאום והרשמה – 077-7295782
חוויה מיוחדת שתעלה לכם את האדרנלין. טיסות חווייתיות וצניחה חופשית. במהלך הטיסות תוכלו לראות את הדרום הפורח וליהנות ממראות האזור המיוחדים והפעם מלמעלה.

 

G-Room חדרי בריחה בצומת גילת
בתיאום והרשמה – 077-7295826
חדר בריחה, משחק מאתגר מחשבתית הדורש שיתוף פעולה ועבודת צוות, במתחם חדש בדרום.
למחפשים אתגר, ריגוש וחוויה חובקת חידות וסקרנות, מזמינים אתכם לנסות לצאת בזמן מהחדרים שלנו. בואו לגלות את סודותיו של הקוסם הודיני ולהיחשף לקסמים הגדולים. חושבים שאתם מסוגלים? נראה אתכם, השעון מתקתק.

מבוכים, דרקונים ונהנים בנחל עוז
שבת* 12.2, 26.2 בתיאום והרשמה – 077-7295798
יריד משפחתי במרכז המבקרים עוז בנגב הכולל מתחם מזון ותוצרת העוטף, סדנאות לילדים, חוויה לכל המשפחה במשק הילדים, בואו להאכיל וללטף את בעלי החיים. בנוסף פעילות מבוכים ודרקונים, בואו לקחת חלק בקרב אפי במלחמה ארוכת שנים.

קבלת שבת מוסיקלית ישראלית בנחל עוז
שישי 11.2.22, חינם אין צורך בהרשמה – 052-3815079
באווירה פתוחה ומשפחתית, ברוח ההתחדשות היהודית,בהובלת קהילת שער הנגב של התנועה הרפורמית וקהילות אורחות מרחבי הארץ.

'מועדון ישראל – שירת הארץ' בעין הבשור
חמישי 24.2.22 בתיאום והרשמה 077-7295840
ערב שירה בציבור מבית היוצר של מועדון העמק, בהנחיית צליל בירן, שנערך כל פעם במקום אחר בארץ, ובו מזמינים חברי המועדון המקומיים את תושבי האזור לערב שכולו שירה וחיבור. חיבור בין דתיים לחילוניים, חיבור בין מבוגרים וצעירים, חיבור בין מזרח ומערב, חיבור בין פעם לעכשיו. הכניסה לערב מגיל 14 בכפוף לנהלי התו הירוק.

'אוצרות מרחבים'
שישי 18.2.22, הרשמה מראש באתר.
מרוץ משפחתי חוויתי בנופיי וישובי המועצה האזורית מרחבים. המשפחות פותרות חידות אשר מובילות אותן לישובים השונים ובהן המשפחות מבצעות משימות משפחתיות באתרים ועסקים בישובים. בסוף המסלול מתקיים הפנינג ססגוני וטקס חלוקת פרסים ל-3 המקומות הראשונים.

'דרך הזית' בזמרת
077-7295748
משתלה המציעה מגוון עצום של צמחים, פרחים, שתילים, עציצים וציוד לגינה . דרך הזית מתגאים באוסף עצי הזית העתיקים הגדול בארץ . כל יום שישי, הפנינג בחוות הסוסים הסמוכה, חוות רפא-אל – פינות ליטוף של מגוון חיות: תוכים, ברווזים, חמורים ועוד.

'תפדלו' – החוויה הבדואית ברהט
בתיאום והרשמה 077-7295836
סיורים לקהל הרחב בהם נבקר בשוק המקומי, נכיר את הכלים, הבגדים והמאכלים המסורתיים, נבקר בחנות תבלינים מקומית, נתרשם מההיצע העצום, מהריחות המסחררים ונהנה מהכנסת אורחים כנהוג בחברה הבדואית.

'דּוּבִּידוּדִי' – מסע הרפתקאות סוחף על כנפי הדמיון
בתיאום והרשמה 077-7295823
פעילות סוחפת לילדים המבוססת על הספר 'דּוּבִּידוּדִי' – הילדים יהנו משעת סיפור וישתתפו בפעילויות אינטראקטיביות מבוססות על הסיפור – הכנת חנות צעצועים, מחנה, מסיבת ריקודים ועוד, בדגש על שימוש באביזרים יומיומיים ובשימוש חוזר.

פעילויות עם חיות

מחלבת צאלה – חוות משק צאן
בתיאום והרשמה 077-7295712
סיור מודרך בחוות בודדים ליד עין הבשור. סיפור המקום, ביקור בדיר הכבשים וטעימת גבינות. במקום חנות גבינות ומעדנים, גלידת יוגורט. מארזי פיקניק בהזמנה מראש.

'החווה של גילר' בנתיב בעשרה
כל שבת • 077-7295701
אצלנו בחווה תוכלו להנות מגבינות טעימות מקומיות ויין משובח, ג'חנון, פיתה בטאבון, מיץ תפוזים סחוט, קפה, גלידות לילדים וסיור בדיר בו הילדים יוכלו ללטף ולהאכיל את הטלאים והגדיים. ניתן לתאם מראש בכל ימות השבוע – סדנה להכנת גבינה וסיור המספר את סיפור החקלאי בשילוב טעימת גבינות עיזים.

'אל היען'-חוות היענים מול פארק הבשור (אשכול)
בתיאום והרשמה 077-7295726
מפגש והאכלה של העוף הגדול בעולם. הסבר מרתק על היען, מבט מקרוב, והזדמנות נדירה לסלפי. עמדת יצירה, פינות אתגר ושעשועים לילדים, בית קפה ופינות פיקניק לשימושכם.

חוות הדקלים על ערוץ נחל גרר
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7925866
חוות הדקלים נמצאת על צוק נחל גרר במקום מבודד ויפיפיה בלב מרבדי הכלניות. מוזמנים לביקור אותנטי וטעימה מן הטבע, האכלת גדיים מבקבוק, סיור בין חיות החווה עם אפשרות לפיקניק על הצוק המדהים של חוות הדקלים. החווה מציעה גם אפשרויות לינה , סלי פיקניק ומשחק מחפשים את המטמון.

'בר במדבר' טיולי סוסים בקלחים
בתיאום והרשמה 077-7295718
חוויית רכיבה בלתי נשכחת בבית הספר המקצועי לרכיבה: טיולים לשדות, מפגש רכיבה, אירוח קבוצות לפעילות גיבוש וימי הולדת והכל באווירה כפרית פסטורלית. טיולי רכיבה מגיל 8 ומעלה.

'נדודים' במושב זמרת
בתיאום והרשמה 077-7295705
טיולי חמורים בעקבות שבטי הנוודים בין השדות ומרבדי הכלניות. צאו למסע הטומן בתוכו קירבה, חיבור, גילוי והתחדשות. במהלך הטיול נעמיק את הקשר עם הטבע והסובב אותנו דרך התנסות במיומנויות קיום קדומות: הדלקת אש ללא גפרורים, מודעות ופיתוח החושים, הכנת כלים מעץ ועוד. נאכל ארוחות נוודים סביב המדורה ונישן תחת שמים זרועי כוכבים. הטיולים החל משעתיים ועד שבוע שלם הכולל לינה בשטח.

בילוי במים

'עינות בר' בגבעות בר
בתיאום והרשמה 077-7295877
חגיגת בריאות, ריפוי והתחדשות. מתחם טיפולים וחוויות במים, טיפולי וואטסו, סדנאות משפחתיות/ קבוצתיות במים ריטריט ואירועי קונספט בבריכה ייחודית ומוסיקה תת ימית מופלאה. אפשרויות לינה בוילות האירוח או הצימריים במקום.

גן לאומי פארק הבשור (אשכול)
בתיאום והרשמה 077-7295753
על גדות נחל הבשור, משתרע פארק הבשור בו נובעים מעיינות לאורך כל השנה הנאגמים לשורת ברכות מלאכותיות ולבריכות שכשוך. במקום מתקני שעשוע לילדים, תצפית וממצאים היסטוריים. בפארק שפע מרחבים, מדשאות ופינות צל ובו שבילי אופניים מסומנים, יש לבוא עם אופנים מהבית.

חמאם צאלים
בתיאום מראש 077-7295745
בריכת מים תרמו מינרלים הנובעים ממעמקי האדמה בטמפרטורה של 37 מעלות. המים מכילים מלחים ומינרלים כגון: גופרית, סידן ,נתרן, מגנזיום, אשלגן, פלואור ועוד.

אופניים

אופניים ב'לה מדווש' בבארי
בתיאום והרשמה 077-7295716
מרכז האופניים מציע מסלולים לכל המשפחה, השכרת אופניים לכל גיל, מפות וייעוץ ליוצאים לטיולים. המסלולים מסומנים בצורה ברורה ועוברים בשדות הנגב, חורשות קק"ל ואתרי היסטוריה מעניינים.
ימקום חנות אופניים, חנייה שירותים, מזנון ומסלול קארטינג פדלים לילדים מגיל 4 ומעלה.

"באופן" – טיולי אופנים לפריחה היכיני
בתיאום והרשמה 077-7295895
הזדמנות להתנסות ולהכיר לילדים וגם לכם מסלולים ומקומות מופלאים לכל המשפחה, רק אתם, הכלניות והנגב דרך רכיבה על אופנים. השכרת אופניים רגילה, טיול מודרך לזוגות, משפחות, קבוצות ובודדים, אפשרות לניוד אופניים עבור קבוצות בלבד. נקודת ההתחלה נמצאת סמוך ליציאה נוחה וצמודה לשטח מדהים עם מספר אפשרויות רכיבה במגוון רמות.

 

לאוהבי היסטוריה ומורשת -סיורים בניחוח היסטורי

'מעוז מול עזה' בסעד
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7295773
סיפורה של ההתיישבות בנגב מנקודת מבטם של חלוצי בני עקיבא, שחלמו, לחמו ונשאו על גבם את המדינה שבדרך. תמונות מרגשות, תצוגה ייחודית, סרט קצר ותצפית מגג המבנה ההיסטורי לעבר רצועת עזה והאזור
בתיאום נוסף: סיור בקיבוץ, בית הכנסת, גן הקקטוסים, ענפי ייצור חדשניים, אמנות וארוחת צהריים קיבוצית.

מצפה גבולות
גבולות • 077-729573
אתר מרתק מראשית ההתיישבות הציונית בנגב, לבני הבוץ (אדובה) ממנו בנויים קירותיו וחומותיו של מצפה גבולות, חובקים בתוכם את סיפורו המאלף של היישוב הראשון בנגב המתחדש. סיפורנו מתחיל במאי 1943 וממשיך עד היום. בביקורנו במצפה נשמע מסיפורי חלוצים, נלמד על קו המים שהגיע לנגב, נבקר במאפיית הלחם המקומית ונכיר את שיטת הבנייה בבוץ. אתר זה משתתף בפרויקט 'שבת ישראלית' ופתוח בשישי-שבת להדרכה ללא תשלום בהרשמה מראש באתר.

באר משוחזרת, פועלת באתר הראשונים ברוחמה
בתיאום והרשמה 077-7295778
סיפור ההיסטוריה הייחודית של ההתיישבות הציונית הראשונה בנגב, סרט המספר את הסיפור בתמונות מיוחדות, חוויית שאיבת המים במשאבת הענק ששוקמה ושוחזרה בבאר הפועלת כפי שפעלה לפני יותר מ-100 שנה. משחק למשפחות "חפש את ההיסטוריה". במקום תצוגת כלי עבודה משנות ה-50 , משוריינים שולחנות פיקניק ושירותים. אפשרות לסיור מודרך באתר ובאזור רוחמה. אתר זה משתתף בפרויקט 'שבת ישראלית' ופתוח בשישי-שבת להדרכה ללא תשלום בהרשמה מראש באתר.

'הגדת חבל ימית' בדקל
בתיאום והרשמה 077-7295776.
40 שנים חלפו מאז יציאתנו ממצרים ואתם תשמעו את הסיפור ממקור ראשון.
במרכז המבקרים מוגש סיפור מרגש ומעורר השראה של חבל ימית מראשית ההתיישבות דרך הפינוי ועד ההחלטה להיבנות מחדש ולהפריח את הנגב. הדרכה מקורית לצד תצוגה מסקרנת וסרט קצר. אתר זה משתתף בפרויקט 'שבת ישראלית' ופתוח בשישי-שבת להדרכה ללא תשלום בהרשמה מראש באתר.

מוזיאון 'מורשת צאן ברזל' באלים
בתיאום והרשמה 077-7295777.
המוזיאון מספר את סיפור המורשת הציונית והישראלית המתבטאת בעבודות מתכת של בית מלאכה ירושלמי קטן. סיפור משפחתי מרתק, שבאמצעות אלפי פריטים, סמלים, מטבעות, מדליות ותבליטי ברזל, ממחיש את ההיסטוריה של א"י, הציונות ומדינת ישראל, מתחילת המאה שעברה. אתר זה משתתף בפרויקט 'שבת ישראלית' ופתוח בשישי-שבת להדרכה ללא תשלום בהרשמה מראש באתר.

מרכז 'בארות בנגב' בעלומים
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7295741
חולמים ולוחמים" – סיור חלוצי וציוני מרתק. הכרות עם סיפורה של "בארות יצחק" ואתרי מורשת באזור. סיור מודרך, מייצג מולטימדיה המתאר את ההתיישבות בנגב וביקור באתר המגדל. אפשרות לארוחות בשריות ובית קפה 'המשולש' לקבוצות.

תיירות קיבוץ חצרים
בתיאום מראש 077-7295809
ביקרו ללא תשלום, "מעץ בודד לקיבוץ פורח", במרכז המבקרים של קיבוץ חצרים,הסבר קצר על קיבוץ חצרים וענפיו, סרטון קצר על שמן החוחובה הטהור, הקוסמטי והאיכותי, המופק ממטעי החוחובה הירוקים הסובבים את הקיבוץ. מכירת מוצרי קוסמטיקה מבוססי שמן חוחובה טהור. ביקור והדרכה במוזיאון הצריף המספר את סיפור חצרים מרגע העלייה לקרקע ועד היום. אתר זה משתתף בפרויקט 'שבת ישראלית' ופתוח בשישי-שבת להדרכה ללא תשלום בהרשמה מראש באתר.

'נתיב לשלום' בנתיב העשרה
בתיאום והרשמה 077-7295808
סיפור החיים בעוטף עזה, בחירת אבן קרמית צבעונית לכתיבת משאלה אישית, נסיעה קצרה לחומה להדבקת האבן על גבי חומת המגן. את היצירה המשותפת על גבי החומה יוצרים כולנו יחדיו וכך יוצרים במקום תקווה ושמחה.

מרכז קטיף להנצחת גוש קטיף בניצן
בתיאום והרשמה 0777295771
סיפור גוש קטיף החל מהקמתו והתפתחותו דרך תכנית ההתנתקות וכאב העקירה ועד לאתגרי הצמיחה מחדש. מסלול הביקור במרכז מתפרש על פני 6 מרחבים המשלבים סרטונים, ארט וידאו, תערוכת צילומים ומיצגים היוצרים חוויה ייחודית ומרגשת. את הסיור מעבירים אנשי גוש קטיף המשתפים את סיפורם האישי במהלך ההדרכה.

משואה לתקומה ואתר שחזור קרבות תש"ח ביד מרדכי
תיאום והרשמה 0777295700
סיור מרגש וחוויתי העוקב אחר סיפורו של העם היהודי בעשור הטרגי והדרמטי של השואה והתקומה. הסיור בנוי משני חלקים, ניתן לסייר בשני האתרים או בכל אחד בנפרד. סיור במבנה המוזיאון הייחודי הכולל את תצוגות השואה והקמת הקיבוץ. סיור באתר שחזור קרבות תש"ח.

נוגעים בעבר – בית הכנסת העתיק מעון – נירים
ימי שלישי 08/02, 15/02, 22/02 בין השעות 10:00-14:00 כל שעה עגולה. ללא עלות בהרשמה מראש באתר
חוויה קסומה בין עיטורי בע"ח וסמלים יהודים שהתגלו על רצפת בית הכנסת מעון. "נחזור בזמן " עם הדרכה מקצועית שתפגיש את המבקרים עם הקהילה היהודית שהתקיימה במקום בתקופת המשנה והתלמוד ונתוודע אל רצפת הפסיפס המרהיבה של בית הכנסת הקדום בפסיפס יש למעלה מחמישים מדליונים המתארים בעלי חיים, סמלים יהודיים וכתובות הקדשה. הפסיפס עבר שימור והוחזר לאתרו בסיוע ומימון קרן קמת, מ.א. אשכול ורשות העתיקות. באתר יערכו סדנאות להכנת דגם פסיפס בהנחיית מחלקת השימור של רשות העתיקות. הסדנה תהיה מותאמת גיל , גם לילדים וגם למבוגרים.

סדנאות וסיורים קולינאריים

סיורים קולינריים ייחודיים ומקוריים בעוטף ובאזור הדרום – 'סיפור קולינרי'
בתיאום והרשמה * 077-7295717
אתם מוזמנים להצטרף לסיורים הפתוחים לקהל הרחב או להזמין סיורים פרטיים (מ-10 אנשים ומעלה) בנתיבות, שדרות, אשקלון ומ.א חוף אשקלון. הסיורים כוללים אוכל רב (הסיורים מאד משביעים), סיפורים מרתקים, מפגשים עם מקומיים מיוחדים והגעה למקומות מפתיעים.

השף רודד בשרשרת
בתיאום והרשמה – כשר- לא בשבת – 077-7295755
השף רודד מציע חוויה קולינרית באווירה כפרית, תפריט הכולל צליית נתחים שלמים בתנור פרנה סדנאות בישול מחומרי הגלם הנקטפים מהמשק של השף או ישירות מהמגדלים במושב. סדנא עשירה הכוללת את כל המנות בליווי יין בוטיק מהיקב הפרטי, ובירה ללא הגבלה.

סיור קולינרי ממכר בשדרות
בתיאום והרשמה 077-7295801
בואו לגלות את הסיפור המיוחד של שדרות דרך הטעמים, הריחות, המוזיקה, היצירה והחוסן האנושי. בסיור נשמע את סיפור הגבורה המרתק של בעל המאפייה שלא נכנעה טרור ונהנה מטעימה שווה ואותנטית, נמשיך דרך יזמות צעירה של מאפים ומאכלים מקומיים. ולבסוף נרים כוסית לחיים.

CARNES בשרים על האש אירועים וסדנאות אסאדו בברור חיל
בתיאום והרשמה • 077-7295887
סדנת אסאדו ובה הסברים על סוגי מקורות אש ושיטות צליה, סוגי בשרים ואופן ההכנה. הכנת צ'ימיצ'ורי, לחם שום, וקאיפיריניה. ההסברים נעשים מול המשתתפים ובהשתתפותם. הסדנה מלווה בטעימות ולאחריה, ארוחת אסאדו. בשישי ושבת מוזמנים לבוא לארוחת אסאדו בתיאום מראש ו Take away.

"פפונה" – גל שיש, אמנות וקולינריה מול הים בזיקים
בתיאום והרשמה – 077-7295875
סדנאות פסטה טרייה ליחידים, קבוצות ומשפחות, בואו לחוות איתנו איטליה בישראל. נלמד להכין בצק מפסטה טרייה, ממנו נכין מנת פטוצ'יני ברוטב רוזה ונקנח ברביולי מטוגן במילוי שוקולד! הסדנה כוללת שתיה קלה, יין והרבה מצב רוח טוב.

יקב גלאי בניר עקיבא
בתיאום והרשמה 077-7295876
סיור ואירוח ביקב בוטיק כפרי. היינות מהכרם הצמוד ליקב עטורי מדליות ופרסים מתחרויות יין בארץ ובחו"ל. הסיור מלווה בהסבר על תהליכי העשייה כולל טעימת 5 יינות איכות ובליווי הסברים על כל יין. הטעימות בישיבה סביב שולחנות. ניתן לרכוש במקום מטעמים וגבינות או להרכיב "סל פיקניק" מהמבחר שבתפריט האירוח. הכניסה מגיל 18 בלבד.

חוות הדקלים- על ערוץ נחל גרר
בתיאום והרשמה- סגור בשבת – 077-7925866
מגוון ארוחות וסדנאות בשרים, חוויה קולינרית עם נוף עוצר נשימה שתשאיר אתכם שבעים גם בקיבה וגם בנשמה.

 

סדנאות אמנות ויצירה

'חגיגה מסתובבת' ב'כלי בראשית' בתאשור
בתיאום והרשמה 077-7295797
פעילות יצירה מתגלגלת. מציירים בבוץ וצבע בתנועת האובניים, מפסלים חיות קסומות מעיסת נייר, יוצרים בחימר ציפורים בקן, מטביעים פיצ'יפקס מן הטבע במעגל מנדלה. בוראים מחלקיקים צבעוניים תמונת פסיפס מרהיבה וססגונית הנותנת ביטוי לדמיון וליצירה. משתעשעים בתנועת מעגלים בהולה הופ ענק. באמצע שבוע סדנאות אובניים ופסיפס

'אומנות הזכוכית' במפלסים
בתיאום והרשמה 077-7295790
ציור על זכוכית, מוזאיקה על קופסאות עץ לגילאי 8 ומעלה. למבוגרים עבודה בזכוכית חמה-פיוזינג. במקום כלי נוי, יודאיקה ותכשיטים למכירה
'חגיגה מסתובבת' ב'כלי בראשית' בתאשור

כל שבת בהרשמה מראש • 077-7295797
בחצר הסטודיו במרחב הירוק בין עצים לכדים נפגשים לפעילות יצירה מתגלגלת. יוצרים בחימר חיות, ציפורים בקן, מטביעים פיצ'יפקעס מן הטבע במעגל מנדלה. פעילויות בתשלום נוסף: בוראים מחלקיקים, צבעוניים תמונת פסיפס מרהיבה וססגונית הנותנת ביטוי לדמיון וליצירה, מציירים בבוץ וצבע בסיבוב האובניים, יצירה באובניים בהנחיה אישית.

'רון ארט' במושב מעגלים
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7295846
סיור “בעקבות הזכוכית”: ביקור בסטודיו עם הסברים על מקורות ניפוח הזכוכית, ייחודיות החומר והיצירות, בשילוב הדגמה של תהליך ניפוח זכוכית. הסיור כולל שי קטן. סדנאות יצירה לזוגות ויחידים: הזדמנות נדירה להכיר, לצפות ולהתנסות בעבודת ניפוח הזכוכית, יצירה בעץ ומגוון חומרים.

'הגלריה של שוש' בכפר עזה
בתיאום והרשמה 077-7295783
מגוון סדנאות צבעוניות בהן צובעים, יוצרים ונהנים ויוצאים עם עבודה צבעונית מעשי ידיכם.
עיצוב וציור על פסלי נייר, פיסול בקרמיקה, ציור בפלסטלינה ופסיפס באבנים צבעוניות.
במקום מכירה של ציורים על קנבס, פסלים קטנים ו גדולים מעיסת נייר, עבודות קרמיקה ותכשיטים.

'ויולטה' במושב שוקדה
בתיאום והרשמה 077-7295814
סדנת צביעת כלי קרמיקה חוויתית, ממש על יער שוקדה, במהלך הסדנה כל משתתף יבחר כלי ויצבע אותו בדיוק כמו שהוא אוהב. לאחר הסדנה הכלי ישאר אצלינו לשריפת גלזורה נוספת ואנו נשלח את הכלי אליכם. לבסוף תוכלו להנות מכלי חדש שצבעתם ממש בעצמכם. הסדנה מתאימה לכל גיל, למשפחות לקבוצות וגם לזוגות.

'טליסמן' בשבה
בתיאום והרשמה- סגור בשבת – 077-7295842
בית מלאכה לאריגת טליתות ומוצרי יודאיקה שונים כמו פרוכות, מעילים לספר תורה, חופות ועוד. אריגה בנולים ענקיים ומסורתיים בעבודת יד ועיצוב אישי. מפגש עם היוצר והאומן אורי פארן לחוויה והכרות עם האריגה המסורתית והסבר על המלאכה בהיסטוריה היהודית ועל הטלית ומשמעותה.

'סטודיו חמרא' בניר עקיבא
בתיאום והרשמה – סגור בשבת – 077-7295881
סדנאות לילדים ומבוגרים בתחום הקרמיקה: עבודה על אובניים, צביעת כלים מוכנים ועוד. הפעילות בסטודיו מרווח או בחצר הסטודיו, בהתאם למזג האוויר. בצמוד לסטודיו נמצא "הפונדק" עם אפשרויות הסעדה מהטאבון. מחצר הסטודיו ניתן לצאת לטיולי כלניות בסמוך.

'הברזליה' ברוחמה
בתיאום והרשמה 077-7295761
אמנון גרינשפן, נפח אומן בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הנפחות המסורתית והמודרנית בסדנאות הדגמה לזוגות, משפחות וקבוצות כולל הסבר קצר על המבנה ההיסטורי, סקירה מרתקת על ההיסטוריה של הנפחות ועל עבודת הנפח בשימוש כלים מסורתיים 'של פעם' והדגמה חיה של חישול בברזל. ניתן לתאם סדנת התנסות של 4 שעות למשפחות או קבוצות.
'עיצובים מהלב' במושב מעגלים
בתיאום והרשמה 077-7295710
סדנאות אומנות ויצירה המאפשרות הכרות והתנסות עם חומרים שונים ומגוונים: מקרמה, פסיפס, רקמה, ציור מנדלות, הדפס על עץ, עיצוב בנייר, הסדנאות נבנות בהתאמה אישית ומיועדות לזוגות או לקבוצות. בסטודיו או מחוצה לו (תלוי מזג אויר/ הנחיות קורונה)

משתלת בלבן
בתשלום, אין צורך בהרשמה 077-7295764
סדנאות יצירה לילדים: מארזי מתנה, אמנות ותמונות בהשראת חקלאות ארץ ישראלית וכן סיורים מודרכים במשתלה. ניתן להזמין מראש סלסלאות פיקניק בוטיקיות של קייטרינג כפינה (מספר מוגבל).

סדנת פיסול וצביעה עם רותי ומתי בכפר מימון
בתיאום והרשמה 077-7295867
סדנת פיסול וצביעה פתוחה לכל גיל, המשלבת סיפורים מרתקים מהפן המקצועי וגם מהפן האישי. סדנא מלווה באירוח ביתי, משקאות חמים וקרים ועוגות ביתיות

'הסטודיו של ראומה' בכוכב מיכאל
בתיאום והרשמה 0777295837
סדנת קרמיקה בה כל משתתף עבודה מחימר כולל צביעה ושריפה . העבודות ימסרו לאחר השריפה.
הסדנאות מתאימות לקבוצות מטיילים, משפחות, חברים, קבוצות וארגונים המעוניינים לבוא וליהנות בצוותא.

ה"גילדה" הבית לאמני אשכול, ליד צוחר
פרטים והרשמה באתר – 077-7295886
ה"גילדה" הבית לאמני אשכול מזמין אתכם להצטרף אלינו למספר שעות ולקחת חלק פעיל במרחב תוסס שכולו אמנות ויצירה. בבית מחכים לכם סטודיויים פתוחים, הצצה לדמויות ענק שנבנות לקראת העדלאידע של אשכול, מגוון רחב של סדנאות לכל הגילאים, תערוכת אמנים קבוצתית "קסם המדבר" ויריד אמנות ויצירה "הזדמנות לאמנות" – יריד מכירת אמנות מקומית.

שווקים וירידים
בהתאם להנחיות הקורונה ותנאי מזג האוויר

'שׁוּקָפָרִי' באתר 'אנדרטת החץ השחור'
כל שישי-שבת * 10:00-16:00 * 077-7295884 * כניסה חופשית
שוק ססגוני המציע תוצרת חקלאית מצפון הנגב ועוטף עזה, חפצי נוי ואמנות, מעצבי תכשיטים וקרמיקה, בית קפה בטבע, דוכני מזון ועגלת גלידה, יצירה והפעלה לילדים, אוהל בדואי לאירוח קפה ותה ורכיבה על גמלים, איזור חורש, שולחנות פיקניק ופינות חמד.

"שוק איכרים בלב מרבדי הכלניות" באתר הראשונים ברוחמה
כל שישי-שבת * 10:00-16:00 * 077-7295884 * כניסה חופשית
בשוק תוכלו ליהנות ממגוון דוכנים של אומני צפון הנגב, דוכני מזון, תוצרת טרייה ישר מהחקלאי, מעצבי תכשיטים, קרמיקה, עבודות עץ , יד שנייה, פינת יצירה והפעלת יוגה לילדים, פוקצ'ות, פיצות, עגלת גלידה ואוכל מקומי.

שוק שישי ביער שוקדה
בל שישי * 10:00-14:00 * כניסה חופשית
4.2 שישי משפחתי: סדנאות יצירה של עסקים ואומנים מקומיים בתשלום מוזל, קרקס, מופעים קהילתיים, דוכני מזון ומכירה של עסקים מקומיים, מסלול אופניים מודרך ברחבי היער, דמויות שטח.
11.2 –מרוץ הכלניות ביער שוקדה: דוכני מזון ומכירה של עסקים מקומיים, מסלול אופניים מודרך ברחבי היער.
18.2 – ספורט ובריאות ביער שוקדה: תחנות ספורטיביות, שוק עם תוצרת חלקאית, מסלול אופניים מודרך בתשלום, סדנת פילאטיס, קיר טיפוס, דוכני מזון ומכירה של עסקים מקומיים.
25.2 – שישי תרבותי: קבלת שבת מרכזית בשיתוף הקהל, מופע טיוטים, סדנאות שונות, מסלול אופניים מודרך ברחבי היער, דוכני מזון ומכירה של עסקים מקומיים.

שוק גבינות מחלבת בארי
כל שישי-שבת • החל משעה 09:00 • 077-7295767
מבחר עשיר ומגוון של גבינות בוטיק מחלב בקר, המיוצרות בעבודת יד, כולל טעימות והסברים. השוק יתקיים ברחבת חנות האופנים "לה-מדווש" בבארי. כשר. ניתן להצטייד בגבינות ולשלב עם השכרת אופנים לטיולים באזור.
'ג'ו מרקט ' – יריד מעצבים ואיכרים במרכז ג'ו אלון
שישי 11.2, 18.2 * 09:00-15:00 * 077-7295880 * כניסה חופשית
יריד אומנים ומעצבים דרומיים שיציעו למכירה מוצרים לעיצוב הבית, סבונים וקוסמטיקה טבעית, תכשיטים, אומנות, ביגוד יד שניה ועוד. בנוסף, יחכו לכם ביריד דוכני חקלאות ישירה מתוצרת הנגב, קפה טעים, פוד טראק, בירה צוננת ויין משובח. ברקע ינגן די ג'יי והופעות מתחלפות מידי שבוע.

'שוק ליד המים' בגן לאומי הבשור (פארק אשכול)
כל שבת * 10:00-16:00
שוק ססגוני ובו דוכני אמנות, יצירה, מזון, בית קפה, משאיות אוכל ומיטב התוצרת החקלאית, בשלני בירה מקומיים ואמנים מהסביבה.לצד השוק נקיים את "קרקס ליד המים" עם צוות "קבורקה" וסדנאות קרקס לכל המשפחה. הפנינג "קסם המדבר" – מתחם בדואי קסום וסיורי גששות בטבע.

שוק איכרים בעין השלושה
כל סופ"ש * 09:30-14:00 * 077-7295885 * כניסה חופשית
שוק איכרים לכל המשפחה עם מגוון בירות ממבשלה מקומית זוכת פרסים, יין מהיקב הקהילתי, מבחר דוכני תוצרת מקומית, אוכל, מתנות ועוד. לאורך כל התקופה דוכן קליטה לחברות ובניית בית בקיבוץ עין השלושה
בתאריך 11/2 יתקיים יריד קליטה למשפחות עם הפעלות ומתנפחים לילדים, סיור בקיבוץ ובענפיו. לנרשמים מראש בירה/גלידה חינם.

שוק כפרי ויריד אמנים ססגוני בגלובוס סנטר אשקלון
כל שישי-שבת * 10:00 – 15:00 * כניסה חופשית
שוק כפרי ויריד אמנים ססגוני הכולל מגוון דוכני תכשיטים, קרמיקה, טקסטיל מזון, פיצוחים, שתייה ועוד. בנוסף יתקיימו דוכני יצירה, סדנאות, והפעלות: מתחם טיפולים, מתחם אוהל בדואי, משאית ספרים ושעת סיפור,, ציורי פנים, קעקועים, ומופעים לילדים.

נתיב העשרה – "שוק עד הקצה"
שבת * 19.2.22 * 10:00-15:00 * 077-7295807 * הכניסה חופשית *
בואו להכיר את מיטב יצרני נתיב העשרה בשוק מיוחד של אומנות ,אוכל ותוצרת חקלאית באווירת הפנינג חגיגי עם מוזיקה טובה, פעילויות לילדים וסיורים בחומת הגבול. כל הפעילויות באוויר הפתוח.

יריד שישיבוץ ביד מרדכי
ימי שישי * 09:30-13:30 * 077-7295855 *כניסה חופשית
יום שישי שכולו כיף, אוכל מוכן לשישי-שבת, מנות בשריות, תוספות, סלטים ועוד. דוכני גבינות מיוחדות ולחמי מחמצת ,בירה במלאכת יד מקומית, טעימות ומכירת יין משובח ,קינוחים, פיצוחים, חלות לשבת,
סיור עם טרקטור ועגלה ,פעילות הכנת עוגות דבש, מוזיקה טובה והרבה הפתעות.

הפנינג משפחתי בקיבוץ סופה
12.2.22 * שבת * 10:00-16:00 * כניסה חופשית
דוכנים חקלאות, מוצרים, מתנות), פיתות בטאבון, קפה, מאפים, המבורגרים, הפעלות לכל המשפחה, פינות ישיבה ופיקניק ועמדת מידע למעוניינים להיקלט לקיבוץ.

פריחה והתחדשות בקיבוץ כרמים
25.2.22 * שישי * 09:30-14:00 * 077-7295711 * כניסה חופשית
הכולל סיורים, פעילויות, דוכני מזון ומוזיקה. מדי שעה עגולה (10:00, 11:00, 12:00) יצא סיור של חצי שעה בעגלה רתומה לטרקטור. במקום יהיו דוכנים לרכישת מזון ושתייה, אוכל מוכן לשבת, הכנת פיתות על הסאג' והפתעות נוספות.
בשעה 13:00 תתקיים הופעה מוזיקלית על הדשא.

שוקראן – השוק הבדואי ברהט
12.2.22, 26.2.22 * שבת * החל משעה 10:00* 077-7295836 * כניסה חופשית
שוק ססגוני וייחודי המזמין אתכם ליהנות מקרמים טבעיים, תכשיטים בעבודת יד, תבלינים ייחודיים, צמחי מרפא, קפה בדואי טחון במקום, אוהל בדואי מסורתי, רכיבה על גמלים, סיורים רגליים באזור השוק וסיורים רכובים מדי שעה ביישוב.

 

 

 

מסעדות ובתי קפה
יש להתעדכן באתר על אופן הפעילות

מסעדת בית ליבנה ובשורינו ארועים בהובלת השף תומר ליבנה
מושב עין הבשור * 077-7295738
בית ליבנה באוירה כפרית, עם פינות ישיבה במרפסות ובמדשאות המשק, הפנינג קולינרי. בסגנון 'אכול כפי יכולתך'. מגוון בשרים איכותיים במעשנות, גרילים ברזילאיים ובר סלטים עשיר תוצרת בית.
כל זה בליווי יינות ובירות ישראלים. תפריט ילדים, מנות טבעוניות וצמחוניות ו אפשרות ל-take away

מסעדת 'פטגוניה' אסאדו ארגנטינאי
קיבוץ אור הנר * 077-7295709
מסעדת פטגוניה מתמחה בבשרים העשויים על פאריז'ה (גריל) לוהטת של גחלים לוחשות ומגישה אסאדו, אנטרקוט, דנבר קאט,צ'וריסו, עופות ועוד מיני בשרים משובחים, אשר מלווים ביין אדום, סלטים, אמפנדס, תוספות חמות וקינוחים.

גרין פאב
קיבוץ ניר עם * 077-7295734
בר מסעדה באווירה ירוקה וביתית המציע מטבח מפנק עם מנות מגוונות לכל המשפחה, בר משקאות עשיר, מוזיקה טובה ואלטרנטיבית, הופעות חיות ועוד.

מחלבת צאלה
חוות משק צאן ליד עין הבשור * 077-7295712
סגור בשבת
כפרייה בחווה – מעדנייה וחנות בוטיק – גבינות צאן, לחמים, ריבות, שמן זית ועוד מגוון מוצרים מתוצרת המקום.
קפה על גלגלים – בימי ו בלבד ארוחות המבוססות על תוצרת המקום והאזור – גבינות עבודת יד, מטבלים, לחמים, ריבות, סלטים טריים, מיני מאפים, עוגות ועוד.

נתחים
מתחם יד מרדכי * 077-7295760
מסעדת גריל ישראלית במתחם יד מרדכי, היא מקום מפגש מרכזי למשפחות, חברים ותיירים מכל רחבי הארץ ואף מחו"ל, המגיעים ליהנות מהנופים היפים והתפריט המגוון. כל מה שיוצא מן המטבח של נתחים מבוסס על חומרי גלם איכותיים ומובחרים, לאחר טיפול קפדני ואישי של קצב הבית.

סי קפה SI CAFE
צומת דבירה * 077-7295841
אוכל איטלקי, מאפים מתוקים ומלוחים, ארוחות בוקר מפנקות, מבחר כריכים בשריים,חלביים וטבעוניים. סלטים טריים, מבחר פיצות איטלקיות, פוקצ'ות ומאפי טאבון טריים הנאפים מדי יום בתנור אבן, מבחר משקאות חמים, מיצים סחוטים ואייסים במגוון טעמים (ניתן להזמין ולאסוף מהסניף)

גאולה בר
רחבת יער שוקדה * 077-7295935
פוד טראק המתמחה בקפה משובח, מנות ייחודיות וטעימות. כל סוגי הקפה והשתייה החמה, מיצים טבעיים, מתוקים ומיני כריכים וסלטים טריים. ניתן לרכוש סלסלאות פיקניק בהזמנה מראש. בימי שישי נקיים יריד אמנים ותוצרת מקומית במושב תקומה.

ORYOSSS
קיבוץ ארז * 077-7295822
אור שוקרון, השף קונדיטורית, פיינליסטית התכנית 'הקינוח המושלם', מזמינה אתכם להתארח בקיבוץ ארז עם האנשים שאתם אוהבים בכל סופ"ש של חודש פברואר באוירה קסומה עם מבחר קרואסונים ומאפים, קינוחים מטורפים, ארוחות בוקר, מאפים מלוחים בטאבון, בורקס פינוקים, וכמובן קפה. יש אופציה למנות צמחוני /טבעוני ניתן לשבת בפנים ובחוץ. ך

מסעדת "סינס"-מסעדת שף
צומת גבים * 0777295749
מסעדת שף עם תפריט עשיר ומגוון, מנות ייחודיות ואיכותיות המשלבות בין ים ליבשה. אנטריקוט שרימפס בציר סרטנים, מיקסים של פירות ים מגוונים, קבב טלה, אנטריקוט, שרימפס, בציר סרטנים, מיקסים של פירות ים מגוונים. קבב טלה, מבחר המבורגרים ועוד

Caravaggio
כוכב מיכאל 077-7295731
מסעדה איטלקית עם תפריט עשיר ומגוון, וכל המנות בו עשויות מחומרי גלם איכותיים ומוקפדים במיוחד. אחרי ההזמנה תגלו שהמאכלים של קרוואג'ו מהווים פשוט יצירות קולינריות מרגשות ומלאות השקעה ואהבה. בימי שישי בופה בוקר עשיר בימי שבת בופה בשרי עשיר ומגוון.

שוקולד קפה
מרכז נווה אשכול ליד קיבוץ מגן *077-7295848
כשר חלבי * סגור בשבת *
פרלינים ומטעמי שוקולד שונים בעבודת יד של השוקולטייר דביר קרפ. קפה של בוקר מהפולים המשובחים של סגפרדו האיטלקית ועוד מגוון משקאות מפנקים. בתפריט, מגוון כריכים טריים, לחמניות תוצרת בית, סלט וטוסטים.
בנוסף ניתן לקיים סדנאות שוקולד בתיאום.

"גילו לי"
ליד מושב צוחר * 077-7295863
סגור בשבת * כשר למהדרין .* חלבי.
תפריט חלבי עשיר, ארוחות בוקר, קישים, פסטות, סלטים טריים, שקשוקה ומטבלים מירקות שמגדלים בשדותינו, מבחר עוגות, עוגיות נפלאות, מאפים מלוחים, מתוקים וריחות מטורפים. המבחר של בית הקפה והמאפה נאפים על ידנו. ניתן להזמין גם סלי פיקניק.

"הפונדק"
ניר עקיבא * 077-7295850
סגור בשבת
תפריט חלבי הכולל פיצות מהטאבון, פוקצ‘ות, סלטים, מטבלים, קפה/תה, שתייה קלה ובירות. ב4.2 יופיע אצלנו אייל אבן צור סולן להקת 'נעליים' המיתולוגית, וב25.2 יופיע אסף אשכנזי המנגן רוק/פולק אקוסטי מקורי. ההופעות החיות בהרשמה מראש באתר.

ברבוסה – גריל ברזילאי
ברור חיל * כשר * 077-7295799
בית לאירועי בוטיק בקצב הברזילאי. יריד אוכל, דוכנים, אומנות, משחקים מסתובבים, בשרים ומנות מטריפות וטעימות.
כל שישי, קבלת שבת, החל מהשעה 11:00 ועד כניסת השבת.

מזנון לה-מדווש
בכניסה לקיבוץ בארי * 077-7295716
שתיה חמה וקרה, גלידות כריכים וחטיפים, גבינות הבית של מחלבת בארי
ושמן חוחובה אורגני מקומי.

ארומה אספרסו בר
צומת אורים 077-7295759
תפריט חלבי הכולל כריכים, סלטים, מרקים, ארוחות בוקר, אייס קפה, גלידה ארומה, מאפים טריים יום-יום ואת הקפה המעולה של הרשת הנטחן במקום .

קפה המשולש
ימי שישי* עלומים * 077-7295818
בין דשאים ועצים שוכן לו ״קפה המשולש״, שם מחכה לכם בראנץ׳ כפרי מהחלומות.
ארוחה מפנקת במזנון, הכוללת ירקות וסלטים, מאפים, לחמים, גבינות ופינוקים מתוקים. ניתן להזמין מראש מגוון מארזי פיקניק מפנקים המוכנים במקום.

חוות רעים
צומת לפידות * 077-7295852
במקום מאהל אירוח פתוח בכל שבת, ג'חנון, מלאווח ביג מגולגל, פיתה לבנה, שמן זית וזיתים.

102 Meating Point
מתחם קולומביה עודפים, מושב קלחים * 077-7295800
פוד טראק המתמחה במנות בשר מקומיות. הפוד טראק יושב באוויר הפתוח מתמחים במנות בשריות המתאימות לכל המשפחה, משתמשים בחומרי גלם מקומיים. בתפריט, המבורגר למביני עניין, בשרים מעושנים, מנות צמחוניות ומנות לילדים.

פיצה ארטישוק, פאב שדרות
הנשיא 4 שדרות
פיצה משובחת עם 52 תוספות חומוס ביתי בימי שישי

השדרה 26 מסעדה איטלקית
בן יהודה 4 שדרות 0508533034

ג'ה ג'ה
הרצל 49 שדרות * 052-8784447
רוטיסרי- מתמחה בצ'יקן גריל מטורף

החומוס של טחינה
הרצל 51 שדרות * 077-701-5360
מקום של אנשים, וייב קסום, אהבת חינם וחומוס מושלם, מוזמנים להתאהב.

הפסאג'
הנשיא 11 שדרות * 08-6819191
מסעדת המבורגר בהכנה ביתית השמים דגש על איכות וטריות

ביר פוינט
הרצל 31 שדרות * 086499907
14 ברזי בירה עם אפשרות אריזה הביתה (חדשני), לצד תפריט עשיר של אוכל, בירות בוטיק מהארץ ומותגי העולם, מעל 120 סוגי בירות.

קריספי – סנדוויץ' בר
כיכר הנשיא 8 שדרות 052-3305454

פי-תסביך – סביח, מרקים ופוק טראק
הרצל 37 שדרות * 0503408605
פתרונות טעימים לתסביך הרעב

"חדרוכל" ביד מרדכי
077-7295855
ימים א-ו בין השעות 11:30-13:30 . מגוון בשרים,תוספות וסלטים ,קינוחים ושתיה קלה, טעם של פעם נוף פסטורלי אווירה קיבוצית.

הקנקן – בר קפה חלבי באוריינטציית בריאות
חמישי-שישי* כשר * 0777295847
בין ערוגות צמחי המרפא של חוות שיח השדה, מושב שובה.
לחם שאור, סלטים, כריכי בריאות, מאפים, בירה וקפה. ניתן גם להזמין מראש סלי פיקניק.

מסעדת מלון ארץ צאלים
קיבוץ צאלים בתיאום מראש 077-7295745

החצר של יואב
יתד * 077-7295845
מרחב ייחודי, בלב העוטף של קסם והנאה. בימי רביעי החצר פתוחה כמסעדה בין השעות 12:00-21:30 עם תפריט בייתי ייחודי ומגוון. אפשרות לשבת או לקחת TAKE AWAY

משתלת דרך הזית
זמרת * 077-7295747
משתלה המציעה מגוון עצום של צמחים, פרחים, שתילים, עציצים וציוד לגינה, אפשר לאסוף מבית הקפה שלנו שייקים/ מיצים סחוטים/ קפה ולרדת למטע הצמוד להנות בצלם של עצי הזית והפרי באוירה עתיקה.

סלי פיקניק וארוחות לדרך

רותי ומתי
כפר מימון * כשר * 077-729586
כל סל מכיל עלי גפן לצד לאבנה, מקלות מלוחים בליווי מטבלים (טפנד וגבינת שמנת), מעמולים, מגש של פירות העונה
כלי אוכל מבמבוק לזוג, מפה משובצת, מים מינרליים או סודה. בנוסף תוכלו לבחור ממגוון סלטים, קישים ומאפים. יש להזמין 24 שעות לפני האיסוף.
קונדיטוריית ללוש
קיבוץ בארי * כשר * 077-7295869
מגוון מוצרי קונדיטוריה איכותיים וטריים, ניתן להזמין ארוחות לדרך וממגוון עצום של עוגיות, עוגות, שמרים, קישים זוגיים ומשפחתיים ומענה לקהל הטבעוני (בעלי תו ויגן פרנדלי).

סי קפה CAFE SI
צומת דבירה * 077-7295841
ניתן להזמין ולקחת סלי פיקניק מפנקים במארז זוגי הכולל: אבוקדו, טחינה וגבינת שמנת, קופסת זיתי קלמטה, סלטון סלק אגוזים, פלטת ירקות, 4 פוקצ'ות הישר מהטאבון, ליטר סחוט פריגת לבחירה ומארז עוגיות קוקיס. (ניתן להרחיב למארז פרימיום מפנק)

ORYOSSS
קיבוץ ארז * 077-7295822
ה-קרואסון פטל האדום ושוקולד לבן שלנו, מאפה ספוליאטלה במילוי ריקוטה והדרים היישר מאיטליה, לחם פרנה טרי, מגוון מטבלים גבינות קשות, 2 בקבוקי שתיה קלה, מיני מלפפונים ושרי, מפה לפיקניק, וכמובן סל הפיקניק האיכותי שנשאר שלכם. *המארז מתאים לזוג

מחלבת צאלה
חוות משק צאן ליד עין הבשור * כשר * סגור בשבת * 077-7295712
סל זוגי או משפחתי ובו גבינות תוצרת המחלבה, סלט ירקות, לחמניות כפריות/לחם בוטיק, חמאה/ריבה/דבש/לבנה, 3 סוגים של מטבלי ירקות, ביצים קשות, בקבוקי מיץ ,יוגורט וגרנולה, כלי אוכל חד פעמיים, מפת פיקניק, וסל פיקניק איכותי מקש, מתנה שנשארת שלכם לשימוש חוזר.

גאולה בר
רחבה מרכזית יער שוקדה * 077-7295935
פוד טראק המתמחה בקפה משובח, מנות ייחודיות וטעימות. כל סוגי הקפה והשתייה החמה, מיצים טבעיים, מתוקים ומיני כריכים וסלטים טריים. ניתן לרכוש סלסלאות פיקניק

משק בילנסקי –"בוטיק משפחתי"
כוכב מיכאל * 077-7295781.
סל פיקניק מפנק עם מיטב תוצרת המשק שלנו ,שמן זית, זיתים, קונפיטורה, לחמים,ירקות, ממרחים, אגוזים לנשנוש, מיצים טבעיים, כלים לשמירה על סביבה ירוקה.

יקב גלאי
ניר עקיבא 077-7295876
מבחר סלי פיקניק מפנקים הכוללים: בקבוק יין, כוסות, פותחן מקצועי, גבינות, ממרחים, לחם, קרקרים, ירקות, חמאות בטעמים, צלחות, מפה, סכו"ם ועוד. הכניסה למתחם והמכירה מגיל 18 בלבד

MIMI'S FOOD
צוחר * חלבי * 077-7295868
שקשוקה קלאסית, חביתת ירק, מבחר מתבלים עשיר, מבחר גבינות, סלט גדול מפנק, מאפים, לחמים, מוזלי, סלט פירות, טחינה , ריבה, סלט טונה ,בקבוק שתייה אישי תפוזים- לימונדה. בכל מארז סט צלחות סכו"ם מתכלה ומפיות.

"גילו לי"
צוחר * סגור בשבת ובראשון * כשר למהדרין * 077-7295863
סלי הפיקניק שלנו כוללים: לחם שנאפה במקום, ריבה, חמאה, סלטים, קישים, שקשוקות, מטבלים, עוגיות ועוגות. הכל בעבודת יד בתוצרת עצמית, בליווי שתיה קלה, כלי אוכל ומפה. אפשרות לסל טבעוני וסל ללא גלוטן.

סי קפה SI CAFE
צומת דבירה * 077-7295841
סלים זוגיים ומשפחתיים – מטבלים, פוקצ'ות, ירקות, גבינות, לחמים ושתיה. אפשרות גם להרכבת סל בבחירה אישית והכל בניחוח איטלקי. הזמנות באתר סי קפה דבירה.

Cakes & mor
עלומים * כשר * סגור בשבת * 077-7295818
סלים זוגיים ומשפחתיים – לחמניות, בריושים, מטבלים, קישים, ירקות וקינוחים או מארז פינוקים לטבע הכולל מוזלי, עוגיות, פטיפורים, קפה ועוד. כולל מפה, כלים ופינוק זוגי מפתיע. בתיאום מראש.
סלילי
רוחמה * 077-7295763
סלי פיקניק בהתאמה אישית הכוללים לחם ומאפים ביתיים, 6 תוספות וסלטים, לימונדה, עוגיות/עוגות לקינוח, כלים, סכו”ם ומפה. מגשי אירוח לפי הזמנה: כריכים ומאפים עם וללא גלוטן. בשישי שבת ארוחה למשפחה הכוללת עוף אורז ירק חם תפוא כלים שתיה ומפה.

ארגז מהדרום
בטחה * כשר * סגור בשבת * 077-7295897
מגוון ארגזים זוגיים או משפחתיים לחוויית פיקניק מושלמת. חלת השום הקלועה שלנו, שקשוקה מתובלת, בליווי עשבי תיבול וביצים, יינות או שתייה קרה, מגוון מטבלים ורטבים מהטבע, מגוון גבינות, סלטים עשירים, קוקילידות או שמרים שוקולד מושחתים ועוד.

חוות הדקלים
ערוץ נחל גרר * סגור בשבת * 077-7925866
זוגי בשקיעה: בקבוק יין לבחירה לבן /אדום, צנצנת זיתים, פלטת גבינות, מבחר לחמים תוספת מאפה מתוק. מפת פיקניק פלוס סל/צידנית בפיקדון. בוקר משפחתי (ל-4 אנשים): מיץ תפוזים סחוט. מגוון לחמים, צנצנת זיתים, פלטת ירקות, מבחר גבינות מאפי בוקר (מלוחים/מתוקים), מפת פיקניק פלוס ,צידנית/סל בפקדון.

תופסים ראש טוב

יקב גלאי בניר עקיבא
בתיאום מראש * 077-7295876
אירוח חווייתי ביקב בוטיק ייחודי המייצר יינות איכות זוכי מדליות ופרסים בארץ ובחו"ל. טעימת יינות משובחים העשויים מענבי הכרם הצמוד ליקב. תפריט עשיר של גבינות, מטעמים ועוד. דוכן "סלי פיקניק" Take-Away, ממגוון המוצרים שבמקום. הכניסה למתחם מגיל 18 בלבד.

isis מבשלת בירה במושב דקל
בתיאום מראש * סגור בשבת * 077-7295890
מבשלת בירה בוטיק המבשלת 7 סוגי בירה קבועים ובירות עונתיות, בחצר פינות ישיבה, מזון קל וכיבוד ליד הבירה' בשר מעושן נקניקיות משובחות. סיורים במבשלה בתיאום מראש, ימי שישי ב13:00 יתקיימו הופעות, הכניסה חופשית.

אצל פפו בכרם בקיבוץ אור הנר
בתיאום מראש * 077-7295803
נארח אתכם בגלריה הפתוחה בהם מוצגות עבודות הפיסול והרישום בברזל שנעשו ע"י פפו, תוך כדי טעימות יין ממגוון היינות הייחודיים של היקב הביתי.

אירוח ואוכל ביתי

אירוח קוצ'יני בבאר גנים
הרשמה מראש * 077-7295856
בואו לגלות בחוויה רב חושית את העדה עתיקת היומין מחופה הדרומי של הודו. בחוש הטעם תזכו לטעום ממאכליה הפיקנטיים של העדה. בחוש השמיעה,מוזיקה אותנטית אוריינטלית. בחוש המישוש,הכנת מאכל בטעם ייחודי. אורך הפעילות כשעה ומיועדת למבוגרים.

"צוזאמען" של שוש משה בישע
בתיאום מראש 077-7295857
שוש מציעה לכם מספר מוצרים ביתיים בשיתוף "קידום נוער" במטרה לסייע לרווחת המוסד – ג'חנון, שקשוקה בייתית, אירוח ביתי חוויתי וסדנת יצירה מקרטון.

אירוח ביתי אצל אירים דגמי בכוכב מיכאל
בתיאום מראש 077-7295765
אני שמחה להזמין קבוצות לחצר המדליקה שלי לאירוח ביתי הכולל כיבוד כייפי וצפייה במופע "סובב אירית", סיפורים וקטעים מתוך חיי ומתוך הופעות שלי.

"המאהל של מיכה" בנתיב העשרה
הרשמה מראש * 077-7295861
הופעה מוסיקלית מרגשת, מיכה ביטון שר ומספר בכל שישי 12:00 בצהריים.
ההופעה כוללת קבלת פנים – מרק חם שתיה חמה עוגה על חשבון הבית.

טוסקלריה – אירוח בנוף ובניחוח טוסקני בתלמי יפה
בתיאום מראש * 077-7295852
שושה, מרצה ומנחה סדנאות אומנותיות וקולינריות, פותחת את ביתה עם קפה ועוגה, נשנושים וטעימות, סיפורים מעניינים ומעצימים וסדנאות אמנותיות ליחידים, קבוצות ומשפחות. סיפור הקמת שכונת הפרחים עם הפינוי מגוש קטיף בליווי הכנת יצירת אמנות פורחת למזכרת.

מטעמים מתוצרת האזור
יקב גלאי | ניר עקיבא | יקב בוטיק. תפריט עשיר של יינות איכות, גבינות, מטעמים ועוד. "סלי פיקניק" Take-Away | הכניסה למתחם מגיל 18 בלבד. 077-7295876
בירה ISIS | דקל | מבשלת בירה בוטיק 5 סוגי בירה קבועים ובירות עונתיות | 077-7295890
ברבוסה | ברור חיל | חגיגת בשרים ברזילאית בהזמנה מראש | 077-7295799
מחלבת בארי | גבינות בוטיק בעבודת יד, מחלב בקר | 077-7295767
מחלבת צאלה | משק צאן- ליד מושב עין הבשור | מעדניית גבינות ומוצרי בוטיק תוצרת האזור, לחמים, עוגות, דבש, ריבות, שמן זית, סלי פיקניק ועוד | 077-7295712
ביתן הבד | יושיביה | שמן זית, זיתים ומוצרי קוסמטיקה | 077-7295810
כרם הזיתים | תלמי ביל"ו | שמן זית איכותי מזן פיקואל | 077-7295737
מבוך מרים | ניר משה | חנות הבית למכירת מארזי תבלין, שמן זית, דבש – מתוצרת עצמית| 077-7295715
בחצר של אורה כפר מימון | מכירת קונפיטורות וליקרים אורגנים מפירות הבוסתן, כשר | 077-7295739
קונדיטוריה ללוש | בארי | עוגות, עוגיות, קישים, טארטים, בחושות, קפה ועוד. כשר | 077-7295869
הזית 43 | כוכב מיכאל | חנות לרכישת שמן זית וזיתים כבושים תוצרת בית, דבש טהור, סבונים בעבודת יד וחפצי קרמיקה מהסטודיו של ראומה | 077-7295837
משק בילנסקי –"בוטיק משפחתי"| כוכב מיכאל | מגוון שמני זית בארומה וטעמים שונים, זיתים כבושים ,קונפיטורות מהמטבח הביתי, פקאנים, דבש ומיצים טבעיים. ניתן להזמין גם סלי פיקניק | 077-7295781.

קניות ומתנות

• משתלת בלבן | אזור התעשייה הדרומי אשקלון| מגוון ענק של צמחים, עצים, דקלים, כלים, סלסלאות
ואקססוריז לגינה ולבית | 077-7295764
● אומנות הזכוכית | מפלסים | יצירה בזכוכית בשיטת הפיוזינג | כולל יודאיקה, תכשיטים ומגוון כלים | 077-7295790
• גלריית חמרא | ניר עקיבא | סטודיו לקרמיקה, כיורים ואריחים, גופי תאורה וכלים מיוחדים. סדנאות מגוונות | 077-7295881
● כוורת | מתחם יד מרדכי | חנות מתנות, עיצוב הבית ומוצרי איכות של קיבוץ יד מרדכי | 077-7295760
• כלי בראשית – חוויה באש | תאשור | כלי קדרות בטכניקת שריפה עתיקה בתנור עצים | סדנאות בתיאום מראש | 077-7295797
• רון ארט | מעגלים | גלריה לניפוח זכוכית ויודאיקה, בתי מזוזות, פמוטים חפצי נוי ועוד. מזכוכית, אבן, עץ וניפוח זכוכית, הכל עבודת יד ואפשרות לעיצוב אישי | 077-7295846
• חוות הקקטוסים | תלמי יוסף | משתלת גידול ומכירה של קקטוסים וסוקולנטים | 077-7295725
• הגלריה של שוש | כפר עזה | ציורים על קנבס, פסלים קטנים וגדולים מעיסת נייר, עבודות קרמיקה ותכשיטים. כל העבודות בעיצוב מקורי ויחודי, המאופיינות בציבעוניות ואופטימיות. | 077-7295783
• עיצובים מהלב | מעגלים | סטודיו לסדנאות ועיצוב אוירה. מקרמה, פסיפס, רקמה, ציור מנדלות, הדפס על עץ, עיצוב בנייר | 077-7295710
• קולומביה עודפים | קלחים | ציוד וביגוד טיולים, סקי ופנאי, חנות היבואן, מהמתחם ניתן לצאת למספר מסלולי פריחה רגליים לכל המשפחה | 077-7295704
• שבילים – קולומביה | מחלף דבירה (מתחם תחנת הדלק דור אלון-על כביש 6) | חנות מקצועית המתמחה בציוד, ביגוד והנעלה לטיולים ומחנאות, ציוד וביגוד ספורטיבי ויומ-יומי | 077-7295832
• טליסמן | שובה | בחנות שלנו אפשר לרכוש או להזמין טליתות, תיקי טלית ותפילין, כיפות, כיסויי חלה, מעיל לספר תורה ועוד, הכל בעבודת יד ועיצוב אישי | 077-7295842
• הברזליה | רוחמה | גלריה לפיסול בברזל, עבודות נפחות בשיטות חישול מודרניות ומסורתיות , ריהוט שימושי לבית | 077-7295761
• "ענתיקה של מוטי" | מבקיעים | חנות וינטג' אספנות ויד שניה. כאן תמצאו אוסף של רהיטים קטנים וגדולים, מכשירי רדיו , טלפון, מכונות כתיבה, מכונות תפירה, כלי עבודה, דגמי מכוניות, כלי בית, תכשיטים ועוד|077-7295879
• דרך הזית | משק 45, זמרת | משתלה המציעה מגוון עצום של צמחים, פרחים, שתילים, עציצים וציוד לגינה . דרך הזית מתגאים באוסף עצי הזית העתיקים הגדול בארץ| 077-7295748
• גלובוס סנטר חוף אשקלון | צומת מבקיעים | במתחם המציע עשרות חנויות ומותגים מתכוננות הפעלות, יצירה, חוויה ויריד דוכנים לכל המשפחה. לבלות, לטייל, לאכול ולהתפנק וכל זה באווירה ומוסיקה טובה. 077-7295833
• אדניום דני ורינה -| עין הבשור | משתלת גידול ומכירה של אדניום (ורד המדבר). במשתלה שלנו תוכלו ללמוד על כל תהליכי הגידול זריעה, טיפול בנבטים ושתילים, הכנת ייחורים, השקיה ודישון | 077-7295736
● הגעילים של אירית דגמי | כוכב מיכאלו| העגיל- סטודיו לעיצוב ומכירת עגילים | 077-7295765

 

 

איפה לנים בפסטיבל?
צימרים
• זהר בדשא | עין הבשור | 3 יח' | 077-7295728
• טבע הבשור | עין הבשור | 9 יח' | 077-7295721
• חוות התבלינים | עין הבשור 4 יח' | 077-7295707
• ראקויה צימרים יפנים | עין הבשור | 2 יח' | 077-7295703
• כאן פקאן | תקומה | 3 יח' | 077-7295720
• בכרם הזיתים | תלמי בילו | 4 יח' | 077-7295737
• חלומות לפז | שדה צבי |3 סוויטות ובית נופש| 077-7295722
• אחוזת איתמרי | תפרח | 4 יח' | 077-7295873
• הנקודה ה- 12 | שדה צבי | 3 יח' וחאן לקבוצות | 077-7295750
• עינות בר | גבעות בר | 9 חדרים | 077-7295877
• חוות הדקלים | 4 יח' | 077-7295866
• דקל התמר | מושב דקל | וילה לאירוח זוגי ומשפחתי | 077-7295719

● טוסקלריה | תלמי יפה | יח' 1 | 077-7295853

לינה כפרית
• גבולות חוויית אירוח קיבוצית | 43 יח' | 077-7295743
• אירוח כפרי קיבוץ אורים | 39 יח' | 077-7295747
• אירוח כפרי קיבוץ ניר עם | 23 יח' | 077-7295742
• אירוח כפרי קיבוץ עלומים | 16 יח' | 077-7295741
• גן הכרמים קיבוץ כרמים | 50 יח' | 077-7295706
• מלון ארץ צאלים | קיבוץ צאלים | 51 יח' | 077-7295745
• אירוח כפרי מדרשת נצרים | בני נצרים | 33 יח' באווירה דתית | 077-7295872

 

 

חאן ולינת שטח (קבוצות בתיאום מראש)
• גן לאומי הבשור (אשכול) | פארק אשכול | 077-7295753
• חאן צאלים | סוכות לינה, צאלים | 077-7295802
• חוות הדקלים |- לינת שטח באהלים או ב"חושות" עם מיזוג וחימום, ליד מושב תדהר | 077-7295866
• חוות נעמ"א – לינת שטח, חניון קראוונים, 2 יחידות אירוח, מתחם קמפינג ליד מושב תדהר | 077-7295752
• הנקודה ה- 12 | חאן לקוצות בשדה צבי | 077-7295750
• החווה של צביקה | 2 חאנים ממוזגים, מטבח מאובזר אל מול נוף בתרונות רוחמה 077-7295732

חדרי אוכל בקיבוצים
לקבוצות בתיאום מראש
● חדרוכל – יד מרדכי – קבוצות מעל 15 אנשים בתיאום מראש – 0777295855
● קיבוץ עלומים ארוחות בשריות. כשר למהדרין 0777295741
● גבולות חוויית אירוח קיבוצית – קיבוץ גבולות. כשר. 077-7295743
● מדרשת נצרים – כשר למהדרין בתיאום לקבוצות – 077-7295872

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
יוצרים ויוצרות, מנהלים ומנהלות, יזמים ויזמיות מתחום התרבות תוכנית מנדל למנהיגות תרבות בנגב קוראת לכם ולכן!
מרכז מנדל למנהיגות בנגב הודיע על פתיחת ההרשמה למחזור השביעי...
טקס לזכרו של הלוחם סמ״ר רואי אליאס ז"ל שנפל בעזה התקיים ביום שני (4.3) במשחק ליגת ווינר סל בין מכבי תל אביב להפועל אילת
בפתיחת משחק כדורסל שהתקיים השבוע (4.3), באולם בגין באילת, במסגרת...
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
פומפאו רוקד באופקים
מייק פומפאו אופקים: "גאה להיות כאן בעיר שתושביה גיבורים" מזכיר המדינה...
איש החינוך הוותיק מבאר שבע - אהרן אלדר ז"ל הלך השבת לעולמו והוא בן 86
אהרן אלדר היה שנים רבות מעמודי התווך של החינוך הדתי...
מאילת לסורוקה: התלמידים המפונים משדרות בביקור חולים לחיילים פצועי המלחמה
יוזמה מרגשת - התלמידים המפונים משדרות יצאו מאילת לביקור פצועי...
לא שוכחים את הנופלים! מיזם "זוכרים את הנופלים" בהובלת תושבי מושב שוקדה
תושבי מושב שוקדה החליטו לקדם מיזם שבמהלכו הם יבקרו משפחות...