Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעצב משרד כמו חלום

לעצב משרד כמו חלום
קרדיט: Unsplash
קרדיט: Unsplash

לא חייבים ללכת למשרד שנראה משעמם בבחירת הצבעים שלו. משרדים יכולים להיראות כמו התגשמות חלום, בקלות. כל מה שצריך הוא חזון והחלטה שהמשרד ייראה אחרת לגמרי ואז למצוא ריהוט משרדי ואבזור שהולם את החזון. שלב ראשון לעיצוב משרד שנעים ויפה לשבת בו: חשבו על העיצוב שאתם רוצים לראות ולמה הוא חייב להקיף אתכם גם בשעות העבודה. זה בסדר גמור לחשוב על המשרד כעל המקום שבו אתם מבלים את השעות הכי משמעותיות והכי פרודוקטיביות שלכם ולכן אין שום סיבה להתנצל על כך שאתם רוצים לשבת במקום שנראה אסתטי. שולחן משרדי יכול להיראות בעיצוב מודרני או הייטקי ובלבד שישתלב היטב בשאר המוטיבים העיצוביים שאתם רוצים לראות במשרד. לקבלת מראה משרדי כזה אתם יכולים להתייעץ עם יועצי חברת אמגד – אופיס רויאל, שמכירים גם את הדרישות הלא קונבנציונליות של מי שרוצה לעצב משרד שנראה אקסקלוסיבי ויוקרתי וגם משמש להם בית ייצוגי כלפי לקוחות ושותפים עסקיים.

להעז עם צבעים לא שגרתיים

כשמדברים על עיצוב לא שגרתי שלא רואים בכל יום, בואו נדבר על צבעים. צבעים צריכים להיות רגועים לעין וגם לא לגרום לכם לנוע בתזזית כשכל מה שנדרש מכם זה לעבוד בשלווה ובריכוז בלי הסחות דעת. הצבעים המקובלים בדרך כלל הם צבעים שקטים, סולידיים, לאו דווקא משעממים, שיכולים להיות מונוכרומטיים או שילוב של שניים שלושה צבעים משלימים ותואמים. בכל זאת, סביבת עבודה רצינית צריכה להצטיין ביציבות רגשית. לכן, זה נחשב למעשה נועז לעצב בלבן משרדים גם בריהוט משרדי, ולא רק בצביעת קירות לבנים. אחד הרהיטים שאפשר למצוא במקומות כאלה הוא כסא מנהל לבן, שנחשב לסמל סטטוס של ממש משום שהוא מצהיר הרבה יוקרה וייחודיות. משרד שמאובזר בריהוט לבן בעיקרו משדר גם הרבה אלגנטיות ורצוי לבחור כיסא כזה מתוך ההיצע של חברות מובילות בעיקר.

התאמת פתרונות אחסון

כשהמשרד מעוצב באלגנטיות זה מחייב התאמת פתרונות אחסון שאינם משתלטים בצורה דומיננטית על המשרד. במקרה כזה, ארונות למשרד שנראים פחות תעשייתיים ויותר ביתיים ישתלבו היטב בריהוט לבן ויעניקו למשרד תחושה הרבה יותר חמימה. לבן נחשב לצבע קריר אם לא משלבים אותו עם עץ ומוטיבים חמים כאלה, ולכן גם ארונות משרד מעוצבים בהתאמה ירככו את מראה המשרד שלכם. התייעצות עם מומחי אמגד – אופיס רויאל תפתח לפניכם קשת של אפשרויות בכיוון זה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...