Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא קונים חתול בשק, גם במחיר מעולה

לא קונים חתול בשק, גם במחיר מעולה
credit: canva.com

משבר הדיור, כפי שמכנים אותו היום, גורם לכך שיש נכסים שנמכרים במחירים גבוהים גם משום שדיירים שמחים כל כך לקנות אום אבל לא טורחים לבדוק אותם לפני כן. זה קורה גם בגלל הבהילות לקניית דירה לפני שהמחירים יתייקרו עוד וגם משום שאנשים כבר עייפים ממצב השוק להשכרה. עם זאת, קניית דירה מחייבת את בדיקת הנכס לפני כן משום שאין ספק שתרצו לערוך בו שינויים ושיפוצים וחשוב לדעת מהו היקף השיפוצים שתצטרכו לערוך.

כמו כן, אלא אם כן מדובר בדירה חדשה יחסית שבה כל נזק עדיין ניתן לתיקון והוא די בלתי הפיך, בנכסים ישנים מומלץ לבדוק את מצב התשתיות שכולל גם מים, חשמל וביוב. מצב התשתיות מכתיב את היקף העבודות ולכן אתם יכולים להזמין בדיקות שונות ובמיוחד בדיקת נזילות מים שיבהירו לכם מה מצב הנכס גם מבפנים. החידוש הוא שקל לעשות זאת הודות לטכנולוגיית אל הרס שמציעות חברות כמו בדק טכנולוגיות, שמצוידות במכשור מתקדם שמתאים לכך.

למה חשוב בדק בית?

היום יודעים שלא קונים בית מבלי לדעת מהי התמונה כולה. יש חוק שמחייב למסור גילוי נאות לקונים על כל נזק שאירע בדירה כדי להשפיע על המחיר או להשפיע על החלטתכם למכור. נזקים יכולים לעבור תיקון אבל זה גם תלוי בנזקים עצמם, בעומק שלהם ובמידת ההרס שעשות בדירה, במיוחד אם מדובר בנזקים רטיבות. אתם צריכים לדעת בדיוק כמה כסף אתם עומדים לשלם על התיקונים האלה ולכן בדיקת בית לפני קניה היא חיונית מראש. כך גם תדעו אם יש סיכוי לתקן את התקלות בצורה כזאת שלא תעלה יותר מדי ואם לגלגל את העלות על מוכרי הדירה. זה פרט חיוני לגילוי כבר בהתחלה ורצוי מאוד לא לוותר על כך גם אם מצאתם את דירת החלומות שלכם.

איך מגלים נזקים כאלה במינימום הרס?

אל הרס הוא שיטה חדשנית לאיתור וגילוי של תקלות שונות, בעיקר במערכת המים והביוב. אם בעבר גילו את התקלה רק כאשר הרסו קירות ורצפה או כשהרטיבות כבר גרמה לטחב ולעובש להתפשט על פני הקירות, היום אנחנו יכולים לדעת מיד ובלי בעיות איזה נזק קיים בצנרת ומבלי להרוס שום דבר. הציוד שעומד לרשותנו יכול לגלות נזילות קרוב לפני השטח בעזרת צילום תרמי, או נזילות ופיצוצי צנרת בעומק השטח באמצעות מצלמות שמחדירים דרך צינורות. באותה מידה, חברת בדק טכנולוגיות יכולה להציע לכם גם טכניקות תיקון של התקלות בדיוק באותו ציוד אל הרס מתקדם, ובמחירים נוחים יותר. אז למה לוותר על בדיקת הבית מראש?

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
אחת הדרכים המיוחדות ביותר והיפות ביותר להעניק מסיבת סוף שנה...
בדק בית - מה צריך לדעת?
בדק בית נדרש, לרוב, בעת רכישת דירה ובית חדשים או...
אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות
76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב...
שלומי בן עזרי: אני מאמין שבשנים הקרובות תיבלם ההגירה השלילית מאשדוד
"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של שנים בהן כמעט...
מופע טלפתיה - מתאים לכל גיל?
הבת שלכם רוצה מסיבת יום הולדת שאף אחד לא ישכח?...
הבחירה שלכם לשפר את דירוג האשראי – היא החלטה אחראית וחכמה
בדיוק כמו שאתם בוחרים לסגור את המינוס בבנק, ככה אתם...
מצבות מיוחדות
מצבות מיוחדות - הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו
מצבות בעיצוב אישי אין ספור משפחות יעידו שכשאר בן משפחה...