Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חווים כאבים? בעיות רפואיות שונות? טיפולי רפואה משלימה להקלה על הבעיות

חווים כאבים?  בעיות רפואיות שונות?  טיפולי רפואה משלימה להקלה על הבעיות
קרדיט PIXABAY

כאבים בפרקים

דלקת פרקים היא מצב הגורם לכאבים בפרקים ומלווה בהגבלת תנועה וגם בנפיחות מקומית. המקור שלהם לרוב הוא זיהומי, דלקתי או ניווני. משך דלקת פרקים יכול לנוע בין מספר שבועות לכל החיים, כתלות במקור הדלקת. טיפול בדלקת פרקים כול להתרחש במגוון מישורים, הכוללים גם טיפול אנטיביוטי או תרופות נוגדות לדקת שאינן סטרואידליות לצד הזרקת סטרואידים ליד. לצד אלו מומלץ לשלב טיפול בדלקת פרקים טבעי, כמו פיזיותרפיה או דיקור סיני הנמצא כמועיל בהפחתת הכאבים.

טיפול בכאבי גב
קרדיט PIXABAY

דוקטור אהרון סולומון הוא כירופרקט ידוע אשר פיתח שיטות טיפול ייחודיות עם תוצאות טובות ליפו בכאבים. בקליניקה מציע מגוון טיפולי רפואה משלימה, להקלה במצבים קליניים ובכאבים גופנים. לדוקטור סולומון אהרון ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום.

הישיבה בעולם המערבי

התנוחה בה מרבית האנשים בעולם המערבי נמצאים בה רוב שעות היום היא ישיבה- שעות מרובות בעבודה, נהיגה ברכב או נסיעה בו, ישיבה בבית מול הטלוויזיה, מול המחשב ועוד.

כך יוצא, שאת מרבית שעות הערות אנשים מבלים בתנוחת הישיבה, דבר שעם הזמן גורם לבעיות רבות בגוף. אחת הבעות הנפוצות ביותר שאנשים רבים מתלוננים עליה הם כאבי הגב. כאבי הגב נובעים לא רק מהישיבה הממושכת, אלא גם מישיבה לא נכונה ומותאמת, חוסר במתיחות וחוסר בתזוזה. אמנם הישיבה היא אחד מהגורמים הנפוצים לכאבי הגב, אך קיימות סיבות נוספות ומגוונות להופעתם והם יכולים להופיע בכל גיל ובכל מין. טיפול בכאבי גב על ידי מומחה לצד תזוזה ופעילות גופנית, יכולים להקל באופן משמעותי על הכאבים.

שילוב של לחות וחום

הציפורניים שלנו עדינות ונמצאות בחשיפה מתמדת לחיידקים- בין אם בידיים ובין אם ברגליים. ציפורני הידיים שלנו חשופות ללכלוך מבחוץ וחיידקים מהפה במידה וכוססים או מכניסים את הידיים לפה. ציפורני הרגליים, חשופות גם כן ללכלוך מבחוץ כאשר נועלים כפכפים, אך חשופות גם לחיידקים המובילים לפטריות כאשר הרגל לא מאוררת מספיק. פעמים רבות במהלך הקיץ אנשים הנועלים נעליים עם גרביים בהם הם מזיעים עשויים לפתח פטריה משילוב החום והלחות. אך אין צורך לרות לרופא על כל פטריה בציפורן טיפול טבעי יכול לפתור את הבעיה בקלות.

דוקטור סולומון אהרון הוא אחד הכירופרקטים המומלצים והידועים באר, לטיפול במצבים קליניים וכאבים גופניים. בקליניקה שלו ניתן למצוא מגוון טיפולים ברפואה משלימה למגוון סיבות רפואיות מתוך הסתכלות על הגוף כמכלול.  הטיפול בקליניקה נעשה במקצועיות וסבלנות כלפי המטופל. חייגו בהקדם 050-7715425

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
ערב מרגש ובלתי נשכח התקיים בחול המועד פסח בשכונת מישור הגפן, שם התאחדו תושבים, ארגונים ומוזיקאים לערב מחווה מיוחד לזכרם של האזרחים החפים מפשע שנרצחו ב-7.10
האירוע, שהתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין ארגון הג'וינט, עיריית אופקים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...