Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העיר מודיעין מכבים רעות בין המובילות באחוזי ההשבה למפקד האוכלוסין של ישראל 2022

העיר מודיעין מכבים רעות בין המובילות באחוזי ההשבה למפקד האוכלוסין של ישראל 2022
צילום: דוברות מפקד האוכלוסין


אלפים מתושבי מודיעין הנדגמים כבר השיבו לשאלון המפקדי דרך אתר המפקד.                                                             
ניצן הכהן, מנהל מפקד האוכלוסין: " שיתוף הפעולה בהשבה לשאלון המפקדי חשוב לתכנון ולשיפור איכות החיים של התושבים. אני קורא ליתר התושבים הנדגמים להשיב לשאלון באתר המפקד".

 כחודש ממועד תחילת מפקד האוכלוסין של ישראל, המתבצע על ידי הלמ"ס וכבר כ- 30 אחוזים מתושבי העיר מודיעין מכבים רעות שנדגמו, השיבו לשאלון המפקדי בדיגיטל. מדובר באלפי תושבים המייצגים גדלי משקי בית שונים.

צילום: דוברות מפקד האוכלוסין

ניצן הכהן – מנהל מפקד האוכלוסין: "העיר מודיעין היא בין הערים המובילות באחוזי ההשבה הגבוהים בארץ בדיגיטל. זוהי בהחלט בשורה משמחת לעיר צומחת ומתפתחת כמודיעין ולמפקד הדיגיטלי והחדשני ביותר שקיימה מדינת ישראל עד כה ואני מברך ומודה על שיתוף הפעולה של תושבי העיר מודיעין מכבים רעות וקורא לשאר הנדגמים להתגייס לשאלון המפקדי באמצעות אתר האינטרנט של המפקד וכך גם ליהנות משובר מתנה בסך 75 ₪"

ומוסיף "חשוב להסביר לכל התושבים שהעיר חשובה להם, שאיכות החיים, מיקומי הגנים, קווי התחבורה, העסקים וכל מערך החיים בה חשוב להם כי נתוני ההשבה של תושבי העיר מודיעין מכבים רעות הנאספים במפקד האוכלוסין יסייעו לתכנון ולשיפור איכות החיים של התושבים בשכונות השונות של העיר בעשור הקרוב".

מפקד האוכלוסין 2022 הוא המפקד השביעי שמקיימת הלמ"ס מאז קום המדינה. בהתאם למתודולוגיה המפקדית רק שבעה אחוזים מכלל תושבי המדינה נבחרו להשתתף במפקד ובתוכם שבעה אחוזים מתושבי העיר מודיעין. על המשתתפים להשיב לשאלון מפקדי העוסק בנושאים דמוגרפיים – חברתיים וכלכליים. ההשבה על השאלון המפקדי אורכת כשלושים דקות. לראשונה ניתן להשיב לשאלון המפקדי באמצעות מחשב, דרך אתר המפקד. זאת בנוסף לאפשרות השבה בראיון טלפוני או פנים אל פנים. המשיבים דרך האתר יקבלו שובר מתנה בסך של 75 שקלים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
"דמיון צועני"
קונצרט משיריה בהפקה מוזיקלית חדשה ובעיבודים אנדלוסיים מקוריים 8 בינואר עד...
בדיקות חשובות והכרחיות בנכסים
עורך דין לענייני מקרקעין הינו אדם שאתם חייבים לשכור את...
העיר מודיעין מכבים רעות בין המובילות באחוזי ההשבה למפקד האוכלוסין של ישראל 2022
אלפים מתושבי מודיעין הנדגמים כבר השיבו לשאלון המפקדי דרך אתר...
האם מודיעין בדרך להפוך לסטארט-אפ סיטי? במתחם העבודה החדש של פתאל במע"ר מודיעין מתרכזים סטארט-אפיסטים שישנו את העולם
איפה נפגשים עיוור, נכה וטבעוני? זה נשמע כמו התחלה של...