Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הראשון בניקיון: חברת הניקיון המובילה בראשות נאור גולדברג

הראשון בניקיון: חברת הניקיון המובילה בראשות נאור גולדברג
מקור pixabay

נאור גולדברג היזם הצעיר והמבטיח העוסק בפעילויות עסקיות, והקמת מיזמים רבים של שימור אנרגיה ואיכות הסביבה, הינו הבעלים של חברת הראשון בניקיון בע"מ. חברה אשר מספקת כוח אדם איכותי לשירותי ניקיון ואחזקה במישור הפרטי והעסקי. החברה דוגלת בשני ערכים עיקריים שימור סביבתי ואכפתיות כלי העובדים.

הראשון בניקיון: חברת הניקיון המובילה בראשות נאור גולדברג
מקור pixabay

כידוע להקים עסק מצליח בשתי ידיים ללא גב כלכלי, זה עניין קשה מאוד ויש אשר יגידו, כי זהו הימור הנועד לכישלון כלכלי אשר ידרדר את בעל החזון לחובות כבדים. בהרבה מובנים אמירה זו נכונה, אך בכל זאת אנו שומעים סיפורי הצלחה רבים של צעירים שאפתנים אשר בנו את עצמם ואת העסק שלהם לגמרי לבדם ללא גב כלכלי ממשפחתם והוריהם. סיפורו של היזם ואיש העסקים נאור גולדברג הינה דוגמא טובה – לאיש עסקים אשר בנה את עסקיו בשני ידו ללא כל תמיכה. שאלנו אותו מה הטיפים שלו ליזמים מתחילים.   

הראשון בניקיון נולד מחזון מסוים

נאור גולדברג הקים לגמרי לבדו את חברת כוח האדם לשירותי הניקיון מהגדולות והמצליחות בארץ- חברת הראשון בניקיון בע"מ. חברה זו הינה חברה המספקת שירותי אחזקה וניקיון אקולוגיים- הכוללים שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וכדור הארץ, תוך מתן מענה תעסוקתי לאוכלוסיות מוחלשות. 

נאור גולדברג מספר כי לדעתו מה שהוביל להצלחתו העסקית והכלכלית של חברת הראשון בניקיון, זה החזון העומד מאחוריה- הרצון להקים עסק אשר עושה טוב לחברה ולסביבה. "תמיד היו לי חלומות להצליח מבחינה כלכלית ולהפוך לאיש עסקים מוצלח, אבל רציתי להיות איש עסקיים שונה, אחד שפועל על מנת לקדם את הערכים שלו. כאשר אדם מאמין באמונה שלמה בעסק שלו ובמיזם שלו, ואינו מקים עסק רק למטרות כלכליות הסיכוי שיצליח יגדל" מספר נאור גולדברג "בעודי חייל משוחרר החלטתי שאני רוצה לבנות מיזם עסקי אשר יקדם אוכלוסיות מוחלשות בחברה, יספק להם מענה תעסוקתי ופרנסה תוך שמירה על כדור הארץ. האמנתי לחלוטין במיזם שלי כי ראיתי בו לא רק מודל עסקי אלא גם פרויקט חברתי ואקולוגי, מתוך אמונה זו סחפתי אנשי עסקים וחברות רבות אחרי, אשר שכרו את שרותי החברה." מוסיף נאור גולדברג.

נאור גולדברג: אם אין לך חזון מסוים – לא תצליח

"אני מאמין שאדם אשר מקים עסק או מיזם סתם כי זה נראה לו מגניב או יוקרתי, לא באמת יצליח. דוגמא טובה ניתן לראות בעולם המסעדנות – כאשר אדם מחליט כי הוא רוצה להקים מסעדה כי זה נראה לו מגניב, ולא כי באמת יש לו חלום לספק אוכל מצוין ואוירה נעימה ללקוחותיו תוך אהבה רבה לעולם הבישול והאירוח, הסיכוי שיצלח נמוך מאוד, ולרוב עסקים שהוקמו מרצון כזה נכשלים." מספר נאור גולדברג. "אם תשאלי אותי מה הטיפ העיקרי שלי ליזמים ואנשי עסקים מתחילים, זה להאמין בחזון של העסק והמיזם שלך." 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
אחת הדרכים המיוחדות ביותר והיפות ביותר להעניק מסיבת סוף שנה...
בדק בית - מה צריך לדעת?
בדק בית נדרש, לרוב, בעת רכישת דירה ובית חדשים או...
אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות
76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב...
שלומי בן עזרי: אני מאמין שבשנים הקרובות תיבלם ההגירה השלילית מאשדוד
"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של שנים בהן כמעט...
מופע טלפתיה - מתאים לכל גיל?
הבת שלכם רוצה מסיבת יום הולדת שאף אחד לא ישכח?...
הבחירה שלכם לשפר את דירוג האשראי – היא החלטה אחראית וחכמה
בדיוק כמו שאתם בוחרים לסגור את המינוס בבנק, ככה אתם...
מצבות מיוחדות
מצבות מיוחדות - הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו
מצבות בעיצוב אישי אין ספור משפחות יעידו שכשאר בן משפחה...