Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מודדים את השטח בעזרת המומחים

מודדים את השטח בעזרת המומחים
קרדיט - Canva

כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את הגבולות המדויקים של הקרקע שלנו. מודד שטח ממלא תפקיד חיוני במדידת שטחים למטרות בנייה, תוך הבטחת קביעה מדויקת של גבולות הנכס. שירותיו של מודד שטח יכולה להיות חיונית מסיבות שונות ומגוונות. ראשית, מודד שטח קבוע בצורה מדויקת, אחרי המדידה, אך גבולות הנכס. זה חיוני מבחינה משפטית עבור כל הרחבה או בנייה שתרצו לבצע. שנית, מודדי שטח יוצרים מפה טופוגרפית המכילה מידע מכריע על הנכס, כגון גודלו, סוג הקרקע, התבליט והתשתית הקיימת. לכן חשוב שתבינו: זה לא משנה באיזה שלב בבנייה אתם נמצאים, כי בכל מקרה לא כדאי לוותר על שירותיו של איש מקצוע בתחום הזה. בין אם עוד לא התחלתם לבנות ובין אם אתם עושים הרחבה כלשהי בנכס שלכם, הזמינו שירותי מדידה מדויקים, כי זה יכול להיות קריטי בהמשך הדרך.

מדידת קרקעות – למה זה חשוב?

מודדי קרקעות חשובים באותה מידה כמו מודדי השטחים בכל מה שנוגע לניהול נכסים. מודד קרקע מסייע בזיהוי וטיפול בפלישות לרכוש פרטי, ומבטיחים שהקרקע שלנו תישאר בטוחה. בעת קנייה או מכירה של נכס, מודד קרקע יכול לסייע בקבלת החלטות מושכלות על ידי מתן מידע מדויק על הגבולות. בנוסף לכל אלה, מודד קרקע גם ממלא תפקיד מכריע בהפרדה או חלוקת שטחים והתקנת גדרות או מערכות מבלי לפלוש לשטחים של שכנים. לכן גם בהקשר הזה חשוב להבין: אם אתם עושים שינוי כלשהו, עליכם תחילה להזמין מודד. בצורה כזאת אומנם תשלמו כסף על שירותי המדידה, אך תוכלו להימנע מטעויות ומתשלומים מיותרים בעתיד. מדידת השטח והקרקע הינן בעלות חשיבות רבה והן הבסיס לכל שאר ההחלטות המתקבלות. לכן לא רק שכדאי להזמין שירות כזה, אלא גם רצוי לבדוק בשבע עיניים מי יהיה המודד שיבצע את העבודה בשטח.

תנו למומחים ללוות את פרויקט הבנייה שלכם

אין ספק שאם אתם נמצאים היום לקראת פרויקט בניה כזה או אחר, תרצו שהכול יתבצע כמו שצריך. לא באמת תרצו לפלוש לשטח השכנים ולהסתבך בצורה מיותרת. לכן, מעבר לשירותי המדידה, כדאי להזמין גם שירותי ליווי פרויקטים. ליווי פרויקטים, כל עוד הוא מתבצע על ידי המומחים, יכול להקל עליכם מאוד. יש היום חברות שונות שמציעות שירותי ליווי פרויקטים ולכן שווה לבדוק מראש אל מי אתם פונים ומה כולל השירות. במקרה של חברת סישר מיפוי והנדסה אזרחית בע"מ תוכלו לראות מיד שאתם בידיים טובות. זו חברה מקצועית ואמינה, אז למה שלא תזמינו את שירותיה עוד היום?

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הזדהות עם החטופים והנופלים: עיצוב חדש למדבקת יזכור
יוזמה של מגמת עיצוב תעשייתי בתיכון עתיד באר-שבע מציגה עיצוב...
"מי שבע" השקיע כ-49 מיליון ₪ בתשתיות המים והביוב בשנת 2023
"מי שבע" השקיע כ-49 מיליון ₪ במהלך שנת 2023 בעבודות...
למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה
תאונות דרכים הן בלתי צפויות ועלולות לשבש את החיים בכל...
טקס יום הזיכרון במכללה האקדמית אשקלון
המכללה האקדמית אשקלון תקיים את טקס יום הזיכרון חללי מערכות...
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, בעצרת יום הזיכרון לשואה ולגבורה: "השנה למדנו את לקחי השואה על בשרנו"
"השנה את לקחי השואה למדנו על בשרנו. הטרגדיה הגיעה לפתחנו,...
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
לראות ולשמוע מקרוב: הנהלת ארגון הקבלנים יצאה לסיור ביישובי עוטף עזה בעקבות מלחמת חרבות ברזל
הנהלת ארגון הקבלנים בנגב יצאה השבוע (יום א' - 5/5)...
ד״ר דן שוורצפוקס, מנהל מלר״ד סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית וסגן מנהל ביה״ח, נבחר להשיא את משואת הרפואה והשיקום בהר הרצל, ביום העצמאות תשפ״ד
בבוקרו של ה-7.10.2023 התעוררו עובדי המרכז הרפואי סורוקה לקול אזעקות...
שמים את הפריפריה במרכז: מפגש נשיאי המכללות לחינוך בדרום עם נשיא המדינה
נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח השבוע במשכנו את פורום נשיאות...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...