Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר התקשורת ביקר באופקים

שר התקשורת ביקר באופקים
צילום ישראל שם טוב

שר התקשורת, ח"כ יועז הנדל (תקווה חדשה), ביקר אתמול באופקים. בין היתר השתתף הנדל יחד עם מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין, ביום הדרכה לנציגי השירות של דואר ישראל, אשר מספקים מענה ללקוחות בחיבור למערכות הדואר מהבית.

מוקד השירות 171 של הדואר עובד במודל אשר משלב עבודה מהבית באופן מלא או חלקי – ועבודה ממטה החברה בקריה הדוארית במודיעין. בהמשך להחלטת החברה להרחיב משמעותית את מערך השירות במוקדים הטלפוניים, הוחלט לגייס עובדים לזרוע הפעילות של המוקד הטלפוני, אשר תישען כולה על חיבור מרחוק ועל מתן שירות ע"י נציגים – מהבית. הגיוס המוצלח של עשרות עובדים התאפשר בזכות תמיכה וליווי של עיריית אופקים, אשר סייעה באיתור מועמדים ובצרכים תפעוליים נוספים, מתוך אינטרס משותף למתן פתרונות תעסוקה לתושבי העיר. המהלך הוכתר כהצלחה, ועד כה הושלמו כבר שני סבבים של גיוסים והכשרות, כאשר המודל פתוח וזמין לעובדים מרחבי הארץ.

צילום ישראל שם טוב

"יש כאן מודל מנצח", בתום הביקור שר התקשורת, יועז הנדל. "עבודה מרחוק, תעסוקה ליישובים מרוחקים, צמצום מרחקים גיאוגרפיים, הרבה ציונות והפרחת הנגב. אני מברך את ראש עיריית אופקים איציק דנינו ומנכ"ל הדואר דני גולדשטיין על שיתוף הפעולה בהוצאת המיזם המוצלח הזה לפועל. ברכות לעיר אופקים".

"שמחנו מאוד לארח את שר התקשורת הנמרץ, אשר רואה בתחומי התקשורת אמצעי חשוב לקידום הפריפריה, ומעלה על סדר היום את קידומם של נושאים כמו הנחת סיבים אופטיים וקליטת רשתות הסלולר", הוסיף ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "מדובר במשב רוח מרענן בכל תחום התקשורת בישראל. עם חברת דואר ישראל קידמנו מודל חדשני של תעסוקה מתקדמת, אשר מאפשר מתן שירות ללקוחות הדואר מבתי התושבים עצמם בד בבד עם עשרות משרות שנפתחו באופקים. אני מודה למנכ"ל הדואר וצוותו ולשר התקשורת ואנשיו על הביקור המוצלח והפורה".

"אנחנו פותחים את שנת 2022 לאחר שהשלמנו מהלכים נרחבים בהשקעות משמעותיות במערכי התפעול, הטכנולוגיה ושרשרת האספקה, ומעל כולם, ניצבת ההשקעה שלנו במערך שירות הלקוחות שהשלימה מהפך חסר תקדים", אמר מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין. "הרחבת מוקד השירות הטלפוני והשירותים הדיגיטליים, הביאה לירידה דרמטית בזמני ההמתנה ולעלייה בשביעות הרצון של הלקוחות שלנו, שזה הכי חשוב".

"אני רוצה להודות לשר התקשורת יועז הנדל, שיודע לדרוש כשצריך, אך גם לפרגן להצלחות, והתמיכה שלו כאן היום היא חשובה ביותר גם לעובדים הרבים שלנו במאות יחידות הדואר ברחבי הארץ ובמטה החברה", סיכם גולדשטיין. "תודה מיוחדת לאיציק דנינו, ראש עיריית אופקים, שהרים את הכפפה ועזר לנו ולתושבי אופקים ביצירת מודל תעסוקה שמוחק מרחקים גיאוגרפיים ומעניק שוויון הזדמנויות ובטחון תעסוקתי ללא קשר למקום המגורים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
ביד חזקה ובזרוע נטויה: 2 אלופי אירופה ישתתפו באליפות אופקים השלישית בהורדת ידיים
לא מרימים ידיים – מורידים אותן: רגע לפני פסח ישתתפו...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...