Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השר להשכלה גבוהה זאב אלקין וצוות מל"ג ביקרו במכללה האקדמית ספיר

השר להשכלה גבוהה זאב אלקין וצוות מל"ג ביקרו במכללה האקדמית ספיר
צילום: יהודה פרץ

עו"ד גלעד שר, יו"ר הועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר: "ספיר עומדת בחזית הנגב, הביטחון בעוטף עזה והפריפריה, ואת כל זאת היא עושה תוך חתירה למצוינות אקדמית, חדשנות ומעורבות עמוקה בקהילות סביבה. היא מהווה עוגן לחוסן של החזית האזרחית באזור".

אורנה גיגי מנכ"לית המכללה: "אנחנו נערכים להוראה מקוונת והיברדית מלאה בסמסטר הבא בהתאם למצב שיתפתח"

היום (ה') התקיים ביקור של השר להשכלה גבוהה, זאב אלקין, יחד עם סגן יו"ר המל"ג פרופ' אדו פרלמן ומ"מ מנכ"ל המל"ג מיכל נוימן במכללה הציבורית הגדולה בישראל – המכללה האקדמית ספיר. הביקור התקיים בהשתתפות עו"ד גלעד שר, יו"ר ועד המנהל של המכללה,  פרופ' ניר קידר, משנה לנשיא המכללה ואורנה גיגי, מנכ"לית המכללה.

במסגרת הביקור, הוצגו בפני השר חזון המכללה האקדמית ספיר ותחומי פעילותה האקדמית והחברתית. השר סייר ברחבי המכללה ונפגש עם סטודנטים וסטודנטיות – הכל תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול.

עו"ד גלעד שר, יו"ר הועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר: "ספיר עומדת בחזית הנגב, הביטחון בעוטף עזה והפריפריה, ואת כל זאת היא עושה תוך חתירה למצוינות אקדמית, חדשנות ומעורבות עמוקה בקהילות סביבה. היא מהווה עוגן לחוסן של החזית האזרחית באזור".

אורנה גיגי, מנכ"לית המכללה האקדמית: ספיר נטועה באזור עוטף עזה, אנחנו רואים את השילוב של המכללה והסטודנטים בה כאחד היעדים המרכזיים שלנו. למכללה חשיבות כלכלית מכרעת והיא מהווה מנוע צמיחה משמעותי לאזור. ספיר משקיעה כ-4 מיליון שקל במלגות.  אנחנו נערכים להוראה מקוונת מלאה בסמסטר הבא בהתאם להתפתחויות וכבר בתחילת הגל הראשון של הקורונה רכשנו מחשבים ניידים לטובת סטודנטים שאין ברשותם את הציוד הנדרש ללמידה מרחוק".

פרופ' אדו פרלמן, סיו"ר המל"ג: "המכללה האקדמית ספיר בעלת מעלות רבות, כדוגמאת החוגים :  תקשורת, קולנוע, משפטים, עבודה סוציאלית והתכנית החשובה 'שער לאקדמיה' שמטרתה להנגיש את האקדמיה לאוכלוסייה הבדואית תוך שילוב אקדמיה לצד חברה וקהילה"

פרופ' ניר קידר, משנה לנשיא המכללה: אנו עומדים בפני צומת דרכים, 25 שנה למהפכת המכללות. אנו כמוסד אקדמי כבר חושבים על העולם האקדמי בעתיד – לא רק הוראה מקוונת ורכישת ידע,  אלא השכלה מודולרית המשלבת רכישת ידע לצד רכישת מיומנויות שונות ופרקטיות".

ביקור השר בספיר
צילום: יהודה פרץ
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ד״ר דן שוורצפוקס, מנהל מלר״ד סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית וסגן מנהל ביה״ח, נבחר להשיא את משואת הרפואה והשיקום בהר הרצל, ביום העצמאות תשפ״ד
בבוקרו של ה-7.10.2023 התעוררו עובדי המרכז הרפואי סורוקה לקול אזעקות...
שמים את הפריפריה במרכז: מפגש נשיאי המכללות לחינוך בדרום עם נשיא המדינה
נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח השבוע במשכנו את פורום נשיאות...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
ערב מרגש ובלתי נשכח התקיים בחול המועד פסח בשכונת מישור הגפן, שם התאחדו תושבים, ארגונים ומוזיקאים לערב מחווה מיוחד לזכרם של האזרחים החפים מפשע שנרצחו ב-7.10
האירוע, שהתקיים בשיתוף פעולה הדוק בין ארגון הג'וינט, עיריית אופקים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
מימונה של תקווה ועוצמה
המחלקה לצמיחה דמוגרפית ומערך ההתנדבות בעיריית אופקים ערכו ביום שלישי...
מרדף לוהט בלב המדבר
בעת סיור גששות ותצפיות על חיות בר שהתקיים באזור נחל...
ערב מרגש: "מתכון עם זיכרון" יצא לדרך כ- 20 משפחות שכול ובני נוער באופקים בישלו יחד כחלק מתוכנית "משיב הרוח"
אופקים, 11.4.2024 – ערב מרגש התקיים לאחרונה באופקים במסגרת מיזם...