Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שחשוב לדעת על גוגל שופינג

כל מה שחשוב לדעת על גוגל שופינג
קרדיט pixabay

יש לכם חנות וירטואלית? אם כן, אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה! כאן נסביר מהו השירות הזה, למי הוא מיועד ומהם היתרונות שלו.

מה זה גוגל שופינג?

גוגל שופינג הוא שירות חדש של גוגל ישראל, אם כי במדינות רבות בעולם הוא פעיל כבר שנים ספורות. השירות מאפשר לבעלי חנויות וירטואליות להגדיל משמעותית את החשיפה למוצרים והשירותים שלהן על ידי חשיפה ממוקדת ברשימות תוצאות חיפוש רלוונטיות בגוגל.

כל מה שחשוב לדעת על גוגל שופינג
קרדיט pixabay

שופינג ואדוורדס – הדמיון

באופן לא מפתיע, קיים דמיון רב בין שני השירותים הניתנים למפרסמים על ידי גוגל. למעשה, המטרה שלהם היא זהה: לתת לגולשים המשתמשים במנוע החיפוש שלהם את הגישה הנוחה ביותר למידע הרצוי להם. איך זה בא לידי ביטוי? בכך שבשני השירותים הגולש מזין את מה שהוא מחפש וגוגל נותן לו את התוצאות הרלוונטיות. ההבדל הוא, שגוגל אדוורדס מציג מודעות טקסט ואילו גוגל שופינג מציג מוצרים של חנויות.

איך זה עובד בפועל?

כאשר גולש נכנס לגוגל ומחפש מוצר כלשהו, הוא יקבל קישורים לאתרים שכתבו על זה, כפי שאנו מכירים מאז ומעולם, ובמרכז תוצאות החיפוש הוא גם יקבל שורה של הצעות של חנויות וירטואליות לרכישת המוצר אונליין. הצעות אלו יכללו תמונה ומחיר של המוצר ובמידה ובעל האתר הזין את המידע, הגולש יוכל לראות גם ביקורות, טקסט להנעה לפעולה ועוד.

היתרונות של גוגל שופינג

היתרון הבולט ביותר של גוגל שופינג בשביל הלקוח הוא האפשרות לבצע סקר שוק באופן פשוט וקל, מבלי לעבור בין האתרים השונים. היתרון הבולט ביותר בגוגל שופינג בשביל החנויות הוא, שאם הגולש נחשף למוצר דרך גוגל, סימן שהוא מעוניין לרכוש את המוצר ואין צורך לשכנע אותו. יחד עם זאת חשוב לזכור, שהלקוח נחשף בעת ובעונה אחת למספר חנויות שמציעות את אותו המוצר ולכן קיימת תחרות בין חנויות אלו על הלקוח.

המשמעות של התחרות

התחרות המתקיימת בין האתרים השונים על לב הקונים הפוטנציאליים מייצרת מצב, שבו בעלי האתרים נדרשים לעשות כל שביכולתם כדי להבליט את המוצר והאתר שלהם על פני המתחרים שלהם ויש דרכים שונות, בהן ניתן לעשות זאת. ראשית, ניתן להבליט את החנות באמצעות מחיר אטרקטיבי במיוחד. אפשרות נוספת היא הבלטה של החנות על ידי ניסוח של מודעה מושכת ומניעה לפעולה וכמו כן, ניתן גם להבליט באמצעות דירוגים וחוות דעת של לקוחות ועוד.

הדרך המקצועית

חשוב לציין, שכדי ליהנות מכל היתרונות של גוגל שופינג ובאופן המיטבי מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מומחים בגוגל שופינג באופן ספציפי. הם יוכלו לעזור לחנות ולמוצרים שלכם לבלוט בין המתחרים שלכם וכך להגדיל את החשיפה שלהם ובאופן הטבעי ביותר – גם של המכירות וההכנסות של החנות הווירטואלית שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...