אחד מאמצעי התקשורת הפופולאריים ביותר כיום עבור עסקים אשר מחפשים את הדרך היעילה והטובה ביותר לצורך שמירה על קשר רציף עם קהל לקוחות גדול הוא: מערכת שליחת SMS. מדובר על מערכת פשוטה לשימוש, אשר באמצעותה כל עסק יכול לשלוח לקהל לקוחות גדול מידע שיווקי מכל סוג באשר הוא. בעוד שבעבר עסקים היו משתמשים בשליחת מיילים שיווקיים לכתובות המייל של הלקוחות שלהם, הרי שכיום מרבית העסקים מכירים בכך שלשליחת SMS, יש יתרון ניכר על פני שליחת מיילים שיווקיים והוא המיידיות. מרבית הודעות SMS אשר נשלחות על ידי עסקים לקהל הלקוחות שלהם, נקראות תוף שלוש דקות מהרגע שהן מגיעות למכשיר ואין ספק שיש בכך יתרון ניכר, על פני כל שיטת דיוור אחרת.
מה מפרסמים באמצעות מערכת שליחת הודעות SMS?
כאמור, כיום לא מעט עסקים בוחרים לשמור על קשר רציף וישיר עם הלקוחות שלהם באמצעות מערכת לשליחת SMS – מדובר על מערכת אשר מאפשרת שליחת הודעות לרשימת תפוצה של אלפי לקוחות בלחיצת כפתור אחת. עסקים רבים משתמשים בהודעות SMS ככלי שיווקי שמטרתו היא לפרסם הנחות, הטבות ומבצעים של העסק בקרב לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים של העסק אשר אישרו קבלת הודעות SMS מהעסק. באמצעות ניסוח מסר שיווקי נכון ומשכנע בצורה הטובה ביותר, ניתן להגדיל את קהל הלקוחות הקיים ולגרום ללקוחות לפקוד את העסק ולבצע רכישות. ניתן לשלוח בהודעות SMS הטבות למימוש אשר לרוב מתממשות על ידי הלקוחות שמקבלים אותם, קישור לאתר סלולרי של העסק לצורך רכישה או השארת פרטים, קישור לדף הנחיתה של העסק ועוד. כאשר מבצעים שיווק נכון באמצעות שליחת הודעות SMS ניתן להנות מתוצאות טובות בתחום השיווק והפרסום העסקי.
מדוע כדאי לפרסם דווקא בSMS
לא מעט בעלי עסקים תוהים מדוע כדאי להם להשתמש דווקא בהודעות SMS. הודעות SMS הן הודעות ישנות אשר אפיינו את המכשירים הסלולריים שהיו מצויים בעבר בעיקר. כיום, בעידן שבו כולם משתמשים בהודעות וואטסאפ, הודעותSMS מטבע הדברים מצטיירות כדבר אטרקטיבי הרבה פחות. ובכן, על אף שהודעות SMS מצטיירות כדבר ישן ופחות פרקטי כיום, חשוב מאוד לדעת שלפרסום דווקא באמצעות שליחת הודעות מעין אלה, יש מגוון יתרונות: ראשית כל, פרסום בSMS, הוא בעל עלויות נמוכות באופן יחסי וכל לקוח יכול להתאים את המחיר לצרכיו האישיים, סמס מהווה דרך יעילה מאוד לצורך העברת מסר באופן מידי ללקוח המקבל אותו, סמס יכול להיות מותאם אישית ולכן ניתן לשלוח תוכן אישי לכל קבוצה, מהנתונים העולים, 90 אחוזים מהאנשים המקבלים הודעות טקסט, קוראים אותן באופן מידי, בשל הסקרנות בגין שולח SMS. אין ספק שמדובר בדרך יעילה מאוד לצורך שמירת קשר עם לקוחות קיימים, הגדלת קהל לקוחות, הגדלת מכירות העסק ועוד.
כיצד תבחרו מערכת לשליחת SMS?
חשוב מאוד לדעת שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות שירות שליחת הודעות SMS ללקוחות. אולם, חשוב מאוד לבחור בחברה המציעה את המערכת האיכותית ביותר המוצעת כיום. יש לבחון את המערכות המוצעות על ידי החברות השונות ולבחור את הטובה ביותר בהתאם לתקציב שלכם, בהתאם לפונקציות השונות של המערכת, בהתאם ליכולת של המערכת לקרוא נתונים שונים הנוגעים לשליחת ההודעות, קבלת ההודעות. חשוב כמובן לנסח את המסרים השיווקיים בצורה הטובה ביותר ולשלוח הודעות במינון הנכון ללקוחות באמצעות המערכת הנכונה על מנת ששיטה זו אכן תממש את יעודה. כמו כן, חשוב מאוד שלא לשלוח הודעות לאדם שלא אישר קבלת הודעות מהעסק שכן, אתם עלולים לחשוף את עצמכם לתביעה בגין זאת.