Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאפשרים לחלומות להתגשם – טיפולי NLP כמנוע לצמיחה אישית

מאפשרים לחלומות להתגשם – טיפולי NLP כמנוע לצמיחה אישית

אנשים רבים נתקלים באתגרים לא צפויים שמקשים עלים להגיע להישגים משמעותיים בחיים. שיטת ה NLP מאפשרת לכל אדם למצוא את הקול הייחודי לו ולהתחיל במסע אל עבר חיים אידיאליים. לשם קבלת מידע נוסף על נושא זה, צרו קשר עם אפרת ננר.

מאפשרים לחלומות להתגשם – טיפולי NLP כמנוע לצמיחה אישית

הכוח שבמילה

מרבית בני האדם חיים לפי דפוסי התנהגות כאלו ואחרים; דפוסי התנהגות שעם השנים והשינויים במהלכם, כבר אינם מתאימים לחייהם הבוגרים: החל מטכניקות ועד למחשבות מקובעות ואמונות מגבילות. לעיתים אנו פועלים על אוטומט ולא שמים לב שהכשלים בהם אנו נתקלים יש להם פתרון והוא תלוי בנו. ניתוב לשוני פיזיולוגי מיטבי מאפשר לכל אדם לפנות אל התת מודע ולגרות אותו לכדי שיתוף פעולה. השימוש הנכון בשפה הוא אמנות בפני עצמה, המשפיעה על ההתנהגויות המניעות אותנו לפעולה. היכרות עם הטכניקה הזו איתה משתמש המאמן, מאפשרת בחינה מאוזנת ומושכלת את הסוגיה. מכאן ואילך, יש בידי האדם יכולת להחליט האם הוא מחזיק באותה אמונה כי היא מועילה לו בחיי היומיום, או שהוא בוחר לשחרר אותה על מנת להטיב את חייו ולהשיג את מטרתו.

אורזים צידה לדרך

בכל תהליך שכזה מתרחש שינוי גם בחיינו הפיזיים. בגלל שמחשבה יוצרת מציאות, שינוי דפוסי חשיבה הוא השלב הראשון בדרך ליצירה של עולם אחר. המעבר ממחשבות לעשייה תלוי בסל האמונות ובמחשבות שיוביל אותו. בין אם מדובר בתחום הקריירה, המשפחה או הזוגיות, כל אמונה מגבילה, מעכבת ויכולה לפגוע בתהליך ההתקדמות, על כן יש להחליפה במחשבה מועילה ומקדמת. ההסתכלות הפנימית באה לידי ביטוי במפגשי ה NLP אשר מאפשרים לכל אחד לבנות את המסלול שלו על פי הנרטיב העכשווי ותוכניותיו לעתיד.

ידע הוא כוח

עולם ה- NLP מתפתח וצובר תאוצה כל הזמן. כדי להבטיח מענה עכשווי, מועברות הרצאות כמו גם סדנאות למטפלים אותן נותנת אפרת ברחבי הארץ. בחלק מהמפגשים תזכו לרענן את הידע המקצועי, ולהעשיר את הכלים שלכם. וזאת, בהתאם למחקרים העדכניים ביותר בתחום ובתחומי טיפול נוספים. כך תעמוד בפניכם האפשרות לקבל ידע זה, ידע המלווה גם בקשרים מקצועיים שיכולים להביא לכם תועלת במהלך העבודה היום-יומית. הרי מטפל מקצועי הוא מטפל שעל בסיס קבוע מעשיר את הידע שלו ומתאימו לעבודה הטיפולית בקליניקה.

אפרת ננר היא יועצת ארגונית ומאמנת אישית ועסקית, אשר ליוותה חברות ואנשים רבים בעשור האחרון בדרך ליצירת שינוי מרחיק לכת. אפרת מתבססת על שיטות עבודה פסיכולוגיות, סוציולוגיות ואימוניות בהתאמה אישית על פי דרישות הלקוח, כדי להקנות דפוסי חשיבה חדשים לכל אדם. לפרטים נוספים ויצירת קשר התקשרו: 050-9282798.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...