Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דף פייסבוק עסקי מול אתר כרטיס ביקור

דף פייסבוק עסקי מול אתר כרטיס ביקור

אחת הסוגיות המהותיות בקידום העסק ברשת האינטרנט, הינה בחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר, שתשמש את העסק הן להעברה יעילה של המסרים העסקיים והן להגברת המכירות והגדלת ההכנסות של העסק. בניית דף פייסבוק עסקי הינה אחת האופציות המקובלות והמועדפות על בעלי עסקים רבים, במגוון רחב של תחומים, לקידום העסק והגדלת המודעות של לקוחו פוטנציאליים לקיומו מצד אחד, ולהעמקת ההזדהות של לקוחות קיימים עם העסק מצד שני. אילו אופציות אחרות קיימות מלבד בניית דף עסקי בפייסבוק? מהם היתרונות של דף הפייסבוק העסקי? היכן ניתן לבנות דף פייסבוק שישיק את המטרות שלו באופן המוצלח ביותר? בשורות הבאות נעסוק באפשרויות הקיימות להגיע ללקוחות פוטנציאליים, וביתרונות הגלומים בדף הפייסבוק העסקי.

דף פייסבוק עסקי מול אתר כרטיס ביקור

דף פייסבוק, כרטיס ביקור דיגיטלי ואתרי אינטרנט

בדרך כלל, האפשרויות הניצבות בפני בעל עסק בדרך לכיבוש רשת האינטרנט, הן בניית אתר אינטרנט, בניית אתר כרטיס ביקור או בניית דף פייסבוק לעסק. כל אחת מהאופציות הללו נועדה למטרות שונות. לכאורה, קידום מכירות באינטרנט דורש פעילות בכל אחד מסוגי האתרים שהוזכרו. הבעיה היא, שלעיתים קרובות התקציב העומד לרשות אנשי הפרסום הוא מוגבל, מה שמחייב התמקדות, לפחות בתחילת הדרך, בסוד אחד של פרסום.

כרטיס ביקור דיגיטלי: אתר כרטיס ביקור הינו למעשה אתר אינטרנט סטטי. מדובר בכרטיס ביקור לכל דבר, הכולל את פרטי העסק, פרטי ההתקשרות ולעיתים גם פרטים נוספים על העסק והשירותים והמוצרים שהוא מציע. בדרך כלל, מהווה אתר כזה תחליף לכרטיס הביקור הישן והטוב, שחלף מהעולם זה מכבר.

אתר אינטרנט: אתר אינטרנט לעסק מחייב השקעה מרובה, הן בבניית האתר והן בתפעול השוטף שלו. אתר בנוי נכון יכול למשוך לקוחות, שישאירו את הפרטים שלהם ויהפכו ללקוחות פוטנציאליים. עם זאת ההשקעה בקידום האתר היא גבוהה ומתמשכת, בין אם מדובר בקידום ממומן או קידום אורגני.

בניית דף עסקי בפייסבוק

דף פייסבוק עסקי הוא, לפחות בתחילת הדרך, ההשקעה המשתלמת ביותר בחישוב של עלות מול תועלת. אמנם נדרשת השקעה הן בתפעול הדף והן בקידום שלו, בנוסף להשקעה הראשונית בבניה ובעיצוב שלו. עם זאת, ככל שהמסרים בדף הם חדים יותר ומועברים בצורה מקצועית יותר, כך גדל יחס ההמרה של הדף – כלומר גולשים רבים יותר יהפכו ללקוחות משלמים. אם יש לך עניין בבניית גף עסקי בפייסבוק, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך בבנייה ועיצוב של הדף העסקי, באופן שישרת בצורה הטובה ביותר את המטרות העסקיות שלך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...