Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תמונת קנבס VS תמונה רגילה

תמונת קנבס VS תמונה רגילה
קרדיט: FREEPIK

צילום תמונות מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. כל אדם מצלם כיום מגוון תמונות שונות מאירועים בחייו, תמונות נוף, תמונות טבע, תמונות של ילדיו ועוד. הצילומים מתבצעים על ידי מצלמות סלולר, מצלמות דיגיטליות פשוטות או מצלמות מקצועיות יותר. אחת השאלות שלא מעט אנשים ששואלים את עצמם היא: האם כדאי להדפיס את התמונות ואם כן, האם כדאי לבחור בתמונות רגילות או שמא כדאי להם לבחור דווקא בתמונות קנבס. הדפסה על קנבס הפכה בשנים האחרונות לפופולארית מאוד. היכולת להדפיס כל תמונה על קנבס מתוח על גבי מסגרת עץ, יוצרת תוצאה איכותית שיכולה לשמש מתנה מרגשת מאוד לכל אדם, מזכרת מיוחדת מאירועים מרגשים, קישוט לבית ועוד.

מהם היתרונות של הדפסה על קנבס?

אם אתם מעוניינים להדפיס תמונות בגודל סטנדרטי באופן שותף על מנת ליצור אלבומי תמונות שיהוו מזכרת, תמיד תוכלו לבחור בהדפסת תמונות רגילות, בכל גודל שתבחרו. אך אם אתם מעוניינים בתמונה מעוצבת ואיכותית שתהיה לכם אפשרות לתלות אותה בביתכם או להעניק אותה כמתנה, דרך אחת לעשות זאת היא להגדיל תמונה בצורה רגילה ולמסגר אותה ודרך שניה היא להד]יס את התמונה על קנבס. חשוב לדעת שכיום הדפסה על קנבס מהווה דרך מועדפת מאוד ליצירת תמונות בגדלים שונים. הדפסה מעין זאת יוצרת תמונה איכותית, במראה עיצובי עכשווי.

קרדיט: FREEPIK

הנה כמה יתרונות של הדפסה על קנבס:

ראשית כל, איכות – הדפסה על קנבס שומרת על איכות הצילום לאורך זמן. ניתן לבצע גימור על ידי ציפוי שיגן על התמונה מאבק וכן  מחשיפה לאור וכך ניתן לוודא שהתמונה תישמר באיכות גבוהה למשך תקופה ארוכה. אי אפשר להבטיח את אותו הדבר לגבי תמונות רגילות. לעיתים תמונות רגילות מאבדות מהצבע שלהן במהלך הזמן, נשחקות ויכולות גם להיקרע. מבחינת עמידות תמונות רגילות פחות איכותיות מתמונת קנבס.

שנית, ניתן לבחור תמונות קנבס בכל גודל. היכולת לבחור את הגודל הרצוי בכל תמונה יוצרת מגוון רחב של אפשרויות. מעבר לכך הדפסה על קנבס  מאפשרת יצירתיות שבסופו של דבר תביא ליצירת תמונה עיצובית שתשדרג את החלל כולו.

מעבר לכך, הדפסה על קנבס מהווה את הדרך הייחודית ביותר להעניק מתנה לכל אדם שאוהבים. היכולת להדפיס כל תמונה על קנבס מאפשרת להפוך כל זיכרון לתמונה מרגשת שאותה נוכל לתלות בכל חדר.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שאם אתם מעוניינים לפתח כמות משמעותית של תמונות, לפתח אותן על קנבס יהיה פחות פרקטי. הדפסת תמונות על קנבס רלוונטית בעיקר לצורך הדפסת תמונות מיוחדות שמעוניינים לתלות, להניח בבית או להעניק במתנה. גם מבחינת מחיר, פיתוח תמונות רגילות יעלה לכם פחות מהדפסת תמונות קנבס.

כיצד תדאגו שהדפסת תמונות תתבצע בצורה הטובה ביותר?

בין אם בחרתם לפתח תמונות רגילות ובין אם בחרתם להדפיס תמונות על קנבס, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר ידוע כי הם מפתחים תמונות רגילות ותמונות על קנבס ברמה גבוהה והתוצר הסופי לא פחות ממושלם.

כאשר מדובר על הדפסת תמונות על קנבס חשוב לבדוק מהו היחס בין התמונה לבין גודל הקיר שעליו עתידים לתלות את התמונה. כמו כן, חשוב מאוד להתאים את עיצוב התמונה לעיצוב החלל.

סוגים שונים של קנבס לצורך הדפסה

בעוד שבהדפסת תמונות רגילות הבחירה צריכה להיות את גודל התמונה הרצוי לכם מבין הגדלים השונים וכן ציפוי מט או מבריק לתמונה, כאשר מדובר על תמונות קנבס תוכלו לבחור בין סוגי קנבס שונים לצורך הדפסה כגון:

קנבס כותנה שהוא קנבס אשר ארוג מ100 אחוזי חוטי כותנה. מדובר על בד עמיד מאוד לטווח הרחוק.

קנבס מעורב שהוא קנבס שארוג מחוטי כותנה בשילוב של חומרים אחרים. ברוב המקרים השילוב יהיה עם פוליטסאר.

בכדי להנות מתוצאה מושלמת של הדפסה על גבי קנבס, על הבד להיות איכותי וצפוף וכן חומרי הצבע בהם נעשה שימוש חייבים להיות בעלי איכות הגבוהה גם כן.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...