Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תושבי דימונה, תתכוננו ליזום: פרויקט חושבים עושים מגיע לדימונה

תושבי דימונה, תתכוננו ליזום:  פרויקט חושבים עושים מגיע לדימונה
חושבים עושים בדימונה. קרדיט יחצ

השבוע התקיים אירוע חשיפת פרויקט "חושבים עושים" בעיר בנוכחות בכירי כיל וראש עיריית דימונה, בני ביטון. הפרויקט מציע לתושבי העיר להציע רעיונות ליוזמות חברתיות לשיפור פני העיר ולקבל תמיכה וליווי במהלך הוצאת המיזמים החברתיים לפועל.

 

חושבים עושים בדימונה
חושבים עושים בדימונה.
קרדיט יחצ
חושבים עושים בדימונה
חושבים עושים בדימונה.
קרדיט יחצ

כיל משיקה את פרויקט "חושבים עושים" בדימונה. בתחילת השבוע התקיים בספרייה העירונית בדימונה אירוע חשיפת הפרויקט החדש. באירוע נכחו עשרות מתושבי דימונה, בכירי כיל והרשות, ביניהם ראש עיריית דימונה, בני ביטון, ממלא מקום ראש העיר ויו"ר וועד עובדי מפעלי ים המלח, ארמונד לנקרי, ורני לובנשטיין, סמנכ"ל קשרי חוץ בכיל. במסגרת הפרויקט, שהחל בירוחם, לפני כארבע שנים, תושבי הרשות מציעים בעצמם מיזמים חברתיים שהיו רוצים לקדם בשכונות וברחבי העיר. הפרויקטים הנבחרים, על ידי ועדה, מבוצעים על ידי תושבי הרשות בעצמם ומקבלים ליווי, מימון ותמיכה מהרשות ומכיל.

במהלך השבועות האחרונים פרסמה חברת כיל ברחבי דימונה קול קורא המזמין את התושבים להציע מיזמים חברתיים שונים שישפיעו לטובה על המרחב הציבורי. ביום שני השבוע נפגשו עשרות התושבים שהציעו מיזמים ותושבים נוספים בכנס במהלכו ישבו בפאנל שולחנות עגולים בהם דנו במיזמים השונים, שיפרו את ההצעות וחשבו יחד על מיזמים נוספים. בין הנושאים שהעלו התושבים כמיזמים היו משחקי רחוב לילדים, פרויקטים בתחום התיירות, גינות קהילתיות , נראות הרחוב ועוד.

בני ביטון, ראש עיריית דימונה : אני פונה אליכם התושבים ומבקש – תחשבו על כל פרויקט שאתם רוצים. שיתוף ציבור הוא דבר יוצא מן הכלל וחשוב מאין כמותו. אנו בעירייה יחד עם כיל באים לתת לכם משאבים לניהול המיזמים עליהם תחשבו היום. הפרויקט הזה הוא הצלחה גדולה בירוחם, במועצת רמת נגב, בתמר ובעוד מקומות בנגב. אני רואה פה אנשים מעורבים בקהילה, נוער, תושבים מובילים ולכן אני מאמין שהמיזמים שיצאו מכאן היום יהיו איכותיים וטובים. אני מודה לכיל ולהנהלת החברה שבחרו בדימונה כיעד הבא לתכנית חושבים עושים".

רני לובנשטיין, סמנכ"ל קשרי חוץ בכיל, בירך את הנוכחים ואמר: "תכנית חושבים עושים שנולדה אצלנו בכיל שמה אתכם, התושבים במרכז. התכנית החלה לפני כארבע שנים בירוחם ומאז התרחבה גם למועצות שכנות אחרות, וכל זה במטרה לבנות רשת של קהילות המובילות שינוי ברחבי הנגב. הנגב הוא הבית של כיל ובמיוחד אזור הנגב המזרחי. דימונה היא בירת הנגב המזרחי ולכן זהו יום חג עבורנו. אני מאחל לכולנו הצלחה רבה עם הפרויקט ועם המיזמים השונים שיבחרו".

רחל בר-שלום, מנהלת  קשרי קהילה דימונה והסביבה של כיל, ציינה: "חשתי גאווה גדולה בערב חשיפת פרויקט חושבים עושים בדימונה. אני מודה לתושבים הנהדרים שהגיעו, השתתפו והעלו רעיונות חברתיים מעניינים, ומרגש לחשוב שחלקם יצאו לפועל כבר בחודשים הקרובים".

תושבים המעוניינים, מוזמנים להגיש הצעות למיזמים עד לתאריך 28.2.19. לאחר תאריך זה יעברו נציגי הרשות, נציגי התושבים ונציגי כיל על עשרות ההצעות מהם יבחרו מספר מיזמים בהם יתמכו בשנה הקרובה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול בדרום במסגרת התכנית המבצעית "דפיקה בדלת"
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול במסגרת התכנית המבצעית...
עורף MALL - הפלטפורמה שמחזקת את העסקים בקו העימות
בתקופות של מלחמה ומתח ביטחוני, בעלי עסקים רבים באזורי הדרום...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...