Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תוכנית ההתמחות של מרכז לאודר לתעסוקה ו-JNF תסייע לבוגרים למצוא עבודה

תוכנית ההתמחות של מרכז לאודר לתעסוקה ו-JNF תסייע לבוגרים למצוא עבודה
מרכז לאודר

למרות הקורונה, מרכז לאודר לתעסוקה ו-JNF ארה"ב מציעים לבוגרי מכללות טריים להשתתף בתוכנית התמחות אצל טובי המעסיקים בנגב. התוכנית הייחודית מציעה לסטודנטים ובוגרים מתחומי ההנדסאות והטכנולוגיה התמחות בתשלום אצל מעסיקים מובילים באזור הדרום ומשפרת את סיכוייהם למצוא עבודה איכותית בסיומה.

בעוד תוכניות סיוע רבות נותרות ללא תקציבים, וחוסר הוודאות לגבי עולם התעסוקה הולך וגדל, מרכז לאודר לתעסוקה וארגון Jewish National Fund – USA החליטו לפתוח שנה רביעית של תוכנית ההתמחות. בשעה שעובדים רבים בעלי הכשרה וניסיון מתקשים למצוא עבודה, הבוגרים הטריים של המכללות נמצאים בעמדת נחיתות גדולה עוד יותר בשוק העבודה.

תוכנית ההתמחות של מרכז לאודר לתעסוקה
מרכז לאודר

תוכנית ההתמחות מציעה לסטודנטים בשנת הלימודים האחרונה ובוגרים מתחומי ההנדסאות והטכנולוגיה 120-160 שעות התמחות בשכר במימון מרכז לאודר. כך המעסיק מקבל מתמחה לתקופה של כשלושה חודשים ללא הוצאה כלכלית מצידו, והבוגר צובר ניסיון מעשי בנגב. התוכנית הוקמה מתוך ההבנה שהתמחות בארגון מוביל שולחת את הבוגרים לשוק התעסוקה עם יתרון יחסי מובהק ומסייעת להם במציאת עבודה בהמשך. בוגרים רבים אשר עוזבים למרכז עושים זאת מכיוון שלא הצליחו להתקבל לעבודה ראשונה אחרי התואר בנגב, ולרוב לאחר עזיבתם הם לא חוזרים דרומה. בוגרים טריים אשר ימצאו את עבודתם הראשונה בנגב, הסיכוי שיעזבו את הנגב לטובת המרכז קטן. לכן מרכז לאודר החליט להשקיע בשיפור הסיכויים של  מי שלמד בנגב למצוא עבודה איכותית ולהישאר בדרום.

מרכז לאודר לתעסוקה אשר הוקם על ידי הפילנתרופ היהודי רון לאודר, ומופעל בשיתוף פעולה של אוניברסיטת בן גוריון ו- Jewish National Fund ארה"ב באמצעות ארגון ארץעיר, פועל לקידום התעסוקה בנגב, במטרה להשאיר את הבוגרים בדרום. המרכז מספק לסטודנטים ולבוגרים הזדמנויות ויתרונות בשוק התעסוקה בנגב באמצעות מגוון רחב של ימי עיון, סדנאות, הרצאות והזדמנויות תעסוקה בתחומים ובמקצועות רבים. כמו כן המרכז מציע למעסיקים סיוע בגיוס מועמדים איכותיים, וובינרים עם מומחים בנושאי ניהול עובדים ועבודה מרחוק, קהילת מומחים המסייעת למעסיקים ומנהלי משאבי אנוש בתחומים שונים כגון שיווק, מיתוג, ניהול משאבי אנוש, אוטומציה, הדרכה ועוד.

תוכנית ההתמחות של מרכז לאודר לתעסוקה
צילום לירון מולדובן

פנינה אביטל מנהלת מרכז לאודר: "השוק כיום הוא שוק של מעסיקים. על כל משרה מתחרים מועמדים רבים, ולכן בשעה שאפילו אנשים בעלי ניסיון מתקשים למצוא עבודה, תוכנית המתמחים משפרת את הסיכוי של הבוגרים חסרי הניסיון בעשרות מונים. לראייה 84% מבוגרי התכנית בשנים הקודמות נקלטו במקומות העבודה בהם התמחו הודות לניסיון והמיומנויות שרכשו במסגרת התכנית. בנוסף התוכנית מאפשרת למעסיקים שכיום מתמודדים עם קשיים כלכליים לקלוט לשורותיהם מתמחים איכותיים מבלי שיצטרכו להשקיע תקציב גדול בהכשרת העובד החדש. אני מברכת על ההבנה של JNF עד כמה התוכנית הזו חשובה דווקא במציאות של היום בהשארת הבוגרים בנגב וסיוע למעסיקים מקומיים למצוא עובדים איכותיים."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...