Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרויקט רויאל קינג קונספט בשכונת רמות

פרויקט רויאל קינג קונספט בשכונת רמות

"עוד לא נראה פרויקט כזה בבאר שבע" 

כך אומר גל קסטל, מנהל השיווק של חברת הנדל"ן 'ארזים' (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות * הפרויקט הייחודי מתאפיין במפרט יוקרתי ועשיר שכמותו טרם נראה בבירת הנגב, והמכירות מדברות בעד עצמן- בחודשים ספורים בלבד 'נחטפו' כבר 15 קוטג'ים ווילות בפרויקט, ובחברה מדווחים על זינוק נוסף במכירות שצפוי כבר בימים הקרובים, עם קבלת היתר הבנייה לפרויקט

את אירוע ההשקה של פרויקט רויאל קינג קונספט בב"ש, שהתקיים לפני כחצי שנה, עדיין זוכרים בעיר. באירוע מרשים וייחודי, ובהשתתפותם של למעלה מ-400 אורחים, נמכרו בימים בודדים 10 קוטג'ים ווילות ראשונים בפרויקט היוקרתי.

בחברת 'ארזים' (ג.י.א) המשיכו מאז למכור את יחידות הדיור בפרויקט, וההתעניינות הרבה סביבו נמשכת גם היום. "ההתעניינות האדירה בפרויקט והמכירות לא נרגעו מאז אירוע ההשקה, והסיבה לכך מובנת. מדובר בפרויקט היוקרתי ביותר בבאר שבע, שנהנה ממפרט ייחודי שטרם נראה כמותו בעיר", אומר גל קסטל, מנהל השיווק בחברת 'ארזים' (ג.י.א).

ואכן, מדובר בשכונת וילות וקוטג'ים מרהיבה, הכוללת 47 קוטג'ים ווילות, אשר חלקן נהנים מבריכת שחייה פרטית בחצר.

"אנחנו מאמינים באיכות ללא פשרות, והפרויקט ברמות ממחיש זאת בצורה הברורה ביותר. לא התפשרנו על אף פרט במפרט ובתכנון יחידות הדיור, וההקפדה על הפרטים הופכת את המוצר המוגמר למושלם עבור משפחות רבות", אומר קסטל.

עד כה, נמכרו בפרויקט 15 קוטג'ים ו-וילות, מתוך סך 47 יח"ד הזמינות בפרויקט ובחברה מעריכים כי בימים הקרובים- עם קבלת היתר הבנייה לפרויקט- המכירות ייהנו מזינוק נוסף. "מדובר במוצר ייחודי. יח"ד רחבת ידיים, על שטח פרטי, הכולל חצר ובריכה, במפרט מאוד גבוה ובמחיר הגיוני", אומר קסטל.

"חשוב לציין שהפרויקט הזה הוא הזדמנות נדירה ואחרונה למי שרוצים לגור בפאתי העיר ולרכוש בית פרטי מרווח בשכונת רמות המבוקשת. כל זאת לפני שתיושם בשטח תכנית המתאר, שתתמקד באזור מרכז העיר, על חשבון אזורי המעטפת", מוסיף קסטל.

"גם מבחינת רוכשי הדירות עצמם – הופתענו מאוד מגל הביקושים הגדול שהגיע מתושבי באר שבע עצמה, שבוחרים לשדרג את איכות חייהם ולעבור לגור בדירת חלומות בעיר. אנחנו שמחים על ההזדמנות שקיבלנו, לאפשר פתרונות מגורים יוקרתיים ואיכותיים בשכונה המובילה בעיר ב״ש למשפחות המעוניינות בכך", מסכם קסטל.

מנכ"ל ארזים (ג.י.א), איתן אפוד: "באר שבע היא יעד מוביל בתחום הנדל"ן מה שמביא לכניסתם של תושבי ערים שכנות לעיר והתחזקות של האוכלוסייה.

באר שבע ממותגת וממוצבת היום יותר טוב מאי פעם, היא מגיעה לשיאי ביקוש בתחום הנדל"ן עם סטנדרט בניה הולך ועולה. מי שקונה דירה בב"ש לא מסתפק בדירת שיכון ישנה, אלא רוצה דירה חדשה ומפוארת. זהו הפרויקט השישי של חברת ארזים בבאר שבע בכלל והחמישי  שלנו בשכונת רמות בפרט. נתון זה מוכיח את האמונה שלנו כחברה בעיר באר שבע ועל כך שהיא עיר עם פוטנציאל נדל"ני מהשורה הראשונה."

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
איך לעצב וילה בצורה נכונה
וילות הן שם נרדף ליוקרה, אלגנטיות ושפע - הן משדרות...
אזור מגורים הידוע במחויבותו לקיימות ואיכות חיים
הרצליה הירוקה דירות למכירה הוא אזור מגורים הידוע במחויבותו לקיימות...
בעל מקצוע בעל הכרה רשמית המורשה לביצוע פרויקט שיפוצים
קבלן שיפוצים רשום הינו בעל מקצוע בעל הכרה רשמית המורשה...
ההייטק והנדל"ן פורחים גם בדרום
בראשית הדרך, שנים רבות אחורה, פריצת תחום ההייטק לצד החברות...
הפרויקט הראשון בערבה התיכונה להקמת כפר נופש, בית מלון, מרכז קונגרסים ואטרקציות תיירותיות
ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור מברך את רשות...
הנהלת וחברי "ארגון הקבלנים בנגב" התכנסו יחד עם בכירים נוספים לכנס מקצועי ואירוע חגיגי להרמת כוסית לפסח
בעיצומה של תקופה מלאת אתגרים וחוסר יציבות התכנסו הנהלת וחברי...
מפקחי רשות מקרקעי ישראל ממשיכים לפעול כנגד תופעת הפלישות לאדמות המדינה בנגב
מפקחי רשות מקרקעי ישראל, בסיוע כוחות משטרה, ביצעו מבצע אכיפה...
שמאי מקרקעין באשדוד
שמאות מקרקעין חשובות כי הן מספקות ערך מאחד לשוק הנדל"ן....