Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פספורט קארד – הביטוח שמאפשר לכם לקבל שירות 24/7

פספורט קארד – הביטוח שמאפשר לכם לקבל שירות 24/7
קרדיט PIXABAY

כאשר אתם יוצאים לטיול, אתם מתכננים כל פרט בדרך. החל מהקניה של כרטיסי הטיסה ועד לבחירה של האטרקציות הרלוונטיות ‏לילדים ולמבוגרים לאורך הדרך. אולם, בדרך כלל אתם מתבססים על שירותי ביטוח נסיעות לחו״ל סטנדרטים, ולא מחפשים שירות יותר מדי מורכב. ‏אבל, בחופשה הקרובה שלכם אתם יוצאים לטיול סקי או שאתם מתכננים לנסוע ויש לכם חששות בכל מה שקשור לבריאות של המשפחה שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים להעזר ביכולת של אנשי הצוות של חברת פספורט קארד. השירות של ‏ביטוח נסיעות לחו״ל של חברת פספורט קארד ‏הוא שירות מותאם אישית, אשר מספק לכם מענה 24 ‏שעות ביממה, לאורך כל החופשה שלכם, בכל מקרה חירום שהוא.

קרדיט PIXABAY

למה לבחור בביטוח נסיעות לחול של פספורט קארד?

‏עבודה עם אנשי הצוות המקצועי של חברת פספורט קארד ‏שרת לכם להתאים ביטוח נסיעות לחו״ל בצורה אופטימלית. וזאת מפני שאנחנו לוקחים בחשבון שלושה פרמטרים מרכזים של חווית השירות לקוחות בחו״ל:

  1. הבנת הצרכים הרפואיים – לכל נוסע בטיול שלכם יש צרכים מיוחדים ‏מבחינת המצב הרפואי שלו, ואנחנו ‏מבקש לדעת כמה שיותר מידע על מנת לאפשר לכם לקבל מענה נכון. פוליסת הביטוח כוללת החרגות רפואיות במקרה הצורך, ‏אבל ‏זה אומר שאתם יודעים מה קורה בכל סיטואציה ואיזה סוג של שירות אתם מקבלים כאשר יש לכם צורך לקבל טיפול רפואי בחו״ל.
  2. הבנת סוגי השירותים הרפואיים – יש ‏כל כך הרבה דרכים שבהם אתם יכולים לקבל שירות רפואי בחו״ל. בין שמדובר על שיחת טלפון או וידאו. ובין שמדובר על פניה למרפאה מקומית או לבית החולים. כאשר ברור לכם אלו סוגים של שירותים הפוליסה שלכם כוללת, אתם יכולים לפנות בצורה הרבה יותר מהירה לקבל שירות רפואי בחו״ל, במקרה חירום.
  3. שירותים נלווים – במקרים ‏קיצונים במיוחד, יש צורך לקבל שירותים כמו הטיסה רפואית או העברות בין ‏בתי חולים שונים, ‏וחשוב שתהיו מודעים לכל הזכויות שלכם כאשר מדובר על מצב רפואי חמור במיוחד. ‏כמו כן, לפעמים עדיף לכם לשלם על הרחבות מיוחדות, מאשר למצוא את עצמכם מבקשים לקבל חילוץ בלי שיש לכם את הכיסוי הביטוחי הדרוש.

הרגע שבו אתם צריכים עזרה – שווה לכם את המאמץ

‏אי אפשר לדעת מתי ‏יגיע הרגע שבו אתם צריכים לקבל במהלך טיול בחו״ל. אתם גם לא רוצים לנסות למצוא את עצמכם במצב כזה בלי שיש לכם את הגב של חברת ביטוח מקצועית ‏שמלווה אתכם לאורך כל שלב בדרך. ובדיוק מהסיבה הזו, חשוב לכם לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת פספורט קארד ‏מנת לבחור ביטוח נסיעות לחו״ל ולדעת שאתם משלמים על סוג המוצר המתאים ביותר לחווית הטיול שלכם מבעוד מועד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...