Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פיצויים בגין נזקי גוף – כי יש דברים שחובה לדעת אותם

פיצויים בגין נזקי גוף – כי יש דברים שחובה לדעת אותם
קרדיט: מקומונט דרום

הרבה אנשים תוהים בסיטואציה זו או אחרת כמה פיצויים מגיעים להם כאשר מדובר בנושא של פיצויים בגין נזקי גוף בגלל תאונה. תביעות עבור נזקי גוף בסכום של עד 2.500.000 ₪ מגיעות לבית המשפט השלום, בעוד שתביעות גבוהות יותר מגיעות אל בית המשפט המחוזי. התביעות מורכבות מנזק כללי המכיל בתוכו הוצאות רפואיות, הוצאות סיוע, הוצאות בשל סבל וטראומה, אובדן כושר עבודה, אובדן השתכרות עתידית וכל הוצאה עתידית אחרת. נזק מיוחד הוא נזק הכולל בתוכו הוצאות רפואיות שונות, הוצאות אשפוז, סיעוד, נסיעות לצורך טיפולים רפואיים ועוד. הערכת גובה הפיצוי נעשית כאשר מתחשבים בנזקים עדכניים ובנזקים עתידיים ומי שמכריע בנושא הוא בית המשפט.

קרדיט: מקומונט דרום

פיצויים בגין נזקי גוף – למה חשוב לא להסס?

לתביעה של פיצויים בגין נזקי גוף יש חשיבות רבה. לרוב, אנשים לא אוהבים להגיש תביעות שנמשכות הרבה מאד זמן וגוררות אותם אל בית המשפט לשנים רבות. אך כאשר מדובר בתביעות של נזק גופני לא מדובר בתביעות שקשה להוכיח אותן.

תביעה מהסוג הזה, לעולם לא מומלץ להגיש לבד, אלא דרך עורך דין תאונות קשות שילווה אתכם באופן מקצועי ואישי. כמובן שהפיצוי לא יתקן או יחזיר את הזמן לאחור, אך לא מעט נפגעים זקוקים לפיצוי לצורך טיפולים ושיקום, וגם טיפולים פסיכולוגיים לטפל בטראומה.

פיצויים בגין נזקי גוף – על מה תובעים?

תביעה מסוג זה מוגשת על תאונות דרכים, תאונות במקומות בילוי, חבלות רשלנות, תאונות במקומות ציבוריים, בעבודה, ובכל מקום. אם הנכם בעלי ביטוח פרטי בנוסף לביטוחים הציבוריים תוכלו גם לראות פירוט מדויק על מה זכאותכם רלוונטית בנוגע לתביעה של פיצויים בגין נזקי גוף ואף הנחיות לביצוע התביעה. במידה והתביעה היא בבסיס פקודת נזיקין, ניתן להגישה ללא ביטוח. כך או כך, מומלץ תמיד להתייעץ במצב הזה עם עורך דין תאונות קשות על מנת לבצע את התביעה כראוי.

את התביעה עליכם להגיש נגד הגוף האחראי לפציעתכם. במידה ונפגעתם במקום העבודה, אז התביעה מוגשת נגד ביטוח לאומי או נגד המעסיק. אם מדובר ברשלנות, התביעה מוגשת נגד המתרשלים בין אם מוסד רפואי, ובין אם מוסד שאינו רפואי.

נפגעתם או נפצעתם? זוהי לא פרסומת, אלא החיים האמיתיים

לעולם לא נוכל לדעת, אך לצערנו החיים מחליטים לבד. כל אחד ואחת מאיתנו עלולים להפגע במהלך החיים מתאונה. במהלך הפגיעה בטח לא תחשבו על איך תתבעו, את מי ומתי. ולכן פגיעה של פיצויים בגין נזקי גוף צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע המתאימים לכך. עורך דין תאונות קשות שמכיר את הסיטואציה.

אם חשבתם שאין צורך לתבוע באותו הרגע, חשבו שוב. על כל תביעה ישנה תקופת התיישנות, ולכן חשוב שתעשו זאת כמה שיותר מהר. עורך דין תאונות קשות ידע לומר לכם מתי תוכלו להגיש את התביעה, ומתי אולי אין צורך בכלל.

משרד עורכי דין קובי שפירא, בראשות עו"ד קובי שפירא ילוו אתכם באדיבות, ביחס אישי ובמקצועיות רבה בכל הקשור לפיצויים בגין נזקי גוף על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם, ולא לוותר על זכויותיכם.

המאמר נכתב על ידי עו"ד קובי שפירא, בעלי משרד עורכי דין מוביל בתחום נזקי גוף מתאונה. קובי שפירא הינו עורך תאונות דרכים משנת 1996 ועוסק בלעדית בייצוג נפגעי גוף מתאונות מכל הסוגים. לעו"ד קובי שפירא ניסיון של מעל 11,000 מקרים ומעל 99.5% הצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...