Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פארק תעשייה חדש יקום בנגב

פארק תעשייה חדש יקום בנגב

ביום שלישי, 22.5, יתקיים טקס הנחת אבן פינה שיסמל את תחילת העבודות על פארק התעשייה החדש בנגב – פארק תעשייה שוקת. הפארק החדש יכלול שטחי מסחר, ספורט, תעשייה וגם נופש.

 

פארק תעשייה חדש בדרום יקום בצומת שוקת סמוך למועצה המקומית מיתר, לישוב חורה, למועצת בני שמעון ולישוב לקיה. ביום שלישי, 22.5, יתקיים טקס הנחת אבן פינה לתחילת העבודות במעמד שר הכלכלה, אלי כהן, ראש מינהלת פארק תעשייה שוקת, אבנר בן גרא, וראשי רשויות מהאזור.

 

הפארק החדש ייבנה מסביב לצומת שוקת בארבעה רביעים על שטח כולל של 4,145 דונם שמתוכם 600 דונם רק לתעשייה. מעבר לאזורי תעשייה ומסחר יקומו בפארק גם אזורי ספורט ונופש הכוללים מגרשי ספורט, מבני אימונים לחוגים, ומלוניות לאנשי עסקים המגיעים מחוץ לעיר. בנוסף יבנו בפארק משרדים ממשלתיים לרווחת תושבי האזור. במינהלת הפארק מתכננים להתחיל בעבודות הבנייה בחודש הקרוב ולפתוח את הפארק לציבור בעוד כשלוש שנים.

 

לצורך קידום אזור התעסוקה הוקמה מנהלת משותפת, המורכבת מנציגי הרשויות המקומיות השותפות, אשר כולן תומכות במימוש התכנית להקמת אזור התעסוקה. את הפרויקט מובילה החברה הכלכלית של המועצה האזורית בני שמעון. בהקמת אזור התעשייה משתתפת ממשלת ישראל, תוך סיוע כספי להתנעת ביצוע עבודות התכנון והפיתוח באמצעות מינהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה.

 

ראש מינהלת פארק תעשייה שוקת, אבנר בן גרא, מסר בתגובה: "לפני כשנתיים הצלחנו להשיג את התקציב בסך 40 מיליון ש"ח ממשרד הכלכלה לתחילת הקמת אזור תעשייה בצפון הנגב ואני שמח להודיע כי בחודשים הקרובים יחלו הטרקטורים לעבוד על פיתוח הקרקע לטובת פארק תעשייה שוקת. מדובר בבשורה ענקית לנגב ולתושבי האזור שייהנו ממתחם תעשייה ומסחר חדשים. הפארק ישמש את כל האוכלוסייה באזור ויציע מגוון הזדמנויות תעסוקתיות לתושבי הנגב היהודים והבדואים כאחד".

 

סיגל מורן, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "יש חשיבות לאומית גדולה לשיתופי פעולה בין רשויות, אשר מייצרים מקומות עבודה, שכנות טובה ופרויקטים התורמים לכולם. סוד ההצלחה הוא ראייה אזורית ושיתופי פעולה בין מגזרים. ברגע שכל אחד מביא את היתרון היחסי שלו זה מצליח. פארק התעסוקה "עידן הנגב" הוא אחת הדוגמאות הבולטות והמצוינות לשיתוף פעולה שכזה, והיום אני גאה ושמחה להתחיל מסע חדש, יחד עם השכנים שלנו, להקמת פארק תעשייה נוסף שיקדם תעסוקה בקרב אוכלוסיית הנגב, המשך פריחתה של הכלכלה באזור ויוזמות חברתיות. המטרה שלנו היא להמשיך להקים מיזמים משותפים בכל התחומים, לזק את שיתוף הפעולה בין הרשויות ולחתור לקיום חיים נעימים זה לצד זה בנגב, לתרום האחד לשני ולהצליח יחד."

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
ילדי באר-שבע והסביבה שימו לב: הבלוגר והמתכונאי המוביל רון יוחננוב, יגיע לסדנת בישול מיוחדת לילדים בקניון עזריאלי הנגב
סדנת הבישול תתקיים ביום חמישי ה - 11 באפריל, בשעה...
להקת הפלמנקו רמנגאר גאה להציג בבכורה DARABAR מסע בחזרה לעצמנו שבגוף
מופע פלמנקו משובח בהשתתפות 14 רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה! רקדנית אורחת:...
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...